לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2005

לידיעת העובדים בקריית עתידים/רמת החי"ל


היום מהשעה 16:00 ייחסמו רוב צירי התנועה הראשיים אל וממקום עבודתכם בגלל טקס הפתיחה של המכבייה. הכבישים ייפתחו כשעה לאחר תום הטקס (שמתחיל ב-20:00). אם קראתם מעריב הבוקר, אתם בטח חושבים שהחסימה הנ"ל תתרחש רק מחר, אך לא.

 

ועם כל המלחמות בין העיתונים הגדולים, המאבקים להשיג סקופים וליצור שונות, מה שמשנה בסופו של יום זה העובדה שאין איך לחזור הביתה (או יש עם פקקים איומים), כי במעריב טעו ואמרו שזה יקרה רק מחר. אמנם הקורא האינטליגנט לא חייב להיות טיפש כמו כותב הידיעה במעריב (חבל שאין לי את שמו כדי להלשין) והעורך של אותו עמוד, ולהבין שאם כתוב שטקס המכבייה הוא היום, זה לא הגיוני לכתוב שמחר ייחסמו הכבישים, אבל כל הידיעה היתה כל כך מבולבלת, שאפשר לפספס את זה.

 

הנוסעים באוטובוסים יכולים להיעזר במידע של חברת דן. לגבי השאר, לא מצאתי את מפת הכבישים הסגורים.

 

והנה הידיעה ממעריב, מילה במילה:

 

5000 ספורטאים יהודים מרחבי העולם שהגיעו למשחקי המכביה, השתתפו אתמול בערב מיוחד שאירגן משרד הקליטה כדי לעודד את עלייתם לישראל. "במשחקים האלה העם היהודי מחזק את עצמו‭,"‬ אמרה שרת הקליטה ציפי ליבני. "זכרו שלא הגעתם כאורחים, אלא כאזרחיה העתידיים של מדינת ישראל‭."‬ ההכנות לטקס המכביה שייערך מחר בעיצומן, ובמקביל התחילה ההיערכות הביטחונית: המשטרה גייסה כ𔇄,500-‬ אנשי ביטחון והצלה לאבטחת האירוע. בימים האחרונים, נערכים מארגני המכביה לסכל כוונה של אחת מהמשלחות שיצעדו בטקס הפתיחה הערב להפגין במהלך הצעידה נגד ההתנתקות. הדבר התגלה כשאחד ממנהלי כפרי האיכסון של הספורטאים סיפר ששמע זאת מאחד מראשי המשלחות המתכננות להתאכסן אצלו. המארגנים חוששים מהנפת דגלים כתומים וזריקת רימוני עשן כתומים מצד המשלחת. במטה המכביה אמרו אתמול בתגובה כי לא ידוע להם על כוונה כזאת מצד משלחת כלשהי. במשטרת מחוז תל אביב הדגישו אתמול כי בגלל הטקס צפויים עומסי תנועה כבדים באיזור ולכן לא תתאפשר הגעה בכלי רכב פרטיים למתחם. הקהל יופנה לחניונים ויגיע בהסעה מאורגנת לאצטדיון. הכניסה לחניונים מהם יופעלו ההסעות תהיה ללא תשלום, עם הצגת כרטיס לטקס הפתיחה. רשימת החניונים: רידינג, הספורטק, חניון א"י היפה, חניון מערבי ומזרחי מול גני התערוכה, רפידים וחניונים נוספים לאורך רחוב שטרית. מחר, החל מהשעה ‭,16:00‬ יחסמו לתנועה מספר רחובות (כמצויין במפה‭.(‬ כשעה לאחר תחילת האירוע ייפתחו הכבישים. הציבור שאינו מגיע לארוע באיצטדיון מתבקש להימנע מלהגיע לאזור, אך מי שמחליט להגיע מתבקש להקדים הגעתו בשל הבידוק הבטחוני. במשטרה הדגישו כי לא תותר כניסה עם כלי נשק ולא תיתכן הפקדת נשק במקום. אבל בתוך ההתרגשות נשמעים גם קולות אחרים: יושב-ראש ש"ס אלי ישי, קרא לציבור מוקירי השבת להחרים את טקס הפתיחה של המכביה בשל חילול השבת ההמוני שליווה את ההכנות לטקס. "זהו ביזיון עולמי חוצה גבולות‭,"‬ אמר אתמול ישי. "מדובר באירוע המקבץ יהודים מכל העולם בשל יהדותם, והוועדה המארגנת רומסת ברגל גסה את סמלו של העם היהודי - השבת‭."

נכתב על ידי , 11/7/2005 07:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אהוד ב-11/7/2005 20:37



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)