לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

1/2007

מה יש? מה קרה? הבלוג שלי בן ארבע


רק מחר למעשה, אבל הסיכוי שאזכור את זה מחר הוא קטנטן, אז קבלו כבר עכשיו פוסט יומולדת חגיגי.

 

בהכל אשם צביקה (שבינתיים עבר למחוזות אחרים) שדיווח בהתרגשות שבלוגים זה הדבר הבא, אבל חסרים בארץ בלוגרים רציניים שיכתבו על עוד דברים מלבד מה הם עשו היום והציע שאפתח בלוג. בשלב ההוא הייתי אחרי גמילה מאוד מוצלחת מהאינטרנט ולא כל כך בא לי להתחיל עם זה שוב, אבל הוא ביקש כל כך יפה, שלא לומר ניג'ס בלי הפסקה, שהבטחתי לחשוב על זה ושאם אמצא נושא לבלוג, אפתח אחד.

 

כמה ימים אחר כך מצאתי נושא. באותה תקופה היה לי מנוי לשני עיתונים, ידיעות והארץ, ומכיוון שדפדוף מדוקדק מדי בוקר וחיפוש שגיאות, ידיעות מצחיקות או שטויות מעצבנות שדרך כלל כותבים בעיתונים זה תחביב ידוע שלי, החלטתי שזה יהיה הנושא של הבלוג שלי ואף קראתי לו בהתחלה "כתוב בעיתון". הפוסט הראשון עלה בשבת בצהריים, 18 בינואר 2003, ולמחרת התחלתי באמת.

 

(הבלוג של צביקה נפתח שישה ימים קודם ושלושה ימים לפניי פתח עידוק את הבלוג שלו (אף הוא בעידודו של הצביק), והביא גם את עופרניקוס).

 

זהו בעצם. היו תקופות פוריות יותר ופוריות פחות ובשלב מסויים החלטתי להרחיב את הגבולות הנושאיים של הבלוג ושיניתי את שמו ל"עניינימים". השהות פה הרבה פחות אינטנסיבית מאשר בגלגולים וירטואליים קודמים שלי, לא היתה לו משמעות מקצועית עבורי ובכל ארבע השנים האלה שכבתי רק עם בנאדם אחד שהכרתי דרך הבלוג, וגם את זה עשיתי במשך שנתיים.

 

כך שאם לסכם, הבלוג הזה לא הביא לי עבודה ולא הביא לי זיונים, אבל בכל זאת אני מחבבת אותו ונראה לי שאשאר.

נכתב על ידי , 17/1/2007 19:08  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-30/1/2007 16:57



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)