לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

1/2006

תעלומה סטטיסטית


מכירים (אם יש לכם פרו) את זה שבעמוד הסטטיסטיקות, שמראה מאיפה הגיעו אליכם, אתם מוצאים חיפוש בגוגל של משהו שבחיים לא כתבתם עליו? זה קרה לי עכשיו, בליווי קורטוב מסתורין. המחרוזת שאותה חיפש מישהו בגוגל והגיע אליי היא "תמרה שרייבר" (בלי הגרשיים במקור). וזה מסתורי כי אני דווקא מכירה את תמרה שרייבר, למרות שעד הרגע לא הזכרתי אותה בבלוג שלי.

 

אולי זאת היתה נבואה שמגשימה את עצמה, כי הנה, באחד החיפושים הבאים דווקא כן יופיע הבלוג שלי בתוצאות.

נכתב על ידי , 31/1/2006 17:08  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ויקטוריה ב-31/1/2006 22:32
 



שיט, עלו עליי


זה הגיע מפה.






Haughty Intellectual
You are 85% Rational, 0% Extroverted, 42% Brutal, and 71% Arrogant.
You are the Haughty Intellectual. You are a very rational person, emphasizing logic over emotion, and you are also rather arrogant and self-aggrandizing. You probably think of yourself as an intellectual, and you would like everyone to know it. Not only that, but you also tend to look down on others, thinking yourself better than them. You could possibly have an unhealthy obsession with yourself as well, thus causing everyone to hate you for being such an elitist twat. On top of all that, you are also introverted and gentle. This means that you are just a quiet thinker who wants fame and recognition, in all likelihood. Rather lacking in emotion, introspective, gentle, and arrogant, you are most certainly a Haughty Intellectual! And, most likely, you will never achieve the recognition or fame you so desire! Sweet!


To put it less negatively:

1. You are more RATIONAL than intuitive.

2. You are more INTROVERTED than extroverted.

3. You are more GENTLE than brutal.

4. You are more ARROGANT than humble.


נכתב על ידי , 31/1/2006 15:16  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-2/2/2006 07:56
 



אם כבר פרויקטים שלוקחים שאלונים מעיתונים ועונים עליהם


אז אני דווקא בעד לקחת מ"רייטינג" את "5 דברים ש(אני) אוהבת בטלוויזיה, ואחד שלא". אנשים שאין להם חמש תוכניות טלוויזיה שהם אוהבים (מותר גם דברים מהאינטרנט שעוד לא הגיעו לפה), לא מגיע להם להשתתף במשאל.

 

אני עוד צריכה לחשוב קצת על הבחירות שלי, אז אתחיל רק עם אחת שכן: "משחק מכור", שבדיוק משודרת עכשיו. בניגוד ל"ארץ נהדרת", ההומור שם כמעט לגמרי מילולי, כמו שאני אוהבת, ואני תמיד תמיד צוחקת. בקול.

 

המשך יבוא.

נכתב על ידי , 30/1/2006 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם לא הייתי חוששת שיותר מדי אנשים מהעבודה שלי קוראים את הבלוג הזה


הייתי מצטטת פה את השיחה שאני עדה לה ברגעים אלה.

 

(האמת, אולי כדאי שאני אברר אחת ולתמיד כמה אנשים שאני פוגשת במסדרון קוראים פה. אולי אני אכתוב שאוננתי בשירותים של העבודה ואראה כמה אנשים יסתכלו עליי במבטים משונים).

נכתב על ידי , 26/1/2006 13:33  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אהוד קינן ב-31/1/2006 01:28
 



ראיתי מכוניות שוחות


בפינת הרחובות ויצמן ופנקס בתל אביב יש מגרש נטוש שמשמש כמגרש חניה. בכל שנה בחורף הופך המגרש הזה לאגם ברגע שיורדות כמה טיפות ובגלל בעיות ניקוז, האגם לא ממש מתייבש, גם אם ירד גשם לפני כמה ימים. מדובר באטרקציה מוניציפלית ומי שחולף שם יכול תמיד להתרשם מיפי המראה, במיוחד אם מישהו שלא מכיר את המקום החליט לחנות דווקא באמצע ולא בשוליים. אתמול היה טמבל אחד שעשה את זה והבוקר הוא צפוי למצוא את מכוניתו צפה בשלווה כשהמים מגיעים כמעט עד החלון.

 

(קוראים העוברים במקום ובידם מצלמה, מוזמנים לצלם ולשלוח לי)

 

והנה עוד פרטים + תמונה.

 

רגע, עוד התפתחות. החניון הזה מופיע ברשימת החניונים של אחוזות החוף.

