לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2005

הערב ב"כוכב נולד": יהודה סעדו ועוד שתיים


את הפוסט אני מתחילה לכתוב בתחילת השיר של שירלי נוב, כך שאני לא מתחייבת לגבי הכותרת, למרות שכבר הצבעתי לסעדו כעשרים פעם.

 

נחמדה שירלי, אבל לנורית גלרון יש קול יותר טוב ואם כבר בוחרים שיר שהיא שרה במקור (ואגב, למה להשמיט את שירה גפן מכותבי המילים? לא יפה), כדאי לתת לו שינוי סגנוני גדול, ע"ע "ילדות נשכחת" מהשבוע שעבר.

 

מריאור שחר, שעד עכשיו לא סבלתי, הפתיעה, ובכל זאת, כדאי שהיא תלך הביתה ותחזור כשיתחלף לה הקול.

 

ויהודה סעדו יקירי מקסים אמיתי והביישנות שלו כובשת לגמרי, אם כי בשקט אני אגיד שלא נראה לי שהוא יהיה זה שימצא את התרופה לסרטן. בכל מקרה, האינטליגנציה המוזיקלית שלו גבוהה מאוד, הבחירה שלו היתה מצויינת והביצוע מצדיק את כל ההצבעות שהצבעתי לו מראש.

 

ובשבוע הבא דילמה גדולה בהרבה: אריאלה עדוי, אסף אברבוך וקסניה זמסקוב. הפעם אצטרך לשמוע את הביצועים לפני שאצביע ובכל מקרה זה לא יהיה קל.

נכתב על ידי , 23/5/2005 21:13   בקטגוריות כוכב נולד  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-1/6/2005 03:54
 



די כבר עם שירים של גלי עטרי


מרקופריד אמנם המליץ על "סתיו ישראלי", שבוצע בחן רב ע"י שיר ביטון פייבוריטי, אך למרות הביצוע שלה אני חושבת שצריך להתחיל להוריד ניקוד לכוכב נולד וונאביז ששרים שירים של גלי עטרי.

 

טלי מיכאלי הקשיבה לי ובחרה מצויין, אבל למרות מחמאות השופטים, לדעתי היא לא הקשיבה מספיק לאמא שלה וזה שהיא סלסלה לא אומר שהיה שם רגש ולא נראה שהיא מקשיבה למילים שהיא שרה.

 

שני גנזיה הפליאה לבצע את "ארבע לפנות בוקר", מה שמביא אותי לשתי מסקנות: הגיע הזמן להמיר את גלי עטרי ביהודית רביץ ונראה שהשביעייה האחרונה עשתה שיעורי בית. התוכנית היום טובה בהרבה מהשתיים הקודמות.

 

ניצן קייקוב, שעד עכשיו מאוד ריגש אותי, איכזב בביצוע שלו. אולי אמרו למתמודדים שעדיף בהופעה שיר קצבי, אבל לא כל אחד יכול לשיר שיר קצבי ולא כל שיר אפשר לשיר בעיבוד עליז.

 

אסף אברבוך היפיוף גם זייף וגם לא ממש יודע לעמוד על במה, אבל הצבעתי לו רק כדי שאוכל להמשיך לראות אותו.

 

לסיכום, ההמלצה שלי: להעיף את שלומי סבן, שהספקתי כבר לשכוח מה הוא שר.

 

* * * * * *

 

ושוב אכזבה מבחירת הקהל, למרות שהצבעתי. ובשבוע הבא: כולנו יהודה סעדו.

נכתב על ידי , 16/5/2005 21:23   בקטגוריות כוכב נולד  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-16/5/2005 22:39
 



האם עוד מישהו חוץ ממני


לבש היום חולצה לבנה, לא רק בגלל שהיא היתה ראשונה בערימה? השאלה מיועדת לאנשים מעל גיל 18.

 

כשיצאתי בבוקר מהבית ראיתי את כל תלמידי ביה"ס הסמוך צועדים בחולצותיהם הלבנות (כולם מלבד כמה אנרכיסטים, שאולי שמו בתיק טי-שירט לבנה רק לצורך הטקס). קיראו לי חנונית סנטימנטלית, אבל אותי זה ריגש. כשהתרחקתי משם לכיוון תחנת האוטובוס הלכו לובשי החולצות הלבנות והתמעטו עד שנדמה שהנוהג הזה כבר לא קיים מחוץ לבתי הספר.

