לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2005

זה לא הוא


משלב האודישנים הקול שלו ריגש אותי וגם היום ניצן קייקוב לא מכזיב. זוהי אמנם רק תחילת התוכנית ואולי הדברים ישתנו, אבל נעמה לוי וכפיר אדרי יצטרכו לעבוד קשה מאוד.

 

אבל מה קורה פה? גם נעמה נתנה ביצוע מצויין (חוץ משינוי הסולם התמוה באמצע) ועכשיו אני בדילמה. ספק עם אדרי יפתור את הבעייה. אני חייבת להגיד שהוא לא הרשים אותי באף אחד מביצועיו ואני בספק אם זה יקרה הערב.

 

ובכן, ניתן כעת לקבוע שמדובר בתוכנית עם הביצועים הכי טובים. כצפוי, אדרי מסלסל קצת יותר מדי בשבילי, אבל כל השלושה בחרו (או שבחרו להם כמו שקראנו בכתבה ב"הארץ") שירים מצויינים וביצעו אותם מצויין ואולי זאת אני, אבל שלושתם גם ריגשו אותי.

 

ושנייה לפני התוצאות: הבחירה שלי בסופו של דבר היא נעמה לוי, פשוט בגלל שאני לא יכולה להפסיק לשיר את "נוסעת בעקבות האהבה", הגם שיש לזה סיבות שאינן קשורות לתוכנית. לפני שהיא התחילה שוחחתי עם אשה אחת שהכניסה אותי למצב רוח רומנטי.

 

ולסיכום: למרות התלונות הרבות שנשמעו כלפיה, נכון לרגע זה אני מסכימה עם כל הבחירות ב"כוכב נולד 3", למעט בחירתו של אוהד אלישע.

 

ובשבוע הבא: לכאורה הדר עוזרי אמורה לנצח בהליכה, אבל לכו תדעו.

נכתב על ידי , 27/6/2005 21:09   בקטגוריות כוכב נולד  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-27/6/2005 22:42
 



17:12


בדרכי לעבודה ספרתי 17 מכוניות עם סרט כחול לבן על האנטנה ו-12 מכוניות עם סרט כתום. זה לא כולל מכונית אחת עם דגל ישראל, שהוא אמנם כחול לבן, אבל נראה לי שהנהג פשוט שכח להוריד אותו מאז יום העצמאות. זה לא כולל גם כמות עצומה של מוניות הקסטל.

 

הקוראים מוזמנים לבחון את הלך הרוח בעם ולספור בעצמם. זאת תהיה גירסה פוליטית למשחק הילדים הידוע - מי מצליח לספור יותר חיפושיות.

נכתב על ידי , 27/6/2005 10:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד. הירוק ב-29/6/2005 06:30
 



שאלוהים יקח לי את העין הטובה


אם נעה לא נכנסת להריון מנחי.
נכתב על ידי , 23/6/2005 21:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-27/6/2005 10:36
 



האם יש עיוורים בין הקוראים?


מי שמכיר עיוור או נכה או מישהו שלא מסוגל פיזית לקרוא ספרים והוא בכל זאת רוצה לשמוע אותם, אני מתנדבת להקריא.
נכתב על ידי , 23/6/2005 16:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-27/6/2005 10:37
 



בעניין הרעלת הפרות


(וסליחה על האיחור. עד עכשיו חשבתי שאני לא יכולה להעלות פוסטים מהעבודה).

 

זה באמת עצוב שכל כך הרבה פרות מתו בגלל ריסוס בחומר לא נכון או במינונים לא נכונים, אבל תחשבו רגע מה היה קורה אם הפרות לא היו מתות. הרי חומרי הריסוס הרעילים מחלחלים לחלב ולבשר שלהן ואת החלב והבשר הזה אנחנו שותים ואוכלים. מעולם לא היתה הצדקה גדולה יותר לשתיית חלב אורגני (בשר בקר אורגני עוד אין בארץ).

