לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2007

לחיות על כדורים


נתונות שלוש עובדות:

1. יש לי הפרעות שינה

2. יש לי נטייה להתמכרויות

3. אני אוהבת ספורט

 

למרות שלושת הנתונים האלה, הצלחתי עד עכשיו להתחמק יפה מאוד מלהתעניין בנעשה ב-NBA, אך העונה החדשה שנפתחת היום תופסת אותי ברגעי חולשה, ואני חוששת מאוד מהבלתי נמנע.

 

כי עובדות 1 ו-3 לבדן יכולות להביא למצב חיובי שבו אתעורר באמצע הלילה ואוכל להעביר את הזמן בצפייה במשחק מזדמן כזה או אחר, אבל עובדה 2 מגדילה מאוד את הסיכוי שההסתמכות על התעוררויות מקריות תהפוך עד מהרה להיעזרות בשעון מעורר במשחקים חשובים.

 

אני עוד עובדת על זה ועובדת על עצמי, אבל ליתר בטחון החלטתי שאולי כדאי למצוא לי קבוצה. הדרישות הן שזו תהיה קבוצה לוזרית, אבל כזאת שנותנת אשליה שיש לה סיכוי לנס. שתגיע לפלייאוף, אבל לא תשרוד אותו.

 

מרפרוף על כמה קבוצות (בדקתי את טבלת העונה הקודמת והתחלתי לקרוא קצת על הקבוצות שהגיעו למקום השני בבתים שלהן) עצרתי על וושינגטון, ואם אף אחד לא יתן לי סיבה טובה למה לא, נראה לי שזאת תהיה הקבוצה שאעקוב אחריה. גם כי הם לקחו רק אליפות אחת, בדיוק לפני עשרים שנה, וגם כי ב-97' הם שינו את שמם מ-Bullets ל-Wizards בגלל שהבעלים חשב של-Bullets יש קונוטציות אלימות מדי (למרות שאני קוראת עכשיו בוויקיפדיה שלשם החדש היו קונוטציות גזעניות בגלל שכך קוראים למנהיגי ה-kkk, אבל הקונוטציות שלי למילה וויזרד לוקחות אותי לדורותי ולשביל האבנים הצהובות).

 

עדכון 31.10, 18:00: אוף, קשה לי. מהתגובות מתברר שרבות הקבוצות הלוזריות-עם-פוטנציאל בליגה הזאת. לפיכך החלטתי שלא להחליט בינתיים ולחכות לאיזה אירוע קוסמי שיעזור לי לבחור או שאיזושהי קבוצה תבחר בי. חוץ מזה שאולי פוליגמיה היא לא רעיון כל כך רע.

 

שיהיה המשך ערב נעים.

נכתב על ידי , 30/10/2007 19:50  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-31/10/2007 18:11
 



מתופעות הלוואי של החסכון האקולוגי


שקיות הניילון, כך אולפנו לחשוב, הן מהאויבים הנכלוליים ביותר של הסביבה, אבל עכשיו נקלעתי למצב מוזר שבו אני מרגישה מחסור חמור בשקיות ניילון נחוצות.

 

כי העניין הוא ששקיות הניילון אולי לא מתכלות, אבל רובנו דווקא כן ממחזרים אותן. כשקיות אשפה בפחים קטנים, כשקיות אוכל לעבודה או כמו במקרה שלי, שקיות אשפה לתוצרת החתולים.

 

לפיכך אני קוראת להפסקת התעמולה נגד שקיות הניילון, ובמקביל לייצור של שקיות ניילון בלי חורים למטה, כי באלה באמת אי אפשר להשתמש שוב. כמו כן, יואילו האנשים במחלקת המנויים של "ידיעות" להפסיק לעטוף את העיתון בשקיות, שכן אלה לא שימושיות בעליל.

