לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2007

עניינימים של שבת


שתי קניות מהשבוע האחרון התגלו כמוצלחות מאוד. ג'ל מיוחד נגד כוויות נקנ לפני יומיים, הונח על מדף במטבח וחיכה לפעם הראשונה שאכווה. זה לא לקח יותר מדי זמן.

 

אננס במיץ אננס טבעי ללא תוספת סוכר. גם בקופסה יש כמות טובה לעוגה אחת (בערך כוס), גם מצוין למי שרוצה לנסות את עוגת הלימון/תפוז בגירסת האננס או סתם להוסיף לסלט פירות, וגם עכשיו במבצע לחברי מועדון בטיב טעם -  3 קופסאות כאלה ב-6 שקלים (אחת עולה 4).

 

 

לאחר כשנה החלטתי להחליף את תצוגת המגנטים על המקרר שלי. קבלו את התצוגה החדשה:

 

 

החלטתי לרדת מעניין המאפינס. לא יודעת, משהו שם לא מסתדר לי. ננראה לי שאני פשוט לא אוהבת את המרקם של מאפינס אמיתיים. יוצא מאוד נחמד, אבל לא וואו כמו שהתרגלתי עם העוגות. אז לפרידה קבלו תמונה של מאפינס אננס שנראים יותר טוב מהטעם שלהם (או יותר נכון מהמרקם). אני חוזרת לעוגות (גם אם אחליט לאפות אותן בתבניות של מאפינס) ומייד בפוסט הבא העוגה שהחזירה את הוואו לביתי.

 

נכתב על ידי , 23/6/2007 14:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)