לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007

עצות טובות לחיים (מקצועיים) טובים


היזהרו מגאוני מחשבים.

 

בכל מקום שעבדתי בו והיה בו איזה גאון מחשבים שידע לטפל בהכל, אחרי שהוא עזב התגלה בלגן גדול שלקח עוד שנים אחר כך לתקן. הגאונות הזאת גורמת להם לעבוד לא מסודר ולהשתמש בקיצורים ועיקופים שידועים רק להם.

 

בנוסף, וזה נכון לא רק לגאוני מחשבים אלא גם לבינוניים שבהם, כשאיש מחשבים אומר לכם על משהו שהוא בלתי אפשרי, דעו לכם שהוא משקר, ביודעין או שלא ביודעין (תלוי אם הוא גאון או לא).

נכתב על ידי , 31/12/2007 18:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פצפונת ב-1/1/2008 01:02
 



לא, זה די מדהים


קצת אחרי שמונה בבוקר כתבתי הפוסט הזה, וכמות החיפושים בגוגל מאז על שמות אותן נשים - והמהדרין אף מדקדקין ומחפשים משהו כמו "סווטלנה חורקינה תמונות בעירום" - היא מדהימה.


 

אתם רואים? מי אמר שבאינטרנט יש רק דברים רעים. תראו איך הוא מעודד סקרנות אינטלקטואלית.

 

עדכון: ותודה גם לנענע, שנתנו לי הפנייה מהשער שלהם, ובכך הקפיצו לי את מספר הכניסות היום לפי עשרה אנד קאונטינג מביום רגיל.

נכתב על ידי , 31/12/2007 12:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-31/12/2007 21:46
 



על החברות החדשות בפרלמנט הרוסי


אני קוראת הבוקר בידיעות שפוטין החליט שאין מספיק נשים במפלגה שלו, ולכן הוא גייס כמה. העניין הוא שחברות הפרלמנט החדשות הן כולן יפות ובידיעה בעיתון כתוב: "פוטין לא הסתיר את דעתו: מחוקקת טובה צריכה להיות בראש ובראשונה יפה". עניין נוסף הוא שכולן ספורטאיות לשעבר וכולן הצטלמו בעבר בעירום.

 

והנה דעתי בעניין: יכול להיות שמניעיו של פוטין שגויים, יכול להיות גם שהוא אידיוט, למרות שאני גם חושדת ב"ידיעות" שהצהיבו שם את הידיעה מעבר לדרוש ושמו את הדגש במקומות הלא נכונים, כלומר בציצים של חברות הפרלמנט החדשות, במקום להסתכל בעובדות.

 

המצטרפות החדשות היו ספורטאיות מקצועניות. סווטלנה חורקינה, למשל, זאת שבתמונה פה, היתה אלופה אולימפית (נדמה לי שפעמיים) ובאמתחתה עוד כמה אליפויות ותארים. מצטרפת נוספת, סווטלנה זחרובה, היתה סולנית הבולשוי. סווטלנה ז'ורובה היא מחליקה על הקרח שגם לה מדליית זהב אולימפית ולרשימה מצטרפות עוד מתאגרפת ומתעמלת אמנותית (ששמן אינו סווטלנה)  כל הנתונים על הישגיהן על פי "ידיעות", אין לי זמן לבדוק את זה עכשיו. בכל אופן, ספורטאיות מקצועניות יודעות דבר או שניים על עבודה קשה, על השקעה, על רצינות, על מצוינות ועל סביבה תחרותית - עניין שבהחלט יכול לסייע להן גם בחיים הפוליטיים. 

 

וחוץ מזה הן גם יפות. ביג דיל. סליחה על הגזענות (החיובית), אבל אחוז הנשים היפות בין כל הנשים הרוסיות הוא גבוה יחסית, כך שהדרישה לנשים יפות לא חייבת ללכת יחד עם התפשרות בשאר הפרמטרים.

 

העניין השלישי, ההיטפלות של "ידיעות" ואולי גם גורמים אחרים לצילומי העירום של הנשים האלה, כבר ממש מעצבן אותי. מי אתם שתשפטו? אנשים עושים כל מיני דברים במצב של מצוקה כלכלית, ואני מניחה שלאנשים שגופם הוא כלי העבודה העיקרי שלהם קל יותר לחשוף אותו, שלא לדבר על זה שקצת טיפשי לשפוט את אותן נשים על פי הסטנדרטים הפוריטניים המקובלים במקומותינו.

 



נכתב על ידי , 31/12/2007 08:08  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלון ב-6/1/2008 02:53
 



דיכאון ללא עצב


זה מה שיש לי. דיכאון ללא עצב. הם לא חייבים תמיד ללכת ביחד, אתם יודעים.

