לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

2/2007

כבר מזמן לא כתבתי פוסט על החתולים


אני חושבת שהם מרגישים שאני לא בקו הבריאות ולכן מהצהריים הם צמודים אליי. כלומר נוגי גם באה לישון בצמוד אליי ולא באחת הפינות המרוחקות של המיטה כהרגלה. שבתאי ממשיך לנסות לטפס עליי בכל רגע נתון. בחיי שאם הוא היה גבר ולא חתול היה לי קייס מוצק לתביעה על הטרדה מינית. אלוהים יודע שהרבה פעמים אמרתי לו לא באופן חד משמעי.

 

חוץ מזה שמתי לב שלאחרונה נוגי התחילה ללקק את שבתאי. אולי זה בגלל שגם היא שמה לב שהוא קצת מסריח וכמו אשה ממוצעת הבינה שאם היא לא תנקה אותו בעצמה, הוא בטח לא יעשה את זה לבד.

 

מצד שני, גם לאור ריבוי המריבות שלהם לאחרונה, מריבות שהיא יוזמת, אני חושדת בה שהיא חושבת שיש ביניהם מערכת יחסים. אז היא מלקקת אותו ומתעצבנת שהוא לא מלקק אותה בחזרה ורבה איתו ואחר כך שוב נצמדת אליו. והוא רק מסתכל עליה במבט תמה של "מה החתולה הלבנה הזאת רוצה ממני?". אוי נוגי נוגי, יפהפייה שלי, מתי תביני שהוא לא לרמה שלך ומגיע לך משהו הרבה יותר טוב.

 

אבל בעצם אולי עדיף ככה. בדרך כלל היא מפלרטטת באגרסיביות עם אורחים ממין זכר שמזדמנים לפה (לא אורחים *כאלה*, תירגעו. משפחה וידידים אפלטוניים), ואלה ממילא חוזרים תמיד לבית שלהם ולכן צפויים לשבור את לבה יותר. מוטב כבר שהיא תסתובב עם חתול אחר שלפחות זמין עבורה.

נכתב על ידי , 2/2/2007 23:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-3/2/2007 21:16



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)