לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2003

מזל טוב


הכנות שלי עוד תהרוג אותי יום אחד. הסיבה האמיתית לפוסט הזה היא שכל ראשון בחודש אני נורא נלחצת מכך שלא העליתי פוסט בחודש הנוכחי וכרגיל במקרים כאלה, מרוב לחץ אין לי מה לכתוב. משום כך, אני ראויה לכל גינוי ומי שיבחר בעקבות כך לעזוב את הבלוג כרגע ולא לקרוא, יכול לעשות את זה עכשיו והוא לא יחוייב.




 
 
תודה שבחרתם להישאר.
ובכן, ראשיתו של עניין בפוסט הזה שהעלה הבלתי יאמן. הבחור מספר שם שהדרך שלו לבדוק אם הולך להיות לו יום ממוזל היא לקנות חיש גד ואז הוא סיפר על כרטיס חיש גד שקנה הבוקר ולהפתעתו התגלה ככרטיס זוכה, אלא שכשהוא הגיש למוכר את הכרטיס, כולו נרגש וסימני דולרים בעיניו, המוכר הסתכל עליו בזלזול ואמר שמדובר בסך הכל בעשרים שקל.
 
הגבתי לפוסט הזה וסיפרתי שם שאצלי אני קודם מבררת אם יש לי מזל ורק אז קונה כרטיס הגרלה. הוא הגיב לתגובה שלי, אני לשלו, קרו עוד כל מיני דברים נחמדים אחר כך והלכתי הביתה, אבל בדרך קניתי לי גם חיש גד, כזה שעולה ח"י שקלים והפרסים בו עם גם בכפולות של 18.
 
לכאורה, פוסט זה אמור היה להיות עוד תגובה לעמיחי, אבל החלטתי להעלות אותו אצלי וכך להרוויח את הפוסט הראשון (והחיובי) של ספטמבר. העניין הוא ששמתי את הכרטיס בתיק ושכחתי ממנו לזמן מה ורק עכשיו גירדתי וראיתי שזכיתי ב - תופים בבקשה - 54 שקלים.
 
חודש נעים שיהיה.
נכתב על ידי , 1/9/2003 19:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-4/9/2003 23:03



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)