לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2005

פרוצה


נו, די כבר. אתמול כשחזרתי הביתה מהעבודה גיליתי ששוב פרצו לי הביתה, דרך הדלת הפעם (ועכשיו זה 2-1 לטובת הדלת). זאת הפריצה השנייה בשלושת השבועות האחרונים (קשור להתנתקות?) והפריצה השלישית בשנה וחצי האחרונה. ולא תגידו שאני גרה בשכונה מפוקפקת מרובת נרקומנים. סתם רחוב שקט ונחמד במרכז תל אביב.

 

נדמה לי שלא לקחו כלום (אם כי, עוד לא בדקתי אם הדרכונים שלי במקומם) ורק עשו הרבה בלגן והשאירו את המקרר פתוח. אחרי שהזמנתי את פורץ המנעולים התקשרתי לבעל הדירה לצרוח עליו שאם הוא לא מחליף את הדלת לפלדלת (כי הדלת שלי היא היחידה בבניין שהיא דלת פושטית מעץ ולכן פורצים רק אותה) אני עוזבת את הדירה. הוא אמר שהוא בחופש ויטפל בזה בסוף השבוע. בכל מקרה, אם אתם מכירים דירת שני חדרים שמתפנה בין רחוב החשמונאים לארלוזורוב, רצוי סמוך לציר אבן גבירול, אשמח לשמוע.

 

בינתיים לקחתי את החתולה ועברנו לגור אצל ע' עד שיחליפו את הדלת, ומאחוריי השארתי את הפתק שבתמונה. לא יעזור לכלום, אבל היה לי צורך כזה, ועם קוראי הבלוג שגרים בצפון העיר הסליחה:

 

נכתב על ידי , 23/8/2005 10:34  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אציטון משובח! ב-25/8/2005 16:56



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)