לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2007

לחיות על כדורים


נתונות שלוש עובדות:

1. יש לי הפרעות שינה

2. יש לי נטייה להתמכרויות

3. אני אוהבת ספורט

 

למרות שלושת הנתונים האלה, הצלחתי עד עכשיו להתחמק יפה מאוד מלהתעניין בנעשה ב-NBA, אך העונה החדשה שנפתחת היום תופסת אותי ברגעי חולשה, ואני חוששת מאוד מהבלתי נמנע.

 

כי עובדות 1 ו-3 לבדן יכולות להביא למצב חיובי שבו אתעורר באמצע הלילה ואוכל להעביר את הזמן בצפייה במשחק מזדמן כזה או אחר, אבל עובדה 2 מגדילה מאוד את הסיכוי שההסתמכות על התעוררויות מקריות תהפוך עד מהרה להיעזרות בשעון מעורר במשחקים חשובים.

 

אני עוד עובדת על זה ועובדת על עצמי, אבל ליתר בטחון החלטתי שאולי כדאי למצוא לי קבוצה. הדרישות הן שזו תהיה קבוצה לוזרית, אבל כזאת שנותנת אשליה שיש לה סיכוי לנס. שתגיע לפלייאוף, אבל לא תשרוד אותו.

 

מרפרוף על כמה קבוצות (בדקתי את טבלת העונה הקודמת והתחלתי לקרוא קצת על הקבוצות שהגיעו למקום השני בבתים שלהן) עצרתי על וושינגטון, ואם אף אחד לא יתן לי סיבה טובה למה לא, נראה לי שזאת תהיה הקבוצה שאעקוב אחריה. גם כי הם לקחו רק אליפות אחת, בדיוק לפני עשרים שנה, וגם כי ב-97' הם שינו את שמם מ-Bullets ל-Wizards בגלל שהבעלים חשב של-Bullets יש קונוטציות אלימות מדי (למרות שאני קוראת עכשיו בוויקיפדיה שלשם החדש היו קונוטציות גזעניות בגלל שכך קוראים למנהיגי ה-kkk, אבל הקונוטציות שלי למילה וויזרד לוקחות אותי לדורותי ולשביל האבנים הצהובות).

 

עדכון 31.10, 18:00: אוף, קשה לי. מהתגובות מתברר שרבות הקבוצות הלוזריות-עם-פוטנציאל בליגה הזאת. לפיכך החלטתי שלא להחליט בינתיים ולחכות לאיזה אירוע קוסמי שיעזור לי לבחור או שאיזושהי קבוצה תבחר בי. חוץ מזה שאולי פוליגמיה היא לא רעיון כל כך רע.

 

שיהיה המשך ערב נעים.

נכתב על ידי , 30/10/2007 19:50  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-31/10/2007 18:11



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)