לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

2/2007

הנה דבר אחד שאתם לא יודעים עליי


השנה התקבלתי לקהילת הקוראים המשפיעים של הוצאת ידיעות. ההקהילה הזאת מבוססת על המכתם העתיק שהודפס על מפיות של מסעדות באייטיז: "נהנית - ספר לחבריך". ובשביל לתת לי ולשאר 249 חברי הקהילה הדמנות ליהנות, אנחנו מקבלים שלושה ספרים בחודש, כשמתוכם אחד הוא חדש וטרם יצא, והוא זה שעליו אמורה הקהילה ליצור באזז. אם חבריה יאהבו אותו, כמובן. הספר הראשון שקיבלנו דווקא כה לביקורות צוננות ברובו.

 

הסיבה שאני כותבת לכם את כל זה היא שלדעתי אין חפיפה בין קוראיי הבלוג שלי לקוראי פורום הקוראים המשפיעים וזה אומר שני דברים: הראשון הוא שאני יכולה ללכלך פה על מי מחברי הקהילה שעולה לי על העצבים (סתם סתם, כולם שם נורא נחמדים. טוב נו, יש אחד שבא לי להקיא עליו, אבל בינתיים אתאפק ואספור על 10,000 אחרי כל הודעה שלו); והשני הוא שיש דברים שאני כותבת שלדעתי מתאימים לפוסט פה. כמו למשל זה:

 

התחלתי את "הבטיחי לי" אתמול ואני כבר בעמוד 179, עניין מאוד גדול בשבילי. קובן הוא כנראה הסופר היחיד שמתאים במאה אחוז לקלישאת ה"לא יכולתי להניח מידיי את הספר" (ביקורת מלאה לכשאסיים לקרוא), אבל בתחתית עמוד 179 עם גלישה לעמוד 180 מופיע הטקסט הבא: "השיר שהתנגן ברקע היה אחד השירים המחורבנים ביותר של שנות השמונים, 'כנפיים שבורות' של מיסטר מיסטר. מיירון טען שזה השיר הגרוע ביותר של העשור". הי, לא יפה. מדובר באחד השירים האהובים עליי ונעלבתי עכשיו בשמו. באייטיז, כמו שציינו חבריו של הגיבור בהמשך הקטע הנ"ל היו שירים הרבה יותר גרועים כמו "אנחנו בונים את העיר הזאת מרוקנרול" של סטארשיפ ו"ביישן מדי" של קג'אגוגו (קצת מצחיק, אגב, שתרגמו את שמות השירים לעברית, ובמקרה של קג'אגוגו, שהוא באמת שיר איום ונורא, גם מוטעה, כי מדובר ב"ביישנית מדי").

 

נכתב על ידי , 6/2/2007 17:28  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-11/2/2007 19:35



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)