לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2005

פוסטתנתקות 16.8


טוב שיש עיתונים שיעמידו את הדברים בפרופורציות. את המנוי לידיעות ביטלתי, כך שזה ייחסך מכם (ומנסיון, שם בטח התיאורים קיצוניים אף יותר), אבל גם מעריב לא מחמיץ את ההזדמנות לטקסטים שלידם בואם של הגרמנים לביתה של אנה פרנק נראה כמו ביקור שכנים ידידותי.

 

"הם הגיעו אלינו בתשע בבוקר", מבשרת הכותרת בשער, שהיא גם הכותרת לדיווח האישי של תושב אלי סיני וכתב מעריב אלי בוהדנה. מאוד דרמטי, עד שנזכרים שהגעתם של החיילים בבוקרו של ה-15.8 היא עובדה שהיתה ידועה כבר זמן רב.

 

הדיווח של עמיר רפפורט, חברו של בוהדנה, לוקה בדיספרופורציה חמור הרבה יותר. "שם בפינה הדרומית-מערבית של היישוב, כך ידיעתי, ממתין חברי ורעי לעיתון, אלי בוהדנה, לדפיקה האיומה על הדלת". זה רק אני או שגם באסוציאציות שלכם "הדפיקה האיומה על הדלת" מתקשרת לדברים מעט יותר חמורים מהצורך להחליף וילה (מהממת, אין מה להגיד) עם נוף לים בבית קטן יותר.

 

אני יודעת שאתמול כתבתי על האמפתיה שלי למפונים, אבל הניסיון ללחוץ לי על בלוטת הדמעות בכוח בעיקר מעצבן אותי. מה שכן קרע את לבי בידיעה הזאת במעריב זה תמונת הכלב של בוהדנה. רואים אותו שוכב על צדו ומכסה את עיניו כשהקצין שהביא לבית משפחת בוהדנה את הצו מקריא אותו. מצד שני, אולי הוא סתם מעלף מהחום. ראו עמ' 6 במעריב.

 

 

 

פוסט זה יתעדכן במשך היום (או שלא).

נכתב על ידי , 16/8/2005 08:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העין ב-16/8/2005 18:02



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)