לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

7/2006

יצאתי מהארון


בדירה החדשה שלי אין ארון בגדים. אז החלטתי לנצל כמה שעות פנויות שהיו לי היום ונסעתי להסתובב קצת במתחם דיזיין סנטר. אומר זאת כך: אם היו מגרשים אותי משם, הייתי לגמרי מבינה. המקום הזה, על שישים חנויותיו, הוא כמה ליגות מעל היכולת שלי. על מה לעזאזל חשבתי?

 

אמרתי לעצמי שאשוב לשם כשיהיה לי כסף ודירה משלי והלכתי לאייס הקרוב. באייס לא היו הרבה ארונות וגם הם היו לי יקרים מדי, אז הלכתי להום סנטר. בהום סנטר דווקא היו שני ארונות שמצאו חן בעיניי. לא ממש זיהיתי את ההבדל ביניהם, חוץ מזה שלאחד היו ידיות קצת יותר יפות והוא עלה 300 שקל יותר. העובדה שלא הבדתי בין הארונות למעט פרט חיצוני קטן היא משמעותית, כי זה אומר שלא ממש חייבים לראות את הארון לפני שקונים אותו.

 

מה זה אומר? שחזרתי והלכתי מייד לאינטרנט, לחפש לי ארון שכנראה יהיה יותר זול. מצאתי ארון שענה לצרכיי בשני מקומות: וואלה ונענע. אגב, נענע, במה בדיוק המבצע שלכם בלעדי? בזה שהוא עולה 20 שקל פחות מאשר בוואלה והוא 7 תשלומים ולא חמישה? אז דווקא קניתי את זה של וואלה.

 

תגידו לי מזל טוב. החל מעוד כחודש אני אחלוק את חדר השינה שלי עם מיטל.

נכתב על ידי , 31/7/2006 20:58  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-3/8/2006 11:00
 



שאלה קלה על כלכלה


אם במפעל של פרימור לא עושים כלום חוץ מלסחוט תפוזים טעימים ולעובדים שם יש המון זמן פנוי לשטויות, למה לא מפטרים כמה מהם ומצמצמים את העלויות? אם לא בשביל המפעל, אז לפחות כדי להוזיל את מחיר המיץ.
נכתב על ידי , 28/7/2006 23:38  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוג'ר מור ב-2/8/2006 21:46
 



ביקשתם - קיבלתם


להלן החצאית האדומה:

 

 צילום: חגיגית

 

כמובן שאי אפשר לראות כלום חוץ מזה שהיא אדומה (ושהספקתי לקמט אותה), אבל ככה בדיוק אני אוהבת את החצאיות שלי.

נכתב על ידי , 28/7/2006 23:16  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוג'ר מור ב-2/8/2006 21:43
 



עניינימים אופנתיים


  • זוכרים שחיפשתי חצאית אדומה? אז אתמול פתאום נזכרתי איפה יש סיכוי גדול למצוא אחת ובגיזרה שאני אוהבת - אצל נעמה בצלאל. אני חולה על הבגדים של בצלאל, יש לה גזרות מעולות ומידות הגיוניות. המחיר אמנם מהווה בעייה גדולה, אבל פריט אחד או שניים שלה בכל מלתחה זה משהו שאפשר לעמוד בו. זכור לי שבאיזשהו בלוג או פורום נערך פעם משאל מה פריט הלבוש היקר ביותר שנמצא בארונכן, ורוב המשיבות דיווחו שמדובר בבגד שבצלאל עיצבה (ואפשר לחדש את המשאל הזה גם פה). לפני 5-6 שנים רכשתי שמלה בורדו שלה ב-650, והיא עדיין הפריט היקר ביותר בארון שלי. קולקציית הקיץ הנוכחית פחות מוצלחת מבחינתי. גם להרבה שמלות יש מחשוף עמוק מדי, גם הבדים הם סטרצ'יים ולא אריגיים וגם דוגמאות הבד לא יפות ובהירות מדי לטעמי. במילים אחרות - אדום הוא לא צבע אופנתי במיוחד השנה. המזל הגדול הוא שהפריט היחיד בחנות שהיה בצבע אדום היה - תנו לי תופים - חצאית.