 

מה זה אומר? קודם כל שאני די בלתי נסבלת. בעצם, חייבים להודות שאנשים דכאוניים הם תמיד בלתי נסבלים. חוץ מזה יש לי את כל הסימפטומים הידועים: חוסר מנוחה, חוסר סבלנות, חוסר ריכוז, חוסר תיאבון, חוסר פרופורציות. אני רק לא עצובה.

 

אה, והלכתי לקנות בגדים בתקווה שזה יעזור. לא עזר, אבל יש לי מכנסיים חדשים ומהממים עכשיו.

נכתב על ידי , 30/12/2007 15:58  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמרלינג ב-1/1/2008 00:37
 



פרשת השבוע


מישהו הגיע היום לבלוג שלי כי הוא חיפש בגוגל "מטרת מלחמת לבנון השנייה". זה הרבה עצוב ומעט מצחיק שאנשים מקווים למצוא בגוגל מה היתה מטרת המלחמה.

 

זה בדיוק משתלב לי עם המלצה חמה שרציתי לכתוב פה על העונה השנייה של "פרשת השבוע", שמתחילה מחר (רק לצופי הוט. מצטערת). העונה החדשה עוסקת במלחמת לבנון השנייה והיא כולה בוקס אחד גדול בבטן, כולל סצנה מצמררת אחת שבה פעמון הדלת מצלצל בבית הוריו של אסף הקצין ואף אחד לא רוצה לקום לפתוח. פעמוני הדלת הם האויבים הגדולים ביותר של משפחות החיילים במלחמות.

 

לא יודעת איך יגיבו לסדרה אנשים שחוו את המלחמה באופן קצת יותר אקטיבי ממני, אבל תתכוננו לחוויה לא פשוטה.

נכתב על ידי , 28/12/2007 15:22  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דאלי ב-30/12/2007 16:32
 



שיחת טלפון מפתיעה


"שלום, מדברים מבנק הדם. יש לנו מחסור חמור בדם מסוג +O ורצינו לדעת אם את יכולה לבוא לתרום".

 

ברור שאני יכולה, ולאור לקחי העבר (לא ביד ימין, לא בשישי בבוקר) יש לקוות שהפעם זה יעבוד.

 

ומתוך אינטרס אישי, הרשו לי לפנות לכל האו-פלוסים מבין הקוראים: לכו לתרום גם, כלומר דם. מי יודע מתי אזדקק לזה.

נכתב על ידי , 27/12/2007 11:22  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-30/12/2007 16:27
 



פילאטיס - שיעור שני


טוב, זה לא הולך להיות דיווח קבוע לכל שיעור, רק רציתי לעדכן שהיום היינו רק שתיים. אני ועוד מישהי שהגיעה לשיעור נסיון, ככה שזה היה כמעט לגמרי שיעור פרטי. ימי שלישי ב-11:00 שולטים.
נכתב על ידי , 25/12/2007 13:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרורית ב-26/12/2007 19:47
 



עוגה חדשה לשנה החדשה


עוד לא, עוד לא. רק בשבוע הבא, ומעבר להפתעה שבעוגה, צפויה עוד הפתעה לשנה החדשה. בינתיים קחו פריוויו:





נכתב על ידי , 24/12/2007 23:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-25/12/2007 08:21
 



בואו נשחק


העניין הוא כזה: רק בעוד שעה וחצי-שעתיים תסתיים המשמרת שלי במרכז בקרת הטילים של ישראל, ודי משעמם לי מצד אחד (אין טילים הלילה) ואני קרועה מעייפות מצד שני.

 

אז בואו נשחק שאני גדעון רייכר ואתם המאזינים של גדעון רייכר. קדימה, ספרו לי וידויים חושפניים על מקרים מוזרים שקרו לכם. אפשר בעילום שם ואפשר לשקר, אבל רק בתנאי שמדובר בסיפורים ממש מעניינים. סיפורים משעממים אתם יכולים לספר בניק הרגיל שלכם.

נכתב על ידי , 24/12/2007 00:31  
3672 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dennisdag ב-16/8/2017 16:23
 



בין שנת צהריים ללילה


טוב, עכשיו זה מדעי. יש הבדל בין שנת לילה לשנת צהריים והוא לא קשור רק למספר שעות השינה. כי ישנתי די הרבה וחזק בצהריים, ובכל זאת זה לא ממש גרם לשרירים שלי להתפס, ואילו חלקה הראשון של שנת הלילה שלי, שלקח בערך 3 ורבע שעות, גרם לכך שעכשיו אני צריכה לקחת חזרה את כל מה שכתבתי קודם על שרירים מורגשים אך לא כואבים. עכשיו זה לגמרי כואב. שזה טוב, אני לא מתלוננת חלילה, אבל חשבתי שהצלחתי לחמוק מזה.
נכתב על ידי , 22/12/2007 01:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-23/12/2007 09:15
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)