לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

1/2007

כתב התביעה הטוב ביותר כנגד מוסד הנישואים והמשפחה


נמצא בספרה של הדס מטס, "רבע עוף". זאת בטח לא היתה הכוונה שלה, והספר בכלל עוסק ב"התמודדות היומיומית של אישה, רעיה, אם, בעלת קריירה שרואה את כל העולם שסביבה בפריזמה של 'אני שמנה'", אבל אצלי הפריזמה היא אחרת. העובדה שהגיבורה כל הזמן אוכלת לא ממש מטרידה אותי. מקסימום תיאורי האוכל קצת גורמים לי לרעב. מה שכן גורם לי למועקה גדולה זה תיאורי המפגשים המשפחתיים והמועקה שבחובת ההשתתפות בהם, ההערות הפולניות של החמות ועוד עניינים כאלה.

 

חוץ מהמועקה אני מאוד מרוצה מהספר. למרות הפסקה הקודמת שלי יש בו הרבה הומור וחן רב, והוא קולח וכתוב בשפה שבה גם אני מדברת. (אבל עם כמה שגיאות הגהה די מביכות, לתשומת לב הנוגעים לדבר).

 

אז בפעם הבאה שמישהו יעז לתהות לידי בקול רם מה עם משפחה, אני מייד שולחת אותו אל הדס (או אל בעלה, שבעצם אשם בהכל).

 

עדכון 24:30: טוב, כנראה שבכל זאת הספר משפיע עליי גם בעניין האכילה/שומן/דיאטה וכו', כי קצת אחרי 23:30, שזאת בערך השעה שבה רווית, גיבורת הספר, מתיישבת מול הטלוויזיה עם צלחת עמוסת אוכל, אני עליתי על ההליכון מול הטלוויזיה והלכתי שלושה קילומטר.

נכתב על ידי , 31/1/2007 21:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרון ב-1/2/2007 13:55



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)