לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2003

מעניין (2)


7 ימים של מחר. אמנם קראתי אותו קריאה מאוד סלקטיבית (והסיבה לכך בפוסט הקודם), אבל הוא נראה מאוד מעניין. הנה הכותרות והמשניות של הכתבות, תשפטו בעצמכם:
 
טבח ידוע מראש. שבעה חיילים ושלושה אזרחים נהרגו במרץ 2002 מידי צלף פלסטיני בודד במחסום ליד עופרה * זו היתה אחת המכות הקשות ביותר שניחתו על צה"ל באינתיפאדה השנייה, וללא ספק המשפילה שבהן... רונן ברגמן וגיל מלצר מביאים כאן לראשונה את עדויות החיילים ואת דוחות התחקיר שצה"ל מנסה לטייח.
 
(את רוב הכתבה הזאת קראתי ורותקתי. מצד אחד יש שם צלף, ועוד אחד כל כך טוב, ואני מקווה שדבריי לא יתפרשו לא נכון, אבל יש משהו קוסם בצלפים. בסרטים אני מאוד נהנית לראות אותם. מצד שני, זה לא סרט וקורבנותיו של אותו צלף הם אנשינו וכל פגיעה בול כזאת זה משפחה הרוסה ועצב אינסופי).
 
גוף ראשון יחיד. הקיץ ימלאו לחיים גורי שמונים. אחרון המשוררים הלאומיים שלנו מרגיש שזה הזמן להיות קצת פחות לאומי ויותר אישי. רק עכשיו הוא מוכן לדבר לראשונה על סודות משפחה כואבים שהאפילו את ילדותו * המיתוס הכוזב של הפלמ"ח והאנחנו * פשעי המלחמה שתמיד היו שם, לצד הקרבות ההירואיים והמוצדקים ביותר * ... ופחד המוות, שהולך ומכרסם בו ככל שנעלמים לו יותר ויותר חברים.
 
(לא ממש קראתי, חוץ מעניין סודות המשפחה, שהם הרבה פחות צהובים ומסעירים ממה שאפשר היה לחשוב ומקריאת הלידים לא מצאתי שום השמצות כלפי שום עדה או קבוצת אוכלוסיה בארץ).
 
האב, הבן, הפטיש והסכין.  לעדי גיאורגזדה יש המון מזל. פעמיים חילץ אותו אביו ממאסר על רצח והריגה. בפעם הראשונה הודה גיאורגזדה ברצח קבצן במכות פטיש. אביו, שהגיע לארץ מגרוזיה לאחר מעצר הבן, ניהל חקירה משלו והביא למשטרה הודאות של חבריו של הבן. הבן שוחרר. בפעם השנייה היתה מריבת שיכורים בשכונה. לפי עדות אחת השכנות, האב החזיק את הקורבן בשעה שהבן דקר אותו למוות. אבל בבית המשפט לקח עליו האב את כל האשמה, והבן שוב זוכה מחמת הספק. ראיון עם סימני שאלה.
 
(לא ממש ראיון. סיפור המקרה עם כמה משפטים של גיאורגזדה הבן בסוף כל קטע).
 
שידורי המהפכה.  הצלחת הטלנובלות בארץ מתחרה בקלות בפופולריות שלהן במדינות דרום אמריקה ומזרח אירופה. הסדר הכלכלי-חברתי שהן מציעות הולך מצויין עם משטרים לא יציבים שמנציחים מצוקה ופערים, מקדשים את הצנזורה ומעודדים אסקפיזם... על הקשר בין התלתלים של אנדריאה דל-בוקה לתוכנית הכלכלית של נתניהו.
 
בלי סודות. הולך ואוזל לי הכח לכתוב את כל המשנה. כאן מדובר בראיון חג עם אושיק לוי, לרגל צאת אלבום אוסף שלו.
 
כתבה על רועי צ'יקי ארד
 
כתבה על דוגמנית העירום ליילה שוורץ
כתבה מיותרת על זוגות שבהם כל אחד מהצדדים אוהד קבוצת כדורגל אחרת.
 
ודנה ספקטור ניסתה ללמוד להיות אסרטיבית. כמו שמלמדת הכותרת, "סמרטוטונת", היא לא ממש הצליחה. אני תמיד תוהה מה אחוז האמת ומה אחוז הבדיה במדור הזה של דנה ספקטור. הוא לא בדוי לגמרי, כי השבוע היא מספרת שהחבר שלה, א', הוא מהנדס שעלה מאוקראינה. לפני כחודש-חודשיים קיבלתי אימייל ממישהי שהזדהתה כדנה ספקטור ומצאה את מה שכתבתי עליה לאחר שעלה המדור שלה. האימייל הגיע מכתובת של מקום עבודה שנראה שעובדים בו מהנדסים, ושם מי ששלח היה שם רוסי שהתחיל ב-א'.
 
אז דנה או א', אם אתם קוראים את זה, ניסיתי בזמנו לענות לאימייל והשרת של מקום העבודה של א' החזיר לי אותו. צרו קשר דרך מדור זה.
נכתב על ידי , 5/6/2003 00:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)