נכתב על ידי , 30/10/2007 18:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוסי ב-6/11/2007 21:42
 



על כלבים וכדורגל


היום, לראשונה ולאחרונה בחיי, נדמה לי שאני הולכת להבין את החארות שצופים בקרבות כלבים, ועוד באלה האכזריים במיוחד שבהם כלב גדול נלחם בכלב קטן. זה יקרה בפעם הראשונה ב-18:00 במשחק בין ליברפול לארסנל, והרבה יותר מזה ב-20:50 במשחק של בית"ר נגד מכבי.

התנאי הראשון שצריך להתקיים כדי שתוכלו לצפות בקרב כלבים הוא שלא יהיה אכפת לכם מאלה שמתרוצצים לפניכם ומנסים לנשוך זה את זה, רצוי אפילו שתחושו סלידה קלה כלפיהם.

בהתקיים התנאי הזה, ברור שתרצו לראות כמה שיותר דם, שיספק את היצר הסדיסטי שלכם. יכול להיות שהכלבים הקטנים ינצחו היום (במיוחד הכלב הקטן הראשון, שמשחק בבית), אני אפילו מעדיפה את זה ככה כי אין כמו לראות כלב גדול ויהיר מלקק את הפצעים שלו, אבל גם אם לא, אני מקווה שהכלבים הקטנים לפחות יצליחו קצת להטריד את הגדולים, כי לראות את מכבי מקבלת רביעייה מבית"ר בלי לעשות כלום זאת אכזריות שאני לא מסוגלת להתמודד איתה.

שיהיה שבוע מקסים ושוב תודה ליס, שפתחו את כל הערוצים והפכו את ימי ראשון שלי לנסבלים הרבה יותר.
נכתב על ידי , 28/10/2007 09:00  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דאלי ב-28/10/2007 18:28
 



דנית סלומון אופה בקלות


(המלצה על ספר + מתכון).

 

המתכון המצולם בפוסט הקודם הוא מספרה החדש של דנית סלומון, "אופה בקלות". סלומון, שלבושתי לא הכרתי את פועלה קודם,היא אפיינית שכתבה כבר כמה ספרים. הדבר הראשון שאהבתי בספר זה התמונות. צילומי תקריב שלא ראיתי בספרי בישול ואפייה קודמים. אחר כך דפדפתי וסימנתי במדבקות קטנות את כל מה שאני רוצה לעשות ואיכשהו הכל היה בפרק של "חיתוכיות וריבועים". אחר כך קראתי את ההקדמה ובסוף ניגשתי לנסות. קודם כל אני חייבת לציין שסלומון מסבירה בסבלנות, מנטרלת פחדים של מתחילים וגורמת באמת להכל להישמע פשוט יותר. העוגות שלה, או לפחות מה שאני ניסיתי, לא פשוטות כמו העוגות הבחושות שלי. כלומר זה כן פשוט, אבל לרוב כולל יותר משלב אחד. את ההתנגדות שלי לעוגות שדרוש יותר משלב אחד כדי להכין ביטלה העובדה שהתוצאה, מלבד הטעם הטוב, נורא נורא יפה. אבל המחמאה הגדולה ביותר שאני יכולה לתת לסלומון זה שלא נדרשתי לאילתורים במתכונים שלה (או כמעט שלא. ראו בהמשך). ולהלן המתכון. התמונות הן מתוך הספר (ביקשתי וקיבלתי אישור להשתמש בהן), אבל גם כשאני עשיתי את זה זה נראה ככה (וממילא גם בספר לא מצלמים את הפינות).

