לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

6/2006

תהיה מונדיאלית


איך זה שנבחרת סין לא משחקת במונדיאל? יש בכלל נבחרת סין? הרי לסינים יש מודעות ספורטיבית והישגים ספורטיביים (למשל זאתי שהעיפה הרגע את שחר פאר מווימבלדון) ולא ברור למה לא בכדורגל.

 

עדכון: הסינים אולי לא טובים בכדורגל, אבל הם בהחלט אוהבים אותו (ותודה לשיר החורש הנפלאה)

נכתב על ידי , 29/6/2006 15:58  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשתו של ב-1/7/2006 20:16
 



לשמור על השבת


הנה משהו שמעצבן ומטריד אותי כבר הרבה זמן. ערב שבת, כמו שיודעים קוראיי שומרי המסורת, הוא יום שישי בערב. בדיוק כמו שערב חג הוא הערב שלפני החג (על אף שמקובל להתייחס אליו כיום שלפני החג, כמו במשפט "מישהו יודע אם עובדים בערב חג?"). הבעייה היא שבמסגרת התרדדות השפה, אנשים הפסיקו להשתמש בביטוי ערב שבת ואף מוסיפים חטא על פשע ומכנים בשם זה את שבת בערב, שאמור להיקרא מוצאי שבת.

 

שאלתי היא איך מחזירים את הביטוי לשפה בקרב אלה שלא שומרים את השבת, מפסיקים לפחד פן לא תובנו נכון כשאתם משתמשים בו ובעיקר מונעים את הטעות של אלה שמשתמשים בו במקום במוצאי שבת.

נכתב על ידי , 29/6/2006 12:00  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גילעד ב-1/7/2006 18:41
 



אני מנסה להילחם באוטיזם שלי ולא לעודד אותו


אבל לא יכולתי להתאפק. תראו איזה יופי:



 

ואפרופו, יצא ספר חדש, "שירת הגורילות", שהוא מעין אוטוביוגרפיה של אוטיסטית. בקרוב ארכוש אותו.

נכתב על ידי , 29/6/2006 11:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סולה שלי ב-10/7/2006 09:48
 



הקוד האתי של ה-SMS


מישהו צריך לעשות את זה ואני מתנדבת להתחיל. נא הוסיפו את הצעותיכם בתגובות ואוסיף אותן לפוסט.

 

1. מותר לשלוח סמסים בכל שעה משעות היממה.

 

2. לפיכך צליל קבלת ההודעה אמור להיות מספיק חלש כך שהוא לא יעיר אתכם אם אתם ישנים. רצוי צפצוף אחד או אפילו רק רטט. מי שאצלו הצליל חזק יותר, שלא יתלונן.

 

3. למרות הרצון לקצר והניג'וס שבהשארת הודעה, מומלץ לפתוח אותה במילות נימוסין, נגיד בוקר טוב, אבל לא צריך להיות קפדניים מדי בעניין הזה.

 

4. לעומת זאת תגובות כמו "תודה", "ביי", "נדבר" וכיוצ"ב לא חייבים והרבה פעמים זה רק מנג'ס לצד השני.

 

(מכיוון שהיום קצר והמלאכה מרובה, עכשיו תורכם).

 

עדכונים:

 

5.  זה שמדובר בפורמט מקוצר עדיין לא אומר שיש פטור מסימני פיסוק (באדיבות פוסי גאלור ואני מצטרפת בחום)

 

5א'.  למרות האמור לעיל, אין צורך לסיים הודעת סמס בנקודה.

 

6. אמוטיקונים מתקבלים בברכה בתנאי שהם הכרחיים להבהרת כוונת הכותב (סרקזם, אירוניה), ולמעשה במקרים כאלה יש להתעקש על שימוש בהם כדי למנוע סמסים מיותרים מסוגת: "לא הבנתי, אתה רציני או לא"? (באדיבות פאר פרידמן)

 

7. אסור לשלוח סמס שיכפה על הצד השני לטלפן בחזרה או סמס שברור שהתשובה עליו תהיה מאוד ארוכה (באדיבות observer

 

 

נ.ב. ברכות והסרת הכובע בפני ולווט.

נכתב על ידי , 29/6/2006 10:25  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-4/7/2006 10:25
 



לא יודעת איך להגיד את זה


אבל אן שרלי היתה ילדה די מעצבנת.
נכתב על ידי , 28/6/2006 12:59  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי פישר ב-28/6/2006 21:40
 



משהו (קטן) שחשבתי עליו


מדי פעם אנשים מטיחים בי שאני קטנונית או שהחיים שלי קטנים. בעיניהם מדובר, כנראה, בעלבון גדול, אבל מבחינתי זה פשוט ציון עובדה. לכן החלטתי לעשות ניסוי קטן ולשנות את שם הבלוג שלי (בשלב זה רק מבחינת השם הנראה. ברשימות אני עדיין "עניינימים") ל-Micro Gal, כלומר, נערת המיקרו. כלומר זאת שחושבת בקטן. התמונה הגדולה לא מעניינת אותי. מה צבע עיניו של מי שעומד שני משמאל דווקא כן.

 

רק טוב שיהיה.

נכתב על ידי , 27/6/2006 10:59  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קופיטמן ב-30/6/2006 14:47
 



5 דברים טובים שקרו לי היום


1. כתבתי עוד פוסט חמום מוח בעקבות בלוגים ואנשים שעצבנו אותי, אבל בסוף מחקתי אותו.

 

2. במקום זה, החלטתי לאמץ את שיטת חמשת הדברים של שלומית. למען האוירה הטובה ויציבותו של לחץ הדם שלי.

 

3. זה כבר היום השני שאני הולכת עם הסנדלים החדשים שקניתי והם מאוד נוחים לי ולא עשו לי אפילו שלפוחית אחת.

 

4. הגיע לידי דיוידי עם ששת הפרקים הראשונים בעונה החמישית של "המגן".

 

5. קיבלתי בדואר שתי סימניות מגניבות.

 

(את שני הסעיפים האחרונים כבר כתבתי מוקדם יותר, אבל לא תכננתי שכך יתפתח היום ואין לי עוד שני סעיפים. בטח לא אחרי העלייה של איטליה)

נכתב על ידי , 26/6/2006 19:49   בקטגוריות 5 דברים טובים  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-29/6/2006 16:16
 



משפט ששומעים יותר מדי בכדורגל ופחות מדי במערכות יחסים


"לשלב הבא זה לא יספיק"
נכתב על ידי , 26/6/2006 00:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבא'לה ב-27/6/2006 11:17
 



יאללה, להתנפל


הנה בלוג זיונים חדש. אמיתי? מפוברק? לא יודעת, אבל יש לי הרגשה שיהיה מעניין.

 

עדכון: הפוסט היחיד שהיה שם נמחק. חשוד מאוד.

נכתב על ידי , 25/6/2006 23:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גברת עם סלים ב-28/6/2006 16:00
 



עצות טובות לחיים טובים #353


שום דבר טוב לא יכול לצאת משיחות טלפון שמגיעות מאזור חיוג 02 ומוטב לסנן אותן.
נכתב על ידי , 25/6/2006 10:02   בקטגוריות עצות טובות לחיים טובים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוג'ר מור ב-28/6/2006 15:59
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)