לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2005

הרהור תעסוקתי


פעם כשהיינו מתחילים עבודה חדשה, גם אם השכר שהוצע לנו לא בדיוק התאים, אמרנו לעצמנו שלא נורא ובדיוני שכר הבאים נבקש העלאה גדולה ויהיה בסדר. ואילו היום חייבים לשאת ולתת בקשיחות גדולה כבר בהתחלה כי "דיוני שכר" הפך למושג בלתי קיים והסיכוי שיעלו לכם את המשכורת כל עוד אתם באותו תפקיד הם אפסיים.
נכתב על ידי , 29/3/2005 18:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בילי ב-30/3/2005 09:36
 



אני די מרוצה


בשבת בלילה רכשתי מכשיר ריצה שהיה אמור להגיע אחרי 14 ימי עבודה והוא הגיע היום בבוקר. יחד איתו הגיעו מלא מתנות. חלקן לא ממש שימושיות, כמו מתקן לאימון שרירי הבטן שלמרות שאני מתכוונת להשתמש בו קצת, סביר שזה יעבור לי מהר מאוד ועוד מכשיר שאמור לאמן כל שריר אפשרי, רק שזה דורש לקרוא חוברת הסברים ואין לי ממש כוח. המתנה השלישית היא דווקא מאוד שימושית וזהו משקל דיגיטלי חמוד מזכוכית שהושם אחר כבוד מתחת לכיור בחדר האמבטיה וכך אני יכולה להישקל לפני המקלחת (ולא אחרי, כי יש הבדל של כמעט חצי קילו כשהשיער שלי רטוב).

 

כבר צעדתי חצי שעה ונראה שתוך איזה חודש אחזור לכושר.

נכתב על ידי , 29/3/2005 14:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובל ב-3/4/2005 02:16
 



על אנשים שמתערבים בעניינים לא להם באמצע הרחוב


מצד אחד, ניגשה אלי בחורה והעירה לי על איך שאני הולכת, נתנה לי הרצאה קצרה על שרירי גב ושרירי בטן והמליצה לי על מדריכת פילאטיס נהדרת.

 

מצד שני, זוג בגיל העמידה שניכר בהם שהגיעו מרחוק הלכו מאחוריי ושאלו מישהו שלא ידע לענות להם איך מגיעים לפור שף, אז הסתובבתי והסברתי להם.

נכתב על ידי , 29/3/2005 11:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בסך הכל חתולה


הזוכה הגדולה של תוכנית האודישנים השנייה במסגרת "כוכב נולד 3" היא ללא ספק הבחורה ששרה על החתולה. לא ברור איך היא שרה שירים רגילים, אבל נדמה שהיא הולכת להיות השירה חן/מיכל רשף של העונה הנוכחית.

 

עוד בלטו האחים שאחד מהם עבר תאונת אופנוע והשני שר שיר של גידי גוב.

 

את מבחן הדמעות היה עובר ההוא ששר את "אני נושא עמי" אם היו נותנים לו קצת יותר מחמש שניות.

 

וכבר עכשיו מרי אור מעצבנת. זה נבע מהבלחה שלה לכמה שניות, אבל אני כבר רואה שאשמח מאוד כשהיא תעוף.

נכתב על ידי , 29/3/2005 09:26   בקטגוריות כוכב נולד  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-29/3/2005 18:47
 



הדברים ששמים אליהם לב כשאין לכם סלולרי


הידעתם שבנטאקשן שדה הטלפון הסלולרי הוא שדה חובה?

 

אה ועוד 14 ימי עבודה אהיה הבעלים החוקי של מכשיר ריצה (הליכה בשבילי) מצ'וכלל. די לניוון!

נכתב על ידי , 27/3/2005 09:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב, הפטריה שלך חזרה (פוסט לבחורות בלבד)


ראיתן כבר את הפרסומת החדשה לטבליות הווגינליות של אגיסטן? לקחו נושא בעייתי ועשו לו פרסומת ממש חמודה (למי שפספסה, רואים בחורה מתעוררת בבוקר כשלצידה פטריה, אבל כזאת מהאגדות - אדומה עם נקודות לבנות - והיא מסתובבת איתה בכל מקום וכל פעם הפטריה גדלה עוד קצת).

