לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2005

תהייה נרקוטית


האם הגז הירוק של המזגנים החדשים ממסטל יותר?
נכתב על ידי , 31/7/2005 09:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתנתקות ואנחנו - שתי תמונות קצרות


  • הבוקר ברחוב שלי גררו מכונית שחנתה במקום אסור. על אנטנת המכונית התנפנף בגאווה סרט כחול-לבן. אתם חושבים שזה אומר שהוא יתייחס בסלחנות לעובדה שפינו את המכונית שלו?

 

  • במודעת הפרסומת של מכבי חיפה לרוכשי המנויים שלה כתוב שיש "הסדר מיוחד לאנשי כוחות הבטחון המשתתפים במבצע ההתנתקות". מעניין איזה הסדר יש לרוכשי המנויים של בית"ר.
נכתב על ידי , 28/7/2005 09:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידוק ב-3/8/2005 15:36
 



Fasten your seat belts, it's gonna be a bumpy night


אז מכיוון שבגלל תקלה אדמיניסטרטיבית אני לבד בבית ובגלל שאין לי שום כוונה להירדם, אנחנו הולכים לבלות פה הלילה. תנו לי רק לראות כמה תוכניות שהקלטתי ווניפגש שוב ב-2:00.
נכתב על ידי , 27/7/2005 00:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גברת עם סלים ב-27/7/2005 11:07
 



עשרה דברים שאתם לא יודעים עליי


את רוב הדברים שכביכול לא יודעים עליי כולם ממילא יודעים. לגבי השאר - כנראה שיש סיבה מוצדקת לאי הידיעה.

נכתב על ידי , 27/7/2005 00:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביבה ב-28/7/2005 09:58
 



כאן גרה בחורה ששנתה קלה


חבל שאין לי שלט על הדלת שאומר "כאן גרה בחורה ששנתה קלה". לו היה לי שלט כזה, אולי הפורץ שהיה פה לפני כמעט שעה לא היה מנסה להכנס ולא היה מעיר אותי. החלק הפחות משמח הוא שלא ישנתי קל מספיק והתעוררתי כשהוא כבר בבית ואחרי שהוא כבר לקח לי את התיק. מצד שני, הוא בכלל נכנס מהחלון.

 

מהמשטרה אמרו שהוא פרץ לעוד דירה בבניין. זה מנחם רק בקצת. בכל מקרה אין שום סיכוי שאני ישנה לבד השבוע ואם למישהו יש 20 שקל להלוות לי זה יכול לעזור.

 

 

נכתב על ידי , 24/7/2005 05:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידו קינן ב-24/7/2005 14:19
 



יהודים, הושיעו!


במגזין פרומו של מעריב מתפרסמת היום כתבה על סלבס יהודים-אמריקאים. נראה שזה מסוג הכתבות האלה שפעם בכמה זמן חייבים לעשות אותן ולא על זה אני מתלוננת. בכתבה אמנם מצויין שמדובר ברשימה חלקית, אך המחדל הוא בהשמטתו של אדם סנדלר מהרשימה. סנדלר, לבד משאר מעלותיו, אחראי לשיר החנוכה, שעושה בדיוק את מה שעושה הכתבה - מאזכר יהודים מפורסמים ומצליחים.

 

לפני כשנתיים, במסגרת סרט האנימציה "שמונה לילות מטורפים", עדכן סנדלר את השיר ואף שילב אותו על רקע כתוביות הסיום.

נכתב על ידי , 22/7/2005 08:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאללה יאללה


הבוקר פורסם בידיעות סיפורה קורע הלב של סיגלית (השם בדוי מפאת שכחונה של הכותבת), שחגגה בשבת את יום הולדתה החמישי וחבריה לא יכלו להגיע לאירוע בגלל סגירת גוש קטיף ולכן היא נאלצה להסתפק באורחים מהגוש.

