לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2007

מישהו צריך להגיד את זה


מיקה הרי לא יודעת לשיר. כרגע היא נעה על אדי ביצוע האודישנים שלה ל"ירח" ועם התנופה של היופי שלה, אבל לעליות זה לא יספיק.

 

את עדן אמזלג, לעומת זאת, יהיה קשה לעצור, וגם אם כן, זה כנראה לא יפגע בה, ולא רק בגלל כריות האויר המפוארות שלה.

 

אחחח, איזה ביצוע יפה של אדיר אוחיון ל"אף פעם לא תדעי" של שלמה ארצי, ושוב עיבוד מנצח של עמוס בן דוד.

 

סיוון גוריאלשווילי השתפרה מעט, אבל לא מספיק.

 

אני לא סובלת קאנטרי, אבל הביצוע של בועז מעודה היה לגמרי מגניב.

 

את המילים של "אתה פה חסר לי" כתב אביב גפן יחד עם אחותו שירה. וזה הדבר היחיד שיש לי להגיד כל הביצוע של עדי אולמנסקי.

 

ארלין גולד יכולה מבחינתי לעוף.

 

אני מתה על "צרות טובות" והביצוע גם היה יפה מאוד, רק הערה לדורון רוקח, איזה רגש בדיוק מצאת בשיר? כולה שיר חמוד על איזה מניאק שיוצא עם שתיים במקביל.

 

לסיכום: אני הולכת להצביע פעם אחת לדורון רוקח, פעם אחת לבועז מעודה ושלוש פעמים לאדיר אוחיון.

 

נספח: אם מישהו ב"כוכב נולד" היה טורח להקשיב למילים של "לא מכירים אותך" של הראל מויאל, לא בטוח שהיו נותנים לו לשיר את זה דווקא שם. מעט ציטוטים לדוגמה: "הם אומרים המסר זה לא מה שחשוב עכשיו / 'העיקר הכסף, העיקר תהיה כוכב' / אז אתה שותק / גם כשבא לך לצעוק עד שיכאב" וגם "והם אומרים לך תכתוב קצת מנוכר / תכתוב כמותם תכתוב על המחר / תכתוב על עצב, שנראה לך מוכר / לא הם לא מכירים אותך".

נכתב על ידי , 23/6/2007 21:29  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-27/6/2007 16:13



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)