לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

2/2007

פוסטובשבט


במסגרת טיול חילוץ העצמות ושאיפת האויר היומי (כי זה לא באמת בריא לישון כל כך הרבה) הגעתי לקולה מבגדד, שבז'בוטינסקי פינת בן גוריון. גם בימים כתיקונם שווה ללכת לשם. באופן אישי אני מתה על הפיסטוקים הקטנים שלהם, אבל יש שם את כל סוגי הפיצוחים, פירות יבשים, בקלאוות, ממתקים ועוד המון דברים, אבל היום, בגלל ט"ו בשבט היתה חגיגה של ממש. בחוץ היו שולחנות עם פירות יבשים שלא קיימים בסתם ימי חול (או שלא שמתי לב אליהם), ולא הפושטיים ומרובי הסוכר והגופרית, אלא כאלה שניכר בהם שיובשו לבד ובאופן טבעי. כך דגמתי לי אגסים בייבוש טבעי ונדמה לי שמנגו ואת הבננות לא קניתי, אבל הן ממש לא נראות כמו הבננות המיובשות הרגילות והכי טעים היה האתרוג, שכנראה דווקא כן עבר טיפול קצת יותר מעמיק מסתם לייבש אותו, אבל זה בגלל אופי הפרי במצב הטרי שלו.

 

מכיוון שעוד לא מינו אותי לתפקיד היחצנית הרשמית של עיריית ר"ג, אני עוד עושה את זה בהתנדבות. גם פיצוחים הכי כדאי לקנות בר"ג. מלבד הקולה מבגדד מאוד מומלץ דוכן הפיצוחים בכופר היישוב (נדמה לי שקוראים להם "הגרעין"). אמנם המקום יחסית קטן, אבל הם עושים את הפיצוחים הכי טעימים.

 

 

חג שמח

נכתב על ידי , 2/2/2007 12:55  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מכבס ותולה ב-2/2/2007 22:59



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)