לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2003

התנצלות


שתי התנצלויות יש לי הבוקר. אחת מקוראי הבלוג הזה, על העדרי בימים האחרונים. ככה זה, כולם חולים בכל מיני שפעות אקזוטיות ורק אני חטפתי את מחלת הרטרו אנגינה, וכדי להעצים את החזרה לילדות, אפילו נתנו לי רפאפן (שאותו זרקתי לפח. בהזדמנות אני אספר לכם איך לא חייבים לקחת אנטיביוטיקה כשיש אנגינה, גם אם הרופאה שלכם מתעקשת שזה הטיפול האפשרי היחידי).
 
ההתנצלות השניה שלי היא ממוסף העצות של לאשה. לפני כשבוע ירדתי עליו פה, אבל באופן מפתיע התגלתה בו עצה אחת די יעילה. באותו עיתון נכתבה עצה פלוס שרטוטים מסובכים על איך לקבל סדין עם גומי ככה שייראה נורמלי. ההסבר נראה לי מסורבל ולכן לא התייחסתי אליו ברצינות, עד שלפני יומיים ראיתי את יקיר הבלוג מקפל ככה סדין ומדובר ביצור מסוג גבר, שלא אמור להבין מי יודע מה בקיפול סדינים. מייד ניסיתי את התרגיל בעצמי ומתברר שהעצה אכן טובה (משהו שקשור להכנסת הפינות אחת לתוך השניה. זה באמת משהו שמסובך להסביר וקל מאוד כשרואים את זה.
 


תמונה בלעדית של מיטתה של הגברת
נכתב על ידי , 26/3/2003 10:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של morcarmon ב-31/3/2003 12:13



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)