לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

הודעה לטמבלים שממשיכים להפיץ את ספאם הדמים (-A)


לא נראה לכם חשוד שלמספר הטלפון הסלולרי בהודעה/בקשה יש רק שש ספרות? מי לעזאזל ממשיך להפיץ את זה? ואגב, לאחי יש דם מסוג איי מינוס, ולא, שום מיילים מתחננים לא יעזרו פה. הוא תורם באופן מסודר פעם בשלושה חודשים. יותר מזה אי אפשר.
נכתב על ידי , 28/3/2006 20:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-31/3/2006 15:37
 



אני לא מאמינה ששמעתי את זה עכשיו


בחדשות 13:00 של גללי צה"ל אמרו עכשיו שני דברים מצחיקים. קודם כל, שאת משדר הבחירות שלל התחנה בערב יגיש מיכה פרידמן, שילווה את המדגמים ויפרש את התוצאות. רק שלא יגיד עוד פעם שזה רק רעמים.

 

הידיעה היותר מצחיקה היא על הבחירות בספארי. ברצינות תהומית דיווח הקריין מי המועמדים בבחירות האלה: בהטי הפילה, פלי הנמר, דניסה הג'ירפה, חיים החמור, לוקאס הגורילה וכו'.

נכתב על ידי , 28/3/2006 13:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-31/3/2006 15:38
 



לא תודה


קיבלתי ספאם שכותרתו היתה "?Wanna feel 35 yrs younger". אז חשבתי על זה והחלטתי לסרב. אין לי כוח להתחיל את הכל מהתחלה.
נכתב על ידי , 28/3/2006 11:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של modus ב-30/3/2006 00:04
 



לידיעת התלמיד שחיפש אתמול בגוגל


הסוף של הספר מיי פירסט סוני ואחר כך גם תקציר של הספר מיי פירסט סוני. חתיכת טמבל עצלן. פשוט תקרא אותו. הוא לא עבה והוא אחד הספרים הכי מקסימים שנכתבו פה.
נכתב על ידי , 28/3/2006 10:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו, זה נגמר


קמתי, התרחצתי, התלבשתי ויצאתי למלא את חובתי האזרחית בבית הספר העירוני על שם א'. בעיתון התפרסמה הבוקר מודעה מטעם ועדת הבחירות המרכזית שמבקשת מהמצביעים שלא להגיע לקלפי עם תיקים. זה מאוד הצחיק אותי כשקראתי את זה, אבל מסתבר שדי עבד ובכניסה לא היתה למאבטחים הרבה עבודה. מצד שני, כשחזרתי אתמול הביתה בחצות ראיתי ששער ביה"ס פתוח ואין איש בסביבה.

 

הכל היה די שלו ורגוע. בחדרים השונים לאורך המסדרון היו כמה קלפיות. באחת (או אחד? קלפי זה זכר או נקבה?) היה תור די גדול ובשאר ניכר נמנום מסויים. ובכל זאת זה היה מעט מרגש, כמו בכל מערכת בחירות. כשעתיים וחצי לאחר הפתיחה, קופסת הפתקים בקלפי שלי היתה נקייה ומסודרת, ורק בתא של פתקי "אמת" ניכר שמישהו פשפש.

 

כידוע, "אמת" היה גם הבחירה שלי. הפעם אחרי התלבטויות קשות, למרות שכבר לפני כמעט ארבעה חודשים התרעתי שזה כנראה מה שיקרה בסוף. לצערי לא ראיתי במקום שום קלפי מדגמית, וחבל. כבר תכננתי איך אצביע לליכוד בקלפי המדגמית. למה? סתם מתוך רשעות טהורה.

 

וזהו. עכשיו נותר רק לחכות. קודם למשחק של הפועל ירושלים ב-18:00, ואחר כך למדגמים והפרשנויות והברבורים. 

נכתב על ידי , 28/3/2006 10:08  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lady J ב-28/3/2006 22:54
 



שאלת התמצאות תרבותית


אין פה תשובה נכונה או לא נכונה, רק רצון לבדוק את האסוציאציות התרבותיות שלכם.

 

כשאתם שומעים את השם פול יאנג, האם אתם חושבים קודם על זמר האייטיז או על הדמות מ"עקרות בית נואשות" (או לא זה ולא זה)?

 

עדכון: אוקיי, לשמחתי אף אחד לא סופר את פול יאנג של עב"נ.

נכתב על ידי , 26/3/2006 12:16  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dominion ב-15/4/2006 22:53
 



לידיעת מורידי התוכנית באינטרנט


קודם כל תתביישו, ודבר שני היום ישודר בסימפסונס פרק שכתב ריקי ג'רוויס ואף משתתף בו, לא בתפקיד עצמו.
נכתב על ידי , 26/3/2006 10:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר החורש ב-26/3/2006 11:46
 



בפעם הבאה שמתקלקלת לכם מכונת הכביסה


אתמול בערב הפעלתי את מכונת הכביסה והלכתי לסלון לצפות בדי.וי.די. מזל שכמה דקות אחר כך נזכרתי  שבא לי קפה. כך גיליתי שהמכונה נוזלת, כלומר זורמת, כלומר שוצפת, כלומר חצי בית מוצף. החלק הבאמת רע של הארוע הוא שאין לי פתח של ביוב להוריד אליו את המים, וכך כרעתי וספגתי את המים עם סמרטוטים (בבוקר חשבתי על זה שאולי עדיף היה להוריד את המים החוצה. גם שטיפת של המדרגות בקומה וחצי מהדירה שלי החוצה היתה לוקחת פחות זמן, אבל באותו רגע האפשרות לא עלתה במוחי).

