לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

באצטדיון נדהם וצר מלהכיל - על השירים בגמר כוכב נולד


היום התפרסמו השירים שיהודה, שיר ומשניה ישירו בגמר כוכב נולד בשבוע הבא, ואלה הם:

 

סעדו ישיר את "שדות של אירוסים" לשלמה ארצי. אומר זאת מראש: אני אוהבת את שלמה ארצי, למרות שבשלוש העונות של כוכב נולד הוא לא הוכיח את עצמו כיוצר שכדאי לשיר את שיריו, למרות (2) שהביצוע הכי טוב בכל שלוש העונות היה "נבראתי לך" ששר לירון לב.

 

שיר תשיר את "שמחות קטנות" של מיכה שטרית ועמיר בניון. חשבתי שאני לא מכירה את השיר, אך עיון במילים העלה שאת הפזמון אני יכולה לזמזם. קשה לי להעריך, אבל גם מיכה שטרית, מחבר המילים והלחן של השיר, הוא יוצר שאני אוהבת.

 

ואילו מישה ישיר את "יש בלבי כינור" ששרה במקור מאיה בוסקילה. אין לי מושג איזה שיר זה, אבל ראיתי שעידן רייכל הלחין אותו, אז כמה גרוע זה כבר יכול להיות?

נכתב על ידי , 24/8/2005 12:06   בקטגוריות כוכב נולד  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-26/8/2005 09:08
 



שיר הוא לא רק מילים


נפתח בטפיחה עצמית על השכם: אמרתי לכם.

 

ונמשיך בזה שסימנתי את שיר ביטון עוד מהאודישן הראשון ואני מאוד אוהבת אותה. אמנם בניגוד למה שאמרתי, סעדו הוא כנראה זה שייקח, אבל אני מרוצה משלושת העולים לגמר.

נכתב על ידי , 15/8/2005 23:32   בקטגוריות כוכב נולד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-16/8/2005 08:16
 



הערב בכוכב נולד: חצי גמר 2


נו, אז ביטון תבצע את "רגע ניצחון" של רבקה זהר ובשלב המשימה את "רק החיים" יחד עם הכושים העבריים, הנגר אוהד אלישע ישיר את "תנו לגדול בשקט" ובשלב השני את "אדון הסליחות" יחד עם התזמורת האנדלוסית ומישה קירקילן ישיר את "לא קל, של היהודים ובשלב השני את "smells like a teen spirit" של נירוונה.

 

את השיר של רבקה זהר אני לא מכירה וגם לא את זה של היהודים (כלומר, אולי אני כן מכירה, אבל כרגע אני לא יודעת מזה). את "תנו לגדול בשקט" אני דווקא כן מכירה, אבל מובטח שאלישע יזייף אותו כדבעי. השלב השני צפוי להיות טוב ומעניין ואני מחכה לו.

 

התחזית: ביטון לוקחת ואני לא מוכנה להמר על המקום השני. כלומר, בעולם מתוקן אלישע היה עף כבר מזמן, אבל לכו תדעו.

נכתב על ידי , 15/8/2005 10:20   בקטגוריות כוכב נולד  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-15/8/2005 23:30
 



הערב בכוכב נולד - חצי גמר 1


להלן סיכום שלב השירים הראשון: באופן מפתיע הביצוע הכי טוב היה של עמרי רוטברד, למרות נטייה קלה להיפר ונטילציה. סעדו מעט איכזב, מה גם שמאוד מעצבן אותי שמועמדים שרים את השיר שביצעו באודישנים. על עוזרי מוטב שלא אדבר. כלומר, השורה הראשונה היתה טובה, ואחר כך זה הפך לקקפוניה גמורה.

 

שלב השירים השני, שבו כל מועמד היה צריך להפגין עוד כישורים מלבד שירה, הוא אחד הדברים הבוודדים המוצלחים שהמצאו בהפקת התוכנית בעונה הנוכחית. עוזרי שיפרה במעט את מעמדה, אבל זאת לא היתה חוכמה אחרי זוועת השירה שלה. סעדו, לעומתה, הוכיח איזה מלך הוא, למרות נטייתו לשבש מילים של שירים. ביצוע הדרבוקות של עמרי ל"יש לי ציפור קטנה בלב" היה חמוד מאוד ואני מקווה שהוא יגיע למקום השני הערב. אני מצביעה לסעדו.

 

עדכון חשוב: עזבו את סעדו, איפה מצביעים לסקעת?