 

מרובעי אגוזים ומייפל

 

המצרכים לעוגה:

115 גרם חמאה

חצי כוס סוכר חום מהודק

רבע כוס סירופ מייפל איכותי (4 כפות)

2 ביצים טרופות

1 כוס קמח תופח

75 גרם אגוזים קצוצים

 

המצרכים לציפוי:

150 גרם שוקולד מריר משובח

60 גרם חמאה

שמינית כוס סירופ מייפל (2 כפות)

25 גרם אגוזים קצוצים

 

אופן ההכנה:

על אש קטנה מאוד ממיסים את החמאה וכשהיא מתחילה להתמוסס מוסיפים לה את המייפל והסוכר. מערבבים עד שכל החמאה נמסה, מורידים מייד מהאש וממשיכים לערבב עוד 2-3 דקות. מוסיפים את הביצים בזרם דק תוך טריפה מתמדת. מוסיפים את הקמח עד שלא יהיה גושים ובסוף את האגוזים. שמים בתבנית בגודל 18X28 מרופדת ומשומנת ואופים ב-170 מעלות 25-30 דקות, עד שמזהיב ומרכז העוגה יציב ונוקשה למגע. מוציאים ומצננים.

בזמן שהעוגה מצטננת, מערבבים בסיר כפול או על אש קטנה מאוד את השוקולד, החמאה והמייפל של חומרי הציפוי. מורחים על העוגה המוכנה ומפזרים אגוזים מלמעלה. מחכים שהציפוי יתקשה ואז חותכים לריבועים.

 

הערות גע"ס:

שימו לב, מתכון ללא שימוש במיקסר, וחוץ מזה שאפשר לערבב הכל בסיר שבו המסתם את החמאה מלכתחילה. אחרי ששמים את התערובת בתבנית, אפשר לנצל את הזמן כדי לשטוף את הסיר ולהשתמש בו גם להכנת הציפוי וכך חסכנו במלאכת שטיפת הכלים.

המתכון המקורי מדבר על קשיו. אני לא משתגעת על קשיו אז השתמשתי בפקאנים. נדמה לי שגם אגוזי מלך ילכו פה מצוין.

מצדי אפשר לשים יותר מייפל על חשבון הסוכר, כדי להדגיש יותר את הטעם שלו.

וזכרו, מה שמוכרים בסופר זה לא מייפל אלא סוכר עם קצת תמצית טעם והרבה חומרים משמרים.

 

ריבועי חמאת בוטנים וסירופ שוקולד:



 

אצבעות לימון וקוקוס:



נכתב על ידי , 27/10/2007 18:19   בקטגוריות קדימה אוכל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-9/12/2007 22:15
 



חזרתי לאפות


 

 

 

 

 

 

וכאן תמצאו את  המתכון.

נכתב על ידי , 27/10/2007 16:21  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-27/10/2007 22:34
 



דרוש גבר


אני קוראת במדור הספורט ב-Ynet כי דיוויד בקהאם נבחר כאדם הגברי בעולם, ואני מקווה שאני לא צריכה להסביר לכם את הכשל הלוגי שבמשפט הזה. אפשר להגיד כל מיני דברים על בקהאם. גברי הוא לא אחד מהם. הסקר שבו זכה בקהאם בתואר הנ"ל נערך על ידי האתר AskMen.com, אז הלכתי לראות איזה מין אתר זה בדיוק שאלה הבחירות של הגולשים שלו.

 

כבר בכניסה קפצה לי מודעה של בירה שמכילה 99 קלוריות בלבד. ושוב מדובר בכשל לוגי שמסביר את הכל. מאוד הגיוני שאתר שמציע לגולשיו בירה לייט, יבחר גם בבקהאם כאדם הגברי ביותר בעולם. אבל האמת היא שעיון בסקר הזה מגלה שזה לא בדיוק דירוג הגברים הכי גבריים, אלא מה שמגדירים שם באתר "the best representatives of our gender". למרות שגם לפי ההגדרה הזאת אולי כדאי שאחזור להתרכז באפיית עוגות במקום לחפש גברים באינטרנט.

נכתב על ידי , 26/10/2007 21:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-27/10/2007 18:56
 



זהירות: נושכי כריות! (*)


מכירים כריות לחימום במיקרוגל שמתהדרות בעובדה כי הן ממולאות בחומרים טבעיים (זרעי פשתן, לבנדר ויש עוד כמה גרסאות)? אז מתברר שלא רק אתם מרוצים מהעובדה שמדובר במוצר ידידותי לסביבה, גם הסביבה מרוצה מזה, או ליתר דיוק מיני חרקים קטנים ומעצבנים.

