לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2005

הערב ב"כוכב נולד": יהודה סעדו ועוד שתיים


את הפוסט אני מתחילה לכתוב בתחילת השיר של שירלי נוב, כך שאני לא מתחייבת לגבי הכותרת, למרות שכבר הצבעתי לסעדו כעשרים פעם.

 

נחמדה שירלי, אבל לנורית גלרון יש קול יותר טוב ואם כבר בוחרים שיר שהיא שרה במקור (ואגב, למה להשמיט את שירה גפן מכותבי המילים? לא יפה), כדאי לתת לו שינוי סגנוני גדול, ע"ע "ילדות נשכחת" מהשבוע שעבר.

 

מריאור שחר, שעד עכשיו לא סבלתי, הפתיעה, ובכל זאת, כדאי שהיא תלך הביתה ותחזור כשיתחלף לה הקול.

 

ויהודה סעדו יקירי מקסים אמיתי והביישנות שלו כובשת לגמרי, אם כי בשקט אני אגיד שלא נראה לי שהוא יהיה זה שימצא את התרופה לסרטן. בכל מקרה, האינטליגנציה המוזיקלית שלו גבוהה מאוד, הבחירה שלו היתה מצויינת והביצוע מצדיק את כל ההצבעות שהצבעתי לו מראש.

 

ובשבוע הבא דילמה גדולה בהרבה: אריאלה עדוי, אסף אברבוך וקסניה זמסקוב. הפעם אצטרך לשמוע את הביצועים לפני שאצביע ובכל מקרה זה לא יהיה קל.

נכתב על ידי , 23/5/2005 21:13   בקטגוריות כוכב נולד  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-1/6/2005 03:54



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)