 

האמת שהייתי צריכה לחשוד. מכשירי חשמל אף פעם לא מתקלקלים לבד, אלא תמיד כמה ביחד, ומכיוון שבשבת האחרונה הלפטופ שלי נפל ומת (אבל נשאר שלם לגמרי), הייתי צריכה לדעת שעוד משהו צפוי להתקלקל. לרגע שקלתי להכנס להיסטריה וכבר דמיינתי את עצמי קוראת ספרים שלמים במכבסות אוטומטיות, רק כי אין לי זמן לחכות לטכנאי. בשנייה של התעשתות פתחתי דפי זהב בכל זאת וחיפשתי טכנאי מכונות כביסה שיכול לבוא ביום שישי בבוקר. בטלפון הראשון לא ענו, בשני אמרו שלא עובדים בימי שישי והציעו לי את היום בצהריים והשלישי אמר שהוא יכול ביום שישי, אבל אם אפשר היום בשמונה וחצי בבוקר, זה יותר טוב. אז קבענו.

 

מאז חיים הכט וה"יצאת צדיק" שלו, טכנאים מאוד מפחידים אותי וכבר הייתי מוכנה נפשית לחווייה יקרה, אבל הטכנאי שהגיע היה מאוד נחמד, כולל להסביר לי מה הבעיה ומה הוא עושה, כולל להגיד לי שאם תהיה בעייה הוא יבוא עוד פעם ולא יחייב אותי על הביקור והכל תמורת 180 שקל בלבד.

 

אם יהיה לי מזל דומה מחר ואנשי המעבדה שאליה אקח את הלפטופ בבוקר יגלו שרק זז שם איזה חוט, אני אעדכן מה שמו וטלפונו של מתקן מכונות הכביסה הזה, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות.

נכתב על ידי , 23/3/2006 15:54  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידוק ב-27/3/2006 15:11
 



יופי טופי


שוב הגיע היום האהוב עליי בשנה, היום שבו נבחרת מלכת יופי חדשה לישראל. כנהוג אצלי ביום חג זה, אני נוהגת להסתכל על המועמדות (בשנים קודמות בעיתון, הפעם באינטרנט) ולבחור לי פייבוריטית. הפעם אני מהמרת על מועמדת מספר 11, הילה ערן. מכיוון שהלך לי המחשב בבית לא תקבלו כנראה עדכונים בזמן אמת, אבל כדאי לחכות למחר.

 

עדכון, יום ד' 10:00: המועמדת שלי אמנם הגיעה רק למקום הרביעי וזכתה בתואר נערת היופיעשרה, אבל עוד לפני שהתחיל הטקס בחרתי על פי התמונות בעיתון עוד ארבע מועמדות, מתוכן אחת זכתה בתואר מלכת היופי, אחת בתואר מלכת החן (מקום שני) ועוד אחת הגיעה לפחות לעשר הראשונות (ולא ברור מה אחר כך, כי נרדמתי באיזשהו שלב). הרביעית לא הגיעה לשום מקום, אבל זה עדיין תוצאות מאוד יפות.

נכתב על ידי , 21/3/2006 16:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-23/3/2006 16:31
 



קיבלתי תשובה מהעירייה


תקציר הפרקים הקודמים: לפני חודש פחות שלושה ימים פניתי לעיריית תל אביב בבקשה לצייר מעבר חצייה בצומת סמוך לביתי. חמישה ימים אחר כך קיבלתי תשובה שפנייתי הועברה לטיפול הגורמים המתאימים. אמנם במכתב נאמר שהפנייה הועברה למחלקת התברואה, אבל מדובר היה ככל הנראה בשגיאת הקלדה או בחירה (כנראה יש רשימה ומישהו בטעות בחר תברואה במקום תנועה). אתמול קיבלתי תשובה. אז קודם כל, אני רוצה להחמיא לעירייה על הטיפול הזריז בפניות של אזרחים קטנים, ובנוגע לתשובה, נו, תשפטו בעצמכם:

 

"בהמשך לפנייתך לפניות הציבור אשר הועברה להמשך טיפול אגף התנועה, להלן התייחסותנו:

נושא מעבר חציה בצומת שבנדון נבדק בעבר מספר פעמים והועלה לדיון בוועדת רשות תמרור מרכזית המשותפת לגורמי העירייה, משרד התחבורה ומשטרת ישראל.

הוועדה לא המליצה על סימון מעבר החצייה במקום, משום שישנם שם תחנת אוטובוס, כניסה ויציאה מחניון, גישה לחנייה בחצר וכו', אשר עלולים לסכן את הולכי הרגל בחצייץ הכביש במקום הנקבע בשטח.

בבדיקה מחודשת נמצא כי במהלך השנים האחרונות לא נרשמו תאונות מעורבות עם הולכי רגל במקום.

בכל זאת נבדקת אפשרות לשינוי הסדרי התנועה במקום"

 

אתם מבינים, קוראיי היקרים, הסיבה שהעירייה לא רוצה לצייר במקום מעבר חצייה היא בדיוק הסיבה שאני חושבת שכן צריך להיות שם אחד.

נכתב על ידי , 20/3/2006 11:06  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-28/3/2006 20:37
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)