נכתב על ידי , 26/1/2006 08:24  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוף החול ב-2/2/2006 11:39
 



הכל מוכן


אתמול שודר הפרק האחרון של "אוז" ואני כבר מוכנה. הקלטת כבר בוידאו והכל מכוון להקליט את כל פרקי "המפצח" שמתחילים היום. רובי קלטריין אמנם לא מתקרב להיות סקסי כמו קלר, נגיד, אבל הצפייה בו היא חוויה מספקת מסוג אחר.
נכתב על ידי , 25/1/2006 08:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-26/1/2006 10:13
 



"קדימה לגבולות 67'"


בדרך לעבודה, בדרך נמיר לפני הפנייה לרוקח, ראיתי שני שלטים גדולים עם הכתובת "קדימה לגבולות 67'". אני לא לגמרי מעורה בפוליטיקה בזמן האחרון, אז המידע הברור הזה מאוד שימח אותי. עברו עוד שתי דקות עד שתפסתי שבעצם מדובר בשלטים נגד קדימה ולא מטעמה. חבל.

 

עוד כך וכך ימים לבחירות ואני עדיין מתלבטת בין קדימה לירוקים (כן, אני יודעת שבעבר אמרתי פה משהו על זה שבסוף בטח אצביע שוב למפלגת העבודה, או איך שקוראים לה עכשיו, אבל אני פשוט לא מסוגלת להצביע לפרץ).

נכתב על ידי , 24/1/2006 10:54  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר החורש ב-25/1/2006 20:30
 



בואו נשחק ברופא וחולה


(המשחק מיועד לספורטאים, בעלי רקע בפיזיותרפיה או פיזיולוגיה של כף הרגל ואורתופדים חובבים)

 

הבוקר, כשקמתי להביא את העיתון, הרגשתי תזוזה קלה ברגל שמאל ברגע שדרכתי עליה ומאותו רגע היא כואבת לי. מוקד הכאב הוא באחורי העקב, קצת בצד, בחלק שאינו עצם. לא עשיתי שום פעולה חריגה שתצדיק את זה, אבל בשבת סחבתי לאורך כמאתיים מטר שק של עשרה קילו חול של חתולים, כשלרגליי נעלי בית. בהעדר אפשרות להישאר בבית, חבשתי תחבושת אלסטית והלכתי לעבודה.

 

שאלתי היא: מה זה והאם יש בכלל ערך לתחבושת האלסטית.

נכתב על ידי , 23/1/2006 12:25  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אור ב-25/1/2006 00:39
 



עם עובד בעיניים


כבר שנתיים שיש לי מנוי לספרייה לעם שלל עם עובד, אבל לאחרונה הם מעצבנים אותי קצת. לפני כמה שבועות קיבלתי לביתי את הספר "אליזבת קוסטלו" שלא הזמנתי (ולא אהבתי) בצירוף מכתב שהספר נשלח אליי כי ספרו של אנטוניו לובו אנטונש לא יהיה מוכן בזמן. הייתי מקבלת בהכנעה את הדין אלמלא יצאו לאחרונה בספרייה לעם שני ספרים, "ברוקלין היתומה" ו"שום גמדים לא יבואו", שבכלל לא הוצעו למנויים. חוץ מזה, עכשיו כבר סוף ינואר 2006 ומבין שמונת הספרים שהזמנתי במנוי של 2005 אחד ("שבת" של איאן מקיואן) הגיע אתמול ועוד שניים ("אסכולה ישנה" של טוביאס וולף ו"יורחי הדבש" של צ'ק קינדר) עדיין לא הגיעו. מה נהיה?

 

נכתב על ידי , 21/1/2006 20:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-26/1/2006 20:14
 



מרק ארטישוק ירושלמי - טייק 1


המצרכים:

ארטישוק ירושלמי

תפוח אדמה

מים

 

התבלינים:

מלח/מלח עשבים

פלפל

זרעי הל

אגוז מוסקט

ג'ינג'ר

פטרוזיליה קצוצה דק

 

הכלי שהופך הכל למושלם:

בלנדר מוט

 

הערות:

בעולם מושלם היה לי מספיק ארטישוק ירושלמי ומספיק סבלנות לקלף אותו ולא היה צורך להשתמש בתפוח אדמה.

 

לפני הטחינה הוציאו את זרעי ההל, אלא אם כן אתם ממש בעניין.

 

מרק הוא מאכל שאסור לאכול מייד כשהוא מוכן, ולא בגלל שהוא חם. סליחה אם אני נשמעת קצת כמו אייל שני, אבל המרק צריך להירגע מטראומת הבישול ולתת לכל מרכיביו להתוודע זה לזה ולהשלים עם גורלם המשותף. אחרי שהוא עומד קצת הוא גם נעשה מעט יותר סמיך.

 

תיבול טוב הוא כזה שאפשר לזהות רק מהכף השנייה (או הביס, אם בישלתם משהו מוצק) או אפילו קצת אחרי. אם בטעימה הראשונה הרגשתם את הג'ינג'ר - סימן ששמתם יותר מדי ממנו. כנ"ל לגבי אגוז המוסקט.

 

לו היתה לי בבית שמנת חמוצה, היה יכול להיות מאוד מוצלח לשים כף ממנה מעל כל קערת מרק שאני מגישה.

נכתב על ידי , 20/1/2006 16:10   בקטגוריות קדימה אוכל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביבה ב-22/1/2006 22:02
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)