לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

באתי מן העתיד והכל שם יופי טופי


אתמול קראתי את ביקורתה של מיה סלע על ספרו החדש של דן בראון, "נקודת ההונאה", אלא שהספר לא חדש בכלל ובעצם, כפי שאפשר לקרוא כבר בכותרת המשנה, יצא עוד לפני הספר שסידר לבראון את חשבון הבנק לתמיד, "צופן דה וינצ'י".

 

בארץ נהוג לעשות את ה הרבה ולאחר שספר של סופר מסויים מצליח, רק אז מתרגמים ספרים קודמים שלו. מי שנפלה בפח הזה היא אבישג רוזנברג, מבקרת הספרים של "עכבר העיר" (לשעבר ב"העיר") שבונה את כל התזה שלה על כך שאחרי ההצלחה של צד"ו, בראון לא חש צורך להתאמץ ("אבל עכשיו, כשיצירותיו נמכרות במיליונים סביב העולם, נראה שלבראון לא היתה שום סיבה להתאמץ ולהשקיע זמן ואנרגיה בכתיבה").

נכתב על ידי , 28/4/2005 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה העניין עם קמח מצה?


יתקנו אותי שומרי המסורת מבין הקוראים אבל האין כל הרעיון של החמץ זה שלא הספיק בצקם של אבותינו להחמיץ, מה שאומר שהבעייה היא לא עם החיטה אלא עם השמרים ותהליך ההכנה? למה חמץ הפך לשם נרדף לכל מוצר שיש בו חיטה? אמנם רוב המוצרים האלה כוללים שמרים ושיטות עבודה שאפשר לראות בהן חמץ, אבל למה הקמח עצמו נחשב חמץ? ואם כבר, איך זה שאפייה רגילה עם קמח מצה היא בסדר?
נכתב על ידי , 26/4/2005 22:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רדרל ב-29/4/2005 11:09
 



ומה שהכי מעניין


בפרק גלגל ההצלה אמש בכוכב נולד, זה ששני הזוכים יכולים למצוא את עצמם בניצנים בסוף העונה. סעדו פחות, אבל שיר, שסימנתי אותה כבר אחרי פרק האודישנים הראשון, בהחחלט כן.
נכתב על ידי , 19/4/2005 11:29   בקטגוריות כוכב נולד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אהוד ב-19/4/2005 20:15
 



בת שבע אטיאס זאת אני


כן, גם אני בעניין של הגימטריה ו"גברת עם סלים" = "בת שבע אטיאס", "היטלר היה איש רע", "חרא של אישה" (למרות שאני כותבת אשה בלי י') וגם "קרן את מדהימה".
נכתב על ידי , 15/4/2005 20:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-19/4/2005 11:32
 



וקצת על טלוויזיה


בתגובות לפוסט שלי על עשרת הדיברות אמר מישהו שזה מאוד אמיץ מצדי להודות באי הידיעה שלי אבל שהוא קצת מאוכזב. עניתי לו שיש תחומים שבהם אני מאכזבת יותר והנה ההוכחה (אם כי, בשום אופן לא מדובר בהתנצלות. זאת אני על כל רבדיי שלמי שזה מפריע, שישתה מהים של עזה).

 

דבר ראשון, אני די מחבבת את התוכנית של דן ומירי שילון.

 

דבר שני, שתיים מהתוכניות שאני הכי אוהבת כרגע הן "8 כללים פשוטים", הסדרה האחרונה שבה השתתף ג'ון ריטר, שלמרבה הפלא לא ירדה אחרי מותו, אלא ממשיכה עד עצם היום הזה, כבר עונה שלישית, ו"פחות ממושלמת", שהיא קומדיה משרדית עם גיבורה טובת לב. שתיהן משודרות בשבת אחה"צ ביס וויקנד.

נכתב על ידי , 15/4/2005 19:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-20/4/2005 08:07
 



טעות פרוידיאנית או זה מה שאתה חושב עליי?


קבענו להיפגש במתוקה והוא הלך דווקא למשוגעת.
נכתב על ידי , 15/4/2005 19:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשרת הדיברות


בגירסת ערוץ 10 לעשרת הדיברות עשה רפיק קמחי משאל והתברר לו שרוב החילונים לא יודעים מהם עשרת הדיברות ורובם חושבים ש"לא תשקר" הוא אחד הדיברות. דווקא ידעתי שהנוסח הנכון הוא "לא תענה ברעך עד שקר", אבל מעניין כמה מתוך העשרה אני באמת זוכרת. לשם כך החלטתי לעשות את הניסוי פה בבלוג כדי שכולכם תוכלו ליהנות מהפדיחות שלי. אני לא מתחייבת על הסדר של הדיברות.

 

אנוכי ה'... לא יהיו לך אלוהים אחרים על פניי (נדמה לי שיש איזהשהו ויכוח האם מדובר בדיבר אחד או שניים)

כאמור, לא תענה ברעך עד שקר

זכור את יום השבת לקדשו

כבד את אביך ואת אמך

לא תרצח

לא תחמוד את אשת רעך

לא תגנוב

 

(עכשיו זה מתחיל להיות קשה)

 

לא תנאף

 

(הצילו)

 

זהו, נשברתי. מה שכחתי?

נכתב על ידי , 14/4/2005 22:05  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-15/4/2005 19:44
 



טעם חדש לחיים


קניתי לפטופ. הוא הגיע ביום רביעי שעבר וקידם בהרבה את השאיפה שלי שלא לצאת מהמיטה לעולם. במסגרת ההתאקלמות שלי אליו גיליתי שמשחק שולה המוקשים הוותיק מקבל משמעות חדשה לגמרי עם האין עכבר של הלפטופ. משיאים מדהימים של שמונים ומשהו שניות בלוח הגדול (אני משחקת בשיטה שבה לא מסמנים מוקשים), ירדתי ל-33 שניות במתחילים, 113 שניות בבינוני ו-196 שניות במתקדם.

 

מכאן אפשר רק לרדת.

 

עדכון: בבינוני ירדתי ל-71 שניות.

נכתב על ידי , 14/4/2005 21:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-15/4/2005 12:57
 



אבל לאומי


קראתי היום בעיתון שמישהו השווה את מותו של אהוד מנור ורצח רבין מבחינת האבל הציבורי. יש בזה משהו. כבר שלושה ימים שמשמיעים ברדיו את שיריו וזה ימשך לפחות עד יום ראשון. ההלוויה היתה כל כך קורעת לב, שאי אפשר היה שלא לבכות גם בשידורים החוזרים. היה הלם ועצב בכל מקרי המוות של היוצרים בשנה האחרונה, אבל במקרה הזה התגובות חורגות מהמקובל.

 

ולא, אין פה פואנטה.

נכתב על ידי , 14/4/2005 21:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם היתה לכם אפשרות לקבל כרטיס לוטו בחינם, לא הייתם לוקחים?


הסיכוי למצוא תורם מתאים לתרומת מח עצם הוא מאוד נמוך, אך עדיין גדול מהסיכוי לזכות בלוטו. למה שלא תשתתפו בהגרלה? זה חינם! מחר ברחבי הארץ.

 לפרטים: 1212-33-1900

(הודעה זו מיועדת למי שלא נתן דגימת דם במבצעים קודמים)

נכתב על ידי , 11/4/2005 15:13  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עקרב ב-13/4/2005 16:07
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)