נכתב על ידי , 8/8/2005 21:26   בקטגוריות כוכב נולד  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פנסאית ב-10/8/2005 23:50
 



הערב בכוכב נולד


עוד תוכנית שנועדה למשוך זמן, אבל לא באתי פה לקטר. להלן השירים שיבצעו המתמודדים הערב וההערכות שלי:

 

מיכאל קירקילן ישיר את "בדרך אל הכפר" של רבקה זהר. יופי של שיר וסיכוי טוב לביצוע מרגש. נכון לשיר השלישי זאת הולכת להיות ההצבעה שלי.

 

עמרי רוטברד ישיר את "בוא אל החגיגה" של אילנה אביטל. אני לא מצליחה לזהות את השיר, אבל אילנה אביטל מעוררת בי בחילה, כך שהבחור מבחינתי בסכנת הדחה. נו, הוא לא היה פחות טוב מרוב המתמודדים האחרים.

 

יהודה סעדו ישיר את "על כפיו יביא", שוב רבקה זהר. אחד השירים היפים ביותר שאני מכירה והסלסול של סעדו צפוי לעשות לו רק טוב. מעט אכזב. גם העיבוד עצבן אותי, אבל היה חסר ללי קצת רגש.

 

נעמה לוי תשיר את "אמת או חובה" של ריקי גל. אולי די להתחנף אליה כבר? אלמלא היה מדובר במישהי עם עוצמה וסיכויי זכייה לא רעים בכלל, הייתי אומרת שמדובר בשיר סתמי שצפוי להזיק לה. מעניין מה היא תעשה ממנו. כצפוי, זמרת טובה, שיר סתמי.

 

אוהד אלישע ישיר את "הפרח בגני" של זהר ארגוב. לו אני פרקליטת משפחת ארגוב, הייתי מכינה כבר עכשיו כתב תביעה. לא ברור איך הוא נשאר בתוכנית עד עכשיו. תחזיקו אותי, תחזיקו אותי.

 

שיר ביטון תשיר את "אמא" של שולה חן. האם מישהו יודע אם מדובר ב"אמא, הוא אמא חבקיני חזק, ולעולם לא ניפרד"? כי אם כן, יש סיכוי לביצוע מרגש, גם אם לוחץ על כפתורים. מגיעה אצלי למקום השני ולשאלתו של עפר: זאת לא חוכמה להתרגש משורה כמו "אמא מדוע זה יש מלחמות, למה רבים בני אדם, אמא מדוע שותק אללוהים ולא עוצר בעדם". הרבה יותר קשה לרגש עם "עוד ניצב הבית בין עצי הזית, רוח באה מהים". אני מצביעה לקירקילן.

 

הדר עוזרי תשיר את "אדון עולם", במקור של עוזי חיטמן. גם פה מדובר באחד השירים האהובים עליי ודיר בלאק אם היא תהרוס אותו. לו אני אדון עולם, היתי מארגנת איזה מבול קטן מעל פתח תקווה (או מאיפה שהיא לא הגיעה).

 

ולסיכום: שוב תוצאות דרמטיות. המועמדים שלי לעלייה לגמר הם יהודה סעדו, שיר ביטון ומיכאל קירקילן, אם כי, אני קצת סקפטית לגבי עלייתו.

נכתב על ידי , 1/8/2005 11:54   בקטגוריות כוכב נולד  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בתאלי ב-26/2/2006 06:50
 



אני מרוצה


מהעובדה שהדר עוזרי עפה. בניגוד לכל מיני דעות של אנשים שהעיתונים שלהם נסגרים לפני שידור התוכנית השבועית, העונה הנוכחית של "כוכב נולד" דווקא מעניינת יותר מקודמותיה והפעם אין פייבוריטים מוחלטים, תשאלו את קסניה זמסקוב והדר עוזרי (יהודה סעדו עדיין פייבוריט, אבל גם לו לא מומלץ לקחת את זה כמובן מאליו).

 

בעונה הזאת, יותר מתמיד, הביצועים כן קובעים ופייבוריט ששר לא טוב (ושוב, ע"ע עוזרי וזמסקוב) - עף.

 

זה אמנם לא עובד במאה אחוז מהמקרים, אבל סופסוף יש מתח אמיתי.