נכתב על ידי , 11/5/2005 09:49  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-18/5/2005 00:35
 



לידיעת משתתפי "כוכב נולד"


השבעה מביניכם שעוד לא התחרו בשלב ההופעה החיה יתבקשו לבחור שיר שנכתב על ידי יעקב גלעד. הנה כמה עצות:

 

"צל כבד" - מושר בידי אריק סיני

"פני מלאך" - יהודית רביץ מבצעת. קצת נדוש, אבל עובד

"משמרת לילה" - שיר קצבי וטוב

"ילדות נשכחת" - יהודית רביץ הלחינה ונורית גלרון מבצעת. שיר מאוד יפה, אך צריך להתבצע על ידי מישהי עם יכולת קולית טובה מאוד

"חופשי זה לגמרי לבד" - בקטגוריית הקצביים

"גשם" - בביצוע בנזין ולאחרונה גם אלי לוזון, אבל להיזהר מאוד מביצוע היסטרי מדי

"התחלה חדשה" - הטוב בקטגוריית השירים הקצביים, יאפשר לגלות את הלירון לב הבא, אם יש כזה

 

 

מומלץ להימנע:

 

"נוצה ברוח" - שירים של ריטה אף פעם לא נשמעים טוב, בטח שלא בהופעה חיה.

 

וזהו בינתיים. זה אמור להספיק.

 

נכתב על ידי , 10/5/2005 15:20   בקטגוריות כוכב נולד  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-16/5/2005 21:30
 



מה יהיה עם בחירת השירים של משתתפי כוכב נולד?


אם תהיה עונה רביעית של כוכב נולד, מומלץ לוותר בה על שלב ההופעה החיה. ממילא כולם מזייפים שם וזה לא מוצלח. חוץ מזה, משתתפי העונה הנוכחית מתאפיינים בבחירות רעות של שירים. במיוחד בשבוע שעבר, אבל גם השבוע. אם מישהו יגיד לי את מי הולכים לשיר בשבוע הבא, אני מתנדבת להציע להם שירים.

 

אה, ואני עם צביקה פיק ואהבתי את אריאלה עדוי (ככה כותבים?)

 

ועוד דבר: מספיק כבר עם ההתעללות הזאת בגופתו של מי שעף. למה הוא צריך לשיר שוב את השיר שגרם לו (כלומר לה) לעוף?

נכתב על ידי , 9/5/2005 22:22   בקטגוריות כוכב נולד  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אהוד ב-10/5/2005 00:02
 



איך את לא מתביישת?


מה לעזאזל את חושבת שאת עושה? מי את חושבת שאת? מי את חושבת שאני? מוצצת את דמי ככה בלי למצמץ ובלי להתבייש. ואת יודעת מה הכי מעצבן אותי? החוצפה שלך. התעוזה הזאת לבוא וככה לנצל אותי לאור יום. בדרך כלל אני שותקת לך, הרבה פעמים זה בגלל שאת ערמומית וכשאני מגלה ששוב נפגעתי על ידך זה כבר בשלב מאוחר מדי, אבל בפעמים הבודדות שהעזתי לעמוד נגדך, התגלית כפחדנית אמיתית ומייד פרשת כנפיים ועפת לפראיירים גדולים ממני.

 

לכי, לכי יא מוצצת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יתושה מעצבנת.

נכתב על ידי , 8/5/2005 19:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-9/5/2005 22:22
 



שאלה למומחי אאוטלוק


האם אפשר (ואיך) לראות בחלון הראשי של האאוטלוק את רשימת הכתובות שלי? אני יודעת איפה מגדירים את זה באאוטלוק אקספרס, אבל לא מצאתי את האפשרות הזאת באאוטלוק.

 

איך אני מגדירה השלמה אוטומטית של כתובת שנמצאת ברשימת הכתובות שלי?

 

תודה מראש

נכתב על ידי , 2/5/2005 15:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yigal laviv ב-2/5/2005 17:47
 



סקר - האם קיבוצניקיות שוות יותר?


יש לי ויכוח קטן עם מישהו והייתי רוצה את עזרתכם. אני טוענת שפעם היה לקיבוצניקיות או קיבוצניקיות (ואולי גם קיבוצניקים?) לשעבר איזהשהו סקס אפיל ובחורים שמחו על הפרט הביוגרפי הזה. האם אני צודקת?
נכתב על ידי , 1/5/2005 18:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה היום ב-9/5/2005 13:03
 





280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)