|
עניינימים לראות את התמונה הקטנה |
כינוי:
בת: 53 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
ספטמבר 2003
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | |
| 9/2003
ככה עושים כסף בעיתונות זה לא ממש סוד שמוספים מיוחדים, גם אם הם לא מוגדרים כמוסף פרסומי, נוצרים רק בשביל שלמחלקת המודעות יהיה קל יותר למכור מודעות מפולחות. הרבה יותר קל להתקשר למפרסם ולהגיד לו משהו כמו "אנחנו מוציאים מוסף גנים וגינות. אולי תרצה לפרסם שם את מערכת ההשקייה שלך?" ובאמת, לרוב במוספים כאלה יש איזשהו קשר בין הפרסומות לנושא העיתון. לעומת זאת, במוסף הבריאות של מעריב שיצא היום (שני), ה"איזשהו קשר" הפך לקשרים הדוקים ביותר בין המודעות לתוכן. לא שאני רומזת משהו חלילה, אבל הרשו לי לשבח את מחלקת המודעות של מעריב על העבודה המצויינת ואני אפרט: בעמ' 8 מתפרסמת כתבה על מחקרים בתחום ניוון מרכז הראייה ובעמ' 9 מופיעה פרסומת לתרופה נגד ניוון רשתית העין. עמ' 14: כתבה על נדודי שינה עמ' 15: פרסומת לתכשיר נגד נדודי שינה עמ' 18: כתבה על אפטות בפה עמ' 19: פרסומת לתכשיר שמיועד לפצעים בפה עמ' 22: כתבה על גדילה של ילדים עמ' 22 למטה + עמ' 23: פרסומת לדגני בוקר "מקור מצויין לסידן עבור ילדייך" עמ' 24: כתבה על יתרונות הסויה עמ' 25: פרסומת למשקאות סויה חוץ מזה, יש בעמ' 16-17 כתבה על היתרונות הבריאותיים של חמוציות ובעמ' 21 ישנה פרסומת למיץ חמוציות, שעליו כתבתי בבלוג השני שלי. העיקר הבריאות
| |
|