 

  • ועוד מאירועי אתמול. הגיעה אליי חבילה שנשלחה על ידי UPS. השליח היה חתיך הורס בעל שיק סמי-הוריי, אבל איך אפשר לפנטז על שליח של UPS כשהוא לובש את המדים החומים המבחילים שלהם. אני לא מבינה, אין אשה או הומו בהנהלת החברה שיעשו סוף לגועל נפש הזה? שישאירו את המכנסיים, אבל למען השם שיחליפו את החולצות.

 

  • הדבר הטוב היחידי בפרסומת לנינט היא שהיא נותנת לגיטימציה גם לאכולות הציפורניים.
נכתב על ידי , 26/7/2006 12:20  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BoR|S ב-27/7/2006 23:15
 



שאלה טכנית, כנראה מפגרת


בין מה למה מחבר כבר s-video? כי יש לי חיבור כזה גם בטלוויזיה, גם במחשב, גם בדיוידי וגם ביס מקס ותהיתי האם אני יכולה לחבר כל אחד מהם לכל אחד אחר.
נכתב על ידי , 24/7/2006 20:10  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/7/2006 12:53
 



אי נוחות מסוימת


לא שופטים אדם בצערו וזה, אבל בכל זאת. אצל רפי רשף התארח עכשיו חן ארד, אחיו של רון, בבקשה שלא ישכחו את אחיו וכשיתחיל המו"מ לשחרור השבויים החדשים, שיכניסו גם אותו לעסקה. אחרי שהוא הציג את דבריו העלה רשף לשידור את קרנית גולדווסר, אשתו של אהוד החטוף ודבר ראשון שאל אותה אם יש לה מה להגיד לארד. היא היתה מאוד לקונית וענתה שהם כרגע מתרכזים רק באהוד ולא בשום דבר אחר. בלי שום מילות נחמה, השתתפות או רעות השמורה לבעלי צרה משותפת ולמעשה היא לגמרי התעלמה ממנו. לא יודעת, לי זה גרם להרגשת אי נוחות מסוימת.
נכתב על ידי , 24/7/2006 18:39  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-27/7/2006 19:48
 



משאל ברוח הימים האלה


נא לענות אינסטינקטיבית את התשובה הראשונה שעולה לכם לראש, גם אם היא לכאורה לא תשובה "נכונה".

 

כשאתם שומעים את המושג "שיר מלחמה" - מה השיר הראשון שקופץ לכם לראש?

 

עוד אין לי תזה בעניין, אבל בטח אפתח אחת בעקבות התשובות. 

 

 

 

 

עדכון: אין לי מסקנות, אבל יש כמה תשובות יפות. אתם מוזמנים לנתח אותן בעצמכם. כששאלתי את עצמי את השאלה הזאת בבוקר התשובה האינסטינקטיבית שלי היתה "גבעת התחמושת", אבל כבר יומיים שאני מזמזמת לעצמי את "אם" של שמוליק קראוס.

נכתב על ידי , 24/7/2006 13:47  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-8/8/2006 19:28
 



שאלה למרכיבי המשקפיים שביניכם


האם גם אתם שומעים פחות טוב כשאתם מורידים את המשקפיים, או שמדובר בבעיה אישית שלי?
נכתב על ידי , 24/7/2006 11:29  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כלב בן יפונה ב-2/8/2006 15:38
 



"את מוכנה בבקשה לקרוא פרק בתהילים למען בטחון עם ישראל?"


כך נשאלתי היום וסירבתי בנימוס. הצבעתי לפרץ, שהוא יטפל עכשיו בדברים האלה.
נכתב על ידי , 23/7/2006 