לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

12/2006

עניינימים של מזג אוויר


  • זה רק אני, או שבאמת מורגש זמזום מסויים לקראת הסערה מחר ומחרתיים?

 

  • לקור שיש עכשיו בחוץ אני קוראת "קור מרחיב תודעה". מאוד נחמד להתלבש היטב ולצאת לטייל קצת בחוץ כשרק הפנים חשופות. שיר מומלץ למי שרוצה לשמוע מוזיקה תוך כדי הטיול הזה (למרות שהמוזיקה קצת מפריעה לתודעה להתרחב): Vienna של אולטרווקס, Streets of London וכל שיר המזכיר ערים אירופאיות.

 

  • אמנם לא צריך להאמין לחזאים, אבל אני כבר הזדרזתי לקחת ביום רביעי יום חופש בנסיבות מטאורולוגיות (לא בא לי לצאת מהמיטה כשיש סערה בחוץ)

 

  • מכירים את הביטוי "פטריות אחרי הגשם"? אז הביטוי ההופכי לו הוא "מוניות בזמן הגשם".

 

  • שירות לציבור: נא נתקו מחר בערב את המחשבים מהחשמל וגם כל מכשיר חשמלי אחר שלא בשימוש. לא יודעת כמה סוער יהיה ובכמה סופות ברקים זה ילווה, אבל מוות של מכשירים חשמליים כתוצאה מנפילת מתח פתאומית  הוא עניין מאוד שכיח.

 

  • שירות לציבור 2: 1 כוס "חלב על הבוקר" (חלב מעט מתקתק בטעם וניל של תנובה בקרטון צהוב), 1 מקל קינמון, לחמם במיקרו, להוסיף כפית דבש ומי שרוצה יכול לחזק גם בוויסקי או קוניאק.
נכתב על ידי , 25/12/2006 21:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shin ב-27/12/2006 20:21



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)