לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2005

עוגת פלא


כבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות את העוגה הזאת של לחם ארז, אבל בכל פעם שהגעתי לשם היא לא היתה בנמצא. כל פעם עד היום. לפני שאגיד לכם מה יש בתוכה, אציין שאם לא הייתי יודעת לא הייתי מנחשת בחיים. לא מהמראה ובוודאי שלא מהטעם.

 

ללא הקדמות נוספות, קבלו את עוגת הקישואים והקמח המלא של לחם ארז. כן כן, קמח מלא (!) וקישואים (!!)

 

מדבר בעוגה מעט כבדה, בגלל הקמח המלא, מה שאומר שהיא מתאימה יותר לחורף. הטעם הבולט ביוותר בה הוא טעם של דבש, אבל זה לא טעם על עך דומיננטי כמו בעוגות דבש. אם תרצו, זוהי עוגת דבש מעודנת. את טעם הקישואים לא ממש הצלחתי להרגיש, על אף ניסיונותיי הכנים, אבל אחרי הכל מדובר בירק שאין לו ממש טעם משל עצמו. העווגה מקושטת בזרעוני דלעת שמוסיפים אף הם לאקזוטיות שלה.

 

בשורה התחתונה אני בהחלט ממליצה, לעצמכם, אבל בעיקר בשביל להביא אתכם כשאתם מוזמנים לערב עם חברים לתת להם לנחש מה יש בעוגה. מובטח שיהיה מעניין ומלבב יותר משיחת סלון על ההתנתקות.

נכתב על ידי , 16/8/2005 22:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-18/8/2005 21:35



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)