לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007

פילאטיס - שיעור ניסיון (או: כואב, אבל תמשיכי)


הדבר הכי קשה בפילאטיס זה לספור. כלומר גם להקפיד על הנשימות, גם להקפיד על ביצוע נכון של התרגיל וגם לספור. אז מהר מאוד ויתרתי על החלק השלישי, ולעולם לא נדע כמה פעמים באמת עשיתי תרגיל מסוים כשהמדריכה אמרה לעשות עשר פעמים.

 

המגיבה קתרינה קצת הפחידה אותי, אבל הסניף של דליה מנטבר בר"ג התגלה כדי קטן. בקושי מצאתי אותו, והוא לגמרי לא מפונפן כמו סניפים אחרים שלה ואף אחד לא ניסה להכריח אותי לקחת שיעור פרטי בגלל שאין לי ניסיון.

 

היינו שתיים שנקבע להן שיעור ניסיון להיום (בטעות, מה שאומר שהיו צריכים להזיז מישהי מהקבועות מתשע לעשר, מה שאומר שלאחת הנשים הכי פטפטניות ולהבנתי גם הכי דומיננטיות שם לא היה אחר כך טרמפ הביתה ונראה לי שאני כבר מסומנת אצלה. ולא שזה מזיז לי) - אמתכם הנאמנה ואישה אחת שמבוגרת ממני לפחות ב-15 שנה ושמנה ממני לפחות ב-20 קילו. נו, ברור שהיא הצליחה הרבה יותר ממני. בכלל, הרגליים שלי התחילו לרעוד ממאמץ בשלב די מוקדם.

 

למרות שמדובר בסטודיו לפילאטיס מכשירים, לפחות חצי מהשיעור היינו על הרצפה. שבדיעבד מאוד הגיוני, בהתחשב בעובדה שאף אחת מאיתנו לא עשתה פילאטיס בעבר. אבל למרות הכל על המכשירים זה הרבה יותר כיף, ואני מקווה שבמהרה אעבוד רק עליהם. גם שיטת העבודה בסטודיו מאוד מצאה חן בעיניי. כל אחת עובדת לעצמה, כל אחת עושה משהו אחר והמדריכות מסתובבות בין הבנות ואומרות מה לעשות, מתקנות וכו'. כלומר כמו שאני רואה את זה, יעברו כמה חודשים לפני שבכלל אתחיל לדבר שם עם מישהו.

 

השעה של השיעור עברה ממש מהר ואחר כך קניתי מנוי ל-24 שיעורים, שהם 3 חודשים. לא מדובר רק בהמלצה לבוא פעמיים בשבוע, אלא שתוקפו של המנוי פג אחרי שלושה חודשים, ולא משנה כמה ממנו ניצלתם (אפשר להשיג שבועיים הארכה במקרים מיוחדים). זה די אכזרי ולא הוגן מבחינה צרכנית, אבל טוב מבחינה גופנית. חוץ מזה, במסגרת מבצעי סוף השנה קיבלתי גם שלושה שיעורים בחינם, אבל גם אותם אני אמורה לנצל תוך שלושה חודשים. כלומר פעם בחודש לבוא שלוש פעמים בשבוע במקום פעמיים.

 

בדרך חזור החלטתי ללכת ברגל, עניין שהתגלה כמשימה בת 45 דקות, שעתידה כנראה להתקצר ל-40, מה שמצוין בשבילי וכך אשלב בין אימון אירובי לפילאטיס. נראה לי שהצעדה חזרה גם תרמה במידה רבה לעובדה שלמרות שישנתי שנת צהריים ארוכה ועמוקה, כשהתעוררתי גיליתי לשמחתי שאמנם אני מרגישה את השרירים, אבל לא מדובר ממש בכאבים והם לא ממש תפוסים. רק אומרים לי משהו כמו "הי, תודה שנזכרת בנו".

 

שתהיה שבת טובה וצפו בעתיד לעדכונים לגבי שיפורים נראים לעין.

 

עדכון 1:54: מתברר שהשמחה היתה מוקדמת מדי.

נכתב על ידי , 21/12/2007 18:34  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-22/12/2007 01:57



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)