בטח נתקלתם בקמפיין לג'יפ הקטן החדש של פוולקסוואגן, שהמודעות לו היו השמצות לג'יפ הגדול והנחשב של החברה, טוארג ("כמו טוארג רק יפה", "כמו טוארג רק טוב בשטח" וכו'). זה ללא ספק קמפיין מקורי שעשה רעש, אבל אני לא בטוחה שהוא כל כך טוב. הרי רוב האנשים שקונים ג'יפ מחזיקים בו בעיקר כסמל סטטוס והשטח היחיד שהם צריכים לתמרן בו זה מציאת חניה ביודמכבי. אני אף אסתכן בהשערה שלחלקם יש כמה עניינים לא פתורים עם הגבריות שלהם.
בשביל אנשים כאלה, לקרוא מודעות שמזלזלות באוטו היקר שלהם רק יגרום להם להעריך אותו פחות ואולי אף לשקול להחליף אותו, כי הרי הם חייבים את הרכב הכי נחשב. הג'יפ החדש, ממה שהבנתי, הוא משהו שהאנשים האלה היו קונים לנשים שלהם. אולי הקמפיין יעשה טוב למותג החדש, אבל לא ברור מה יעלה בגורלו של הטוארג הישן.