לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

4/2006

רצים לדירה


היום הלכתי לראות דירה ברמת גן. לפני הדירה הנוכחית גרתי כמעט עשר שנים ברמת גן, מתוכן בערך שבע מאוד קרוב לדירה שראיתי היום. מובן שהקדמתי ובינתיים טיילתי קצת ברחוב. הכל נשאר אותו דבר, חוץ מזה שפתחו ליד טיב טעם לא מזמן וזה מאוד משמח. היה די מרגש להיזכר בכל המקומות של פעם.

 

ואז הגיע 19:00 ועליתי לדירה. היא ממש גדולה ולבנה, עם סלון וחדר שינה גדולים ועוד חדר לא גדול (לקוראים הגרים בדירה תל אביבית מחולקת: החליפו "גדולים" ב"ענקיים" ו"לא גדול" ב"גדול"). יש דוד שמש, מה שאומר חסכון גדול בחשמל, דלת פלדלת, מטבח סביר ושתי מרפסות. אמרתי לבעל הדירה שאני אחשוב על זה והלכתי.

 

ועכשיו אני קצת בדכאון, דווקא בגלל שהדירה מצאה חן בעיניי. כי מה, אני באמת אעזוב את ת"א? יותר לא אפגוש את אבא של גל ברחוב ואגיד שזה היה במקרה? ומה עם פגישה לקפה עם שניים וחצי חבריי?

 

לפיכך אשמח לשמוע את דעתכם. שיקולי הנגד שלי הם (1) רמת גן (2) קומה שלישית בלי מעלית ו(3) דירה ריקה. שיקולי הבעד הם מחיר סביר (580 דולר), דירה גדולה מאוד במצב טוב, דוד שמש, העובדה שיש לי ריהוט משלי (לא כולל שולחן לסלון וארון בגדים. מקרר בעל הדירה אמר שאין בעייה להשיג), גישה לכל השירותים שאני עשויה להזדקק להם וטיב טעם קרוב.

נכתב על ידי , 25/4/2006 21:30  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-30/4/2006 09:30



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)