לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

השתכנעתי


עוד שבוע ויומיים זה קורה, ומכיוון שלא להצביע זה לא אופציה מבחינתי, החלטתי לקחת את הנושא יותר ברצינות ולבדוק כיוונים אחרים. אז קודם כל, מכיוון שלא קיבלתי תשובה מהירוקים ובשלב זה הסלוגן שלהם ("עברו את אחוז החסימה!") נראה לי פשוט כמו שקר, החלטתי לרדת מהם. ב"העיר" השבוע היתה גם כתבה על איך פאר ויסנר ויתר על כמה מהעקרונות שהביאו אותו למועצת העיר כדי לכהן כסגן ראש העיר, אבל לא קראתי אותה, אז אני לא יכולה להגיד שהיתה לזה השפעה עליי.

 

מצד שני, הרבה אנשים מנסים לשכנע אותי שהסלידה שלי מעמיר פרץ נובעת ממוצאו. אז החלטתי לבדוק את העניין הזה. בינינו, זאת אפשרות די סבירה, אבל בניגוד לטענה כאילו מדובר בגזענות עמוקה, אני דווקא סבורה שמדובר בגזענות של מראה חיצוני, אז החלטתי לבדוק איך ייראה עמיר פרץ בלי שפם ולראות האם התחושות שלי כלפיו יהיו חיוביות יותר.

 

לשמחתי, חנן כהן חשב בדיוק אותו דבר וארגן את תחרות "עמיר פרץ בלי שפם". ואמנם, כמו שחשדתי, אני מגיבה באופן הרבה יותר חיובי לפנים הגלויים והחייכניים מאשר לפרצוף המשופם, ומכיוון שכך - כנראה שבכל זאת אצביע למפלגת העבודה.

נכתב על ידי , 19/3/2006 08:00  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-1/7/2006 18:02



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)