במערכת הבלוג הצטברו כמה עדויות על שיירות של חרקים שעוקבות אחרי הכריות האלה לאחר כך וכך זמן. אם הן מונחות במקום נגיש אז מילא, אבל אם תקעתם אותן באיזשהו ארון ולכו תמצאו אותן עכשיו ופתאום מופיעים אצלכם חרקים לא מזוהים - תדעו מה הסיבה.


(*) אני מתנצלת מראש על הכותרת הזאת, אבל נדרש משהו שימשוך יותר תשומת לב.
נכתב על ידי , 25/10/2007 12:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-26/10/2007 18:02
 



עלי כותרת (או: מצאתי חסרון בג'ימייל!)


תגידו, זאת רק אני או שלעוד מישהו פה מפריע שאי אפשר לשנות את כותרות המיילים בג'ימייל מבלי לפתוח התכתבות חדשה?

כולם יודעים שהכותרת היא הדבר הכי חשוב. אני לא באה לזלזל, חס וחלילה, בפועלם המבורך של חבריי הכותבים, אבל הכותרת היא הדבר הראשון שרואים, היא אמורה להעיד על התוכן (למרות שיש אסכולה הגורסת שאם הכותרת ממש מוצלחת, הקשר שלה לכתוב יכול להיות רופף) ולמשוך את הקוראים.

אבל החבר'ה בג'ימייל, ונדמה לי שגם בווב-מיילים אחרים, ויתרו לגמרי על העניין הזה של הכותרת, ואם התחלתם להתכתב עם מישהו בעניין שכותרתו היא "בנוגע למה שדיברנו אתמול", אתם יכולים להמשיך עם אותה כותרת גם כשהמחר כבר מזמן הפך לשלשום.

אני יודעת שאחת הסיבות לזה היא כדי לאחד הכל לשורה אחת, אבל אי אפשר לפחות לתת לנו לבחור?

תגובות בסגנון "בטח שאפשר. הנה, ככה" יתקבלו בשמחה גדולה.
נכתב על ידי , 24/10/2007 17:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-26/10/2007 18:00
 



עזבו את החתולים בשקט


עוד לא שככו הדי פרשיית טיב טעם והיום מתפרסמת בידיעות ידיעה על כך שחתולים מסתובבים במטבח של מזנון הכנסת ואף נצפו בכיור. חתולים במטבח, אם לא אכפת לכם, אומר שאין שם חיות אחרות, מגעילות ומסוכנות בהרבה. היום הלכתי לחנות החיות להצטייד באוכל ובחול (ואגב, האוכל הרטוב של טכניקל אהוב על החתולים שלי בדיוק כמו פנסי פיסט והוא זול ממנו. מומלץ לנסות), ומכיוון שמדובר בסניף חדש יחסית של פט-ביי, תחקרתי את המוכר קצת על מצב בעלי החיים בר"ג. דעו לכם שיש מלא מלא חתולים פרסיים בר"ג, בעיקר בגלל העלייה הרוסית. כלבים יש הרבה פחות מאשר בת"א, אבל באופן כללי מדובר בעיר מרובת חיות.

 


רצ"ב חתול שלא אכפת לו


 

רצ"ב חתולה בכיור

נכתב על ידי , 23/10/2007 13:26  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידן וילנצ'יק ב-24/10/2007 09:39
 



עם מעט עזרה מידידיי


מרקופריד רוצה לבדוק משהו שהוא לא מגלה בשלב זה ולכן מבקש שתגידו מהו השיר של הביטלס האהוב עליכם ביותר. מי שממש מסתבך יכול לדרג שלושה שירים. הכי טוב יהיה אם תגיבו אצלו, אבל המתעצלים להקליק על הקישור יכולים גם פה.
נכתב על ידי , 22/10/2007 13:49  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי פישר ב-31/10/2007 10:53
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)