נכתב על ידי , 23/6/2005 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למקרה שזה מעניין מישהו


הצבעתי למיכאל עינב. כמו במקרה אריאלה עדווי, מדובר במתמודד הפחות בולט מבין השלושה מבחינת עניין ציבורי, אך שזה עם הביצוע הטוב (כלומר, הסביר) ביותר, אם כי הבחירה של אוהד אלישע היתה לא רעה, אבל לא בשבילו.
נכתב על ידי , 20/6/2005 21:36   בקטגוריות כוכב נולד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שול ב-23/6/2005 16:43
 



משונה מאוד


גיגלתי מישהו וקיבלתי אפס תוצאות. לא חשבתי שעוד יש אנשים כאלה.
נכתב על ידי , 17/6/2005 23:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידו קינן ב-19/6/2005 13:58
 



שגעון הסודוקו


מעולם לא היתה אחדות כזאת בעם. תוך ימים ספורים (ידיעות ביום שישי, הארץ כנראה ביום ראשון ומעריב היום) החלו שלושת העיתונים הגדולים לפרסם מדי יום את תשבץ המספרים היפני החביב, שסוחף אליו אנשים מכל קצות האוכלוסיה (כלומר, אני, אורי אורבך וא' מהעבודה שלי). ומה שהכי יפה זה שאין פה פרסים, אין ספונסר ומדובר בהנאה פשוטה מהסוג הישן והטוב.

 

בכל מקרה, היום נפל דבר (ודבר נוסף עוד יפול כי אין באפשרותי להצביע לכוכב נולד הערב, אבל אני מקווה ששיר תשיר יפה ותנצח) ולא הצלחתי לפתור את הסודוקו הראשון בידיעות (הם כבר עלו שם לארבעה תשבצים ביום. תוך שבועיים הם בטח יוציאו מוסף שלם), מכיוון שאני מסרבת לנחש והגעתי למבוי סתום (או לפחות כך זה נראה לי. נסיבות מקלות: אני קצת חולה).

נכתב על ידי , 6/6/2005 16:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אין לי מודם ב-11/6/2005 20:59
 



במקום צוואה


כשאמות, אני רוצה שישרפו את גופתי. לחברה שעושה את זה קוראים "עלי שלכת" ומספר הטלפון שלה הוא

1-800-333-188. את הכסף לפרוצדורה הנ"ל אפשר יהיה לקחת מכספי ביטוח החיים שלי ולא אכפת לי אם האפר ייאסף

או יפוזר איפהשהו - אם מישהו רוצה לשמור אותי בתוך כד מעל הטלוויזיה או משהו, הוא מוזמן.

 

אני מודעת שעצם השארת ההודעה הזאת פה מגדילה בהרבה את הסיכויים שאמות בקרוב (וכולנו יודעים מה תהיה אז הכותרת ב"ידיעות"), אבל זה סיכון שאני מוכנה לקחת.

 

רק בריאות.

נכתב על ידי , 4/6/2005 21:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מריונטה בשנ'קל ב-13/10/2008 16:24
 



עדווי שולתת


ותחילה התנצלות: אם נדמה לכם שאני כותבת פה רק על "כוכב נולד" אתם צודקים. פשוט אין לי אפשרות לעדכן את הבלוג מהעבודה ובבית אני כמעט שלא מדליקה את המחשב, אלא אם כן זה להצביע ב"כוכב נולד".

 

ולענייינינו: הפעם, גילעד, חיכיתי עד לשמיעת השירים לפני שהצבעתי, פשוט כי הפעם היה מאבק צמוד. אחר כך הצבעתי לאריאלה עדווי. עדווי, שלא בלטה עד עכשיו בשום פרמטר ערוץ שתיימי, מוכיחה שוב (גם בהופעה החיה) שהיא פרפורמרית טובה. אז אולי היא לא תלוהק לטלנובלה, בניגוד לאסף אברבוך שאני מנבאה שעוד נראה אותו הרבה ולאו דווקא בנסיבות מוזיקליות, אבל יש לה סיכוי לא רע בכלל להתפפרנס ממוזיקה.

נכתב על ידי , 1/6/2005 03:55   בקטגוריות כוכב נולד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-5/6/2005 12:46
 





280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)