לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

שיר קדמשנתי (או: דה בטלר דיד איט)


בהעדר "כוכב נולד", קבלו סקירה של הקדם אירוויזיון - בשידור ישיר מחדר השינה שלי:

 

מכיוון שאנחנו כבר בשיר השני ואין זמן, אציין בקיצור שיעל בר-זוהר מהממת והשמלה של עדן הראל עושה לה ציצים די יפים. ונעבור לשירים:

 

1. שלמה גרוניך, מיכל אדלר ולובנה סלמה - אני שונאת את זה שבכוח מנסים למצוא חן בעיניי הקהל האירופי וגם השיר לא משהו.

 

2. אביבה ומאיה אבידן - די אהבתי. שיר קליט וזמזים.

 

3. אבי פרץ - משעמם.

 

4. הגיימבויז - צדי היה אומר שזה ליד, והוא היה צודק. מה גם שהם קצת זייפו.

 

5. סטלוס ואורן חן - עם רימיקס מתאים זה יכול להיות סוג של להיט על רחבות הריקודים, אבל את הרף שלי הוא לא עובר.

 

6. גיא הררי - מה זה התלבושת הקוקסינלית הזאת? ולמה הוא מזייף?

 

7. אדי בטלר - מאוד שרמנטי, אבל לא עשה לי כלום.

 

8. ציפי משהיד - איך, איך הרסו לה את השיער, ומאיזה מחסן סבנטיז נטוש שלפו את השמלה שלה? שיר לא משהו, אבל אחרי שהיא שדדה את לירון לב כבר אי אפשר לדעת.

 

9. צביקה פיק - לא רע, אבל מזכיר לי כמה שירים אחרים.

 

10. מיכאל קירקילן - איזה בחור מתוק, וגם השיר לא רע בכלל.

 

11. דיימונדz - שיקחו את חברי הגיימבויז איתן וילכו למקום אחר.

 

סיכום ביניים: הסמס הולך למישניה, למרות שלא אכפת לי אם אביבה ומאיה אבידן יזכו. האהבה היא נושא השירה המועדף על המשתתפים השנה. או שהגיע הזמן להחליף את הטלוויזיה שלי או שהסאונד ממש לא טוב והמשתתפים לא מדייקים בשירתם מי יודע מה. שירי מימון בשמלה פחות חושפת ציצים מהסטנדרט שלה, אך כפיצוי היא בקושי מכסה לה את השחלות. המחווה לאהוד מנור היתה מרגשת בעיקרון, אך הסאונד הרע גרם לזה להשמע כהפקה מתנ"סית. הפרומואים של ערוץ 1 לשידורי הבחירות קצת מצחיקים.

 

המשך יבוא...

נכתב על ידי , 15/3/2006 21:45  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-16/3/2006 23:42



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)