לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

2/2007

הכל עניין של חינוך


בגלל טעות כלשהי בכתובת, יצא שמשבוע שעבר אני מכותבת ברשימת התפוצה של שרת החחינוך ומנכ"ל משרדה. הנה המייל שהגיע אתמול:

 

לחברי אנשי החינוך,

 
מדינת ישראל עוברת בימים אלו שעות קשות במיוחד. יותר מכל מערכות השלטון מערכת החינוך ניצבת היום כסלע איתן של ערכים ומחויבות אמיתית לפרט ולמדינה. אי לכך, מוטלת עלינו אחריות אדירה להחזיר את האמון של אנשים צעירים במדינת ישראל ובעתידה.
 
הילדים באים היום בשערי בית הספר מבולבלים וחסרי ביטחון יותר מתמיד. כמו כולנו הם חשופים למערכת שלטונית שכשליה נחשפים בזה אחר זה, לרצף של התפטרויות של אנשי ציבור בכירים: שר משפטים, רמטכ"ל, מפכ"ל ולנשיא הנאחז בקרנות המזבח.
 
בני הנוער חווים היום תחושות של חרדה, מתח, ניכור, וציניות, הם אינם יודעים למי להאמין, הם חשים שעולם המבוגרים בגד בהם והם מחפשים תשובות לשאלות שמטרידות אותם. כמנהלים, מחנכים, מורים והורים עלינו לנסות ולתת להם מענה ראוי.
 
אנו יודעים היטב כי ילדים זקוקים לביטחון וליציבות. מערכת החינוך חייבת להעניק להם תחושות אלו. לשדר להם שיש כללי התנהגות ברורים, שעלינו להלחם בתופעות של חוסר יושר וחוסר אחריות ולגלות אפס סובלנות לתופעות של אלימות והטרדות מיניות.  
 
"במקום בו אין אנשים הייה איש" זה מה שמצווה עלינו היום לעשות: להיות אנשים, אנשים ישרים, מורי דרך. לטעת בלב התלמידים בטחון כי מדינת ישראל היא ביתם, וכי גם אם ביתנו עובר משבר יש לנו מחויבות אליו, ורצון אמיתי לעשות ככל יכולתנו לחזקו.
 
אני יודעת שאני מטילה עליכם משימה לא קלה. אני מודעת לקשיים שאתם מתמודדים איתם בשגרה ובוודאי בשעת משבר. אבל לשמחתי בכל פעם שפניתי אליכם בקריאה להפגין מנהיגות ולקחת על עצמכם יעדים לאומיים רבי ערך, הוכחתם שיש לכם כוח לעשות ולשנות, וחיזקתם את אמוני בכם.
 
אני מודה לכם מקרב לב על עבודתכם המסורה ובטוחה כי יחד נחזק את מערכת החינוך ובאמצעותה את החברה הישראלית כולה.
 

 

ואני מבטיחה לעדכן אם יהיו דברים מעניינים

נכתב על ידי , 21/2/2007 20:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוג'ר מור ב-25/2/2007 00:07



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)