 

סליחה, כן? אבל למה שלילדה בת חמש יהיו חברים שלא מהיישוב שלה או מהיישובים הסמוכים? מי לעזאזל העיתונאי שנפל במניפולציה הזאת? אם כבר, מדובר בחברים של ההורים והרי ידוע שאירוע רב משתתפים מהווה טראומה גדולה לילדים קטנים. הרבה יותר מהטראומה של ההורים שלה, על זה שהגיעו פחות אורחים.

נכתב על ידי , 17/7/2005 12:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/11/2005 18:01
 



אין מה להפסיד?


על מחבלים מתאבדים מתוצרת מקומית נהוג להגיד שלא היה להם מה להפסיד. במחנה הפליטים שממנו הם הגיעו היה צפוף, הביוב זרם ברחובות, לא היתה עבודה והמצב היה חרא.

 

בעקבות הפיגוע בלונדון, שנעשה בידי ארבעה מתאבדים שלא חיו במחנה בפליטים אלא בצפון אנגליה ושלפחות לאחד מהם היתה עבודה בתור מורה בבית ספר לילדים מוגבלים (כלומר, עד לפני שבוע ויום אפשר היה ממש להגדיר אוו כאדם טוב), אולי כדאי לבחון שוב את הטענה הזאת.

 

האם באמת המחבלים המתאבדים מתאבדים כי אין להם מה להפסיד? האם פיגועי ההתאבדות שאצלנו לא נעשים ממניעים של פנאטיות דתית כמו הפיגועים בשאר העולם המערבי? האם הטענה שאין להם מה להפסיד היא לא בסך הכל דרך קלה להתמודד - כי אנחנו יכולים לגרום לזה שיהיה להם מה להפסיד על ידי זה שנשפר את מצבם, אבל אנחנו לא יכולים להוציא מראשם את הקנאות הדתית.

נכתב על ידי , 14/7/2005 11:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אהוד ב-14/7/2005 20:28
 



הטעייה יפה


בזמן שכולם חשבו שנועה הולכת להכנס להריון מנחי, כותבי "השיר שלנו" הביאו אותה בטוויסט ועכשיו נינט בהריון ולא ידוע מי האבא.

 

השבוע ראיתי גם רבע פרק של "טלנובלה (ע"ר)" וקצת היה מביך לראות את בדיחות הברנז'ה שם, שבוצעו טוב יותר כבר בעונה הראשונה של הש"ש. מצחיק גם לראות את צופי הכבלים מתלהבים נורא, כמעט כמו שאנחנו התלהבנו בעונה שעברה.

 

אגב, אני קרובה להתייאש מ"פיק אפ". הסדרה הזאת פשוט עושה לי כאב עיניים (ויש עוד כמה בעיות).

נכתב על ידי , 13/7/2005 20:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-14/7/2005 15:51
 



הפרי שלי - פפינו


בשופרסל (או קוסמוס) תמיד אפשר למצוא פירות וירקות מוזרים, ואמנם, לפני כשבוע מצאתי שם את הפפינו. בניגוד למה שנכתב בקישור, הפפינו נראה כמו שזיף צהוב גדול עם פסים סגלגלים, דווקא יש לו קליפה דקה (אין לה טעם, אבל בכל זאת לא הצלחתי לאכול אותה) וטעמו הוא כשל מלון לא מתוק. הוא מאוד עסיסי ואני כבר אימצתי אותו בחום, אך לצערי אני למדה מהאתר של משק לוי, ששם מגדלים את הפפינו הישראלי, שכעת עובדים שם על שיפור טעמו. אני מנחשת שהסיבה לכך היא העובדה שזהו פרי עם מעט מאוד סוכר. יתרון גדול מבחינתי וכנראה חסרון גדול מבחינת רוב האנשים. חבל. היה צריך לשווק אותו כפרי הדיאטה, שהרי פירות הקיץ הם הכל מלבד דיאטטיים.
נכתב על ידי , 11/7/2005 09:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סבינה ב-12/7/2005 15:07
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)