 

אגב, פטריות חוזרות ונשנות מקורן כנראה בקנדידה ולא יעזור כמה אגיסטן תשימו עליהן (כלומר יעזור, אבל אחר כך הן יחזרו). בשביל זה דרושה דיאטה נטולת אלכוהול, שמרים וסוכר.

נכתב על ידי , 23/3/2005 18:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך ש'ני התגגתי (או: כוכב נולד 3: פרק האודישנים הראשון)


אין אין, התוכנית הזאת היא Fun טהור שראוי להילמד בבית הספר לטלוויזיה (שליד שידורי קשת, כמובן). אבל אני לא אבזבז את כל המחמאות שלי על התוכנית הראשונה ואעבור ישר להערותיי:

 

  • צביקה הדר תפח משהו
  • ככלל, עברו 50, אבל ראינו הרבה פחות. אלה שראינו כנראה יעברו גם לשלב הבא.
  • עמרי, הילד היפה מגן יבנה (למרות שהחיוך שלו טיפה בעייתי) עוד יככב בפרומואים ("איך הוא שר").
  • אמא של סשה עברה אצלי את מבחן הדמעות (מבחן שכדי לעבור אותו צריך לשיר בצורה שתגרום לי לדמוע). גם אחת מהבנות בהתחלה עברה אותו, אני לא זוכרת במאה אחוז, אבל נדמה לי שזאת היתה שיר (לשעבר שמרית), הדימונאית שמשובצת לתפקיד נינט של העונה השלישית.
  • קסניה, לעומת זאת, היא על תקן הרוסיה שנראית טוב ושרה יפה, אבל היא עושה רושם עמיד יותר מסשה.
  • הגרוזינית השמנה היתה מותק, אבל נדמה לי שמשקלה קצת יפריע לה בהמשך (המכרז רק מדבר על פריפריה ודתיים ולא על שמנות). כבר באודישן צדי התפתל ולאידע להסביר למה הוא נגדה וריקי, שדווקא היתה בעדה, לא יכלה להתאפק מלהגיד שיש לה לב רחב וקול רחב במובן של מתניים רחבות (רחבות או רחבים?)
  • הדתיה עם הברזלים על השיניים דווקא עוברת לפי תנאי המכרז, אבל גם עתידה מוטל בספק, כלומר, עתידה לאחר שהיא תתקבל.
  • ומעכשיו, כל פעם שמישהו יגיד לי את המילה "לפעמים", מייד אתחיל לשיר "לפעמים חלומות מתגשמים", לעומת "לפעמים הים שקט ואין גלים" ששרתי עד עכשיו.

רגע, יש לי עוד תובנה. "רייטינג" נסגר בימי ראשון ומופץ ביום רביעי והתוכנית משודרת בימי שני. מה שאומר שאם קשת לא משחררת להם את הפרק השבועי יום קודם, תהיה להם בעיה קשה עם הסיקור השנה.

נכתב על ידי , 21/3/2005 22:26   בקטגוריות כוכב נולד  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוללנית ב-23/3/2005 19:09
 



חדשות משמחות


איזה כיף לשמוע שילדי ישראל אומרים לא לתחפושת של עוזי כהן. כמה משמח לגלות שגם מכונת יחסי הציבור המשומנת ביותר לא תמיד עובדת. ואיזה יופי שילדים, מכורי מותגים ככל שיהיו, עדיין רוצים להתחפש לסוג של גיבור ולא לאיזה טמבל.
נכתב על ידי , 21/3/2005 17:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Happy ב-22/3/2005 07:21
 



אם מדובר במידע נכון


כלומר, אשה רצחה את מי שאנס אותה. אז זה לא בסדר והכל, אבל קצת מחמם את הלב. אונס, כבר אמרו נשים שעברו אותו, הוא גרוע מרצח.
נכתב על ידי , 20/3/2005 12:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-20/3/2005 19:33
 



רוצים תינוק משלכם בלי כל הכאב ראש?


כלומר, בלי להיות בהריון, בלי כאב הראש ובזבוז הזמן שמלווה לייצור תינוק בעצמכם ועם אחריות ואפשרות החלפה? הנה הפתרון בשבילכם. (בחייאת, כנסו לאתר לפני שתמשיכו לקרוא את הפוסט)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה כמובן לא באמת. מין מחאה כזאת שמעוררת מחשבה.

נכתב על ידי , 14/3/2005 13:14  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-21/3/2005 17:36
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)