נכתב על ידי , 7/7/2005 16:28   בקטגוריות כוכב נולד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החדר האינטימי שלי ב-8/7/2005 16:13
 



לא יודעת


כולם שרו יפה ואף אחד לא עשה לי כלום. אני לא מצביעה לאף אחד.

 

עדכון: נו, אז הדרמה גדולה והרוחות סוערות. ההערכות הן שיותר מדי אנשים הצביעו לשלומי סבן, אבל לא בטוח שאפשר להגדיר את זה כזיוף. אחד המגיבים לידיעה בוויינט דיווח שבדימונה היתה התארגנות רצינית, כולל פתיחת חדרי המחשבים בבתי הספר ופרסום נרחב.

נכתב על ידי , 4/7/2005 21:28   בקטגוריות כוכב נולד  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביבה ב-4/7/2005 21:55
 



זה לא הוא


משלב האודישנים הקול שלו ריגש אותי וגם היום ניצן קייקוב לא מכזיב. זוהי אמנם רק תחילת התוכנית ואולי הדברים ישתנו, אבל נעמה לוי וכפיר אדרי יצטרכו לעבוד קשה מאוד.

 

אבל מה קורה פה? גם נעמה נתנה ביצוע מצויין (חוץ משינוי הסולם התמוה באמצע) ועכשיו אני בדילמה. ספק עם אדרי יפתור את הבעייה. אני חייבת להגיד שהוא לא הרשים אותי באף אחד מביצועיו ואני בספק אם זה יקרה הערב.

 

ובכן, ניתן כעת לקבוע שמדובר בתוכנית עם הביצועים הכי טובים. כצפוי, אדרי מסלסל קצת יותר מדי בשבילי, אבל כל השלושה בחרו (או שבחרו להם כמו שקראנו בכתבה ב"הארץ") שירים מצויינים וביצעו אותם מצויין ואולי זאת אני, אבל שלושתם גם ריגשו אותי.

 

ושנייה לפני התוצאות: הבחירה שלי בסופו של דבר היא נעמה לוי, פשוט בגלל שאני לא יכולה להפסיק לשיר את "נוסעת בעקבות האהבה", הגם שיש לזה סיבות שאינן קשורות לתוכנית. לפני שהיא התחילה שוחחתי עם אשה אחת שהכניסה אותי למצב רוח רומנטי.

 

ולסיכום: למרות התלונות הרבות שנשמעו כלפיה, נכון לרגע זה אני מסכימה עם כל הבחירות ב"כוכב נולד 3", למעט בחירתו של אוהד אלישע.

 

ובשבוע הבא: לכאורה הדר עוזרי אמורה לנצח בהליכה, אבל לכו תדעו.

נכתב על ידי , 27/6/2005 21:09   בקטגוריות כוכב נולד  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-27/6/2005 22:42
 



למקרה שזה מעניין מישהו


הצבעתי למיכאל עינב. כמו במקרה אריאלה עדווי, מדובר במתמודד הפחות בולט מבין השלושה מבחינת עניין ציבורי, אך שזה עם הביצוע הטוב (כלומר, הסביר) ביותר, אם כי הבחירה של אוהד אלישע היתה לא רעה, אבל לא בשבילו.
נכתב על ידי , 20/6/2005 21:36   בקטגוריות כוכב נולד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שול ב-23/6/2005 16:43
 



עדווי שולתת


ותחילה התנצלות: אם נדמה לכם שאני כותבת פה רק על "כוכב נולד" אתם צודקים. פשוט אין לי אפשרות לעדכן את הבלוג מהעבודה ובבית אני כמעט שלא מדליקה את המחשב, אלא אם כן זה להצביע ב"כוכב נולד".

 

ולענייינינו: הפעם, גילעד, חיכיתי עד לשמיעת השירים לפני שהצבעתי, פשוט כי הפעם היה מאבק צמוד. אחר כך הצבעתי לאריאלה עדווי. עדווי, שלא בלטה עד עכשיו בשום פרמטר ערוץ שתיימי, מוכיחה שוב (גם בהופעה החיה) שהיא פרפורמרית טובה. אז אולי היא לא תלוהק לטלנובלה, בניגוד לאסף אברבוך שאני מנבאה שעוד נראה אותו הרבה ולאו דווקא בנסיבות מוזיקליות, אבל יש לה סיכוי לא רע בכלל להתפפרנס ממוזיקה.

נכתב על ידי , 1/6/2005 03:55   בקטגוריות כוכב נולד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-5/6/2005 12:46
 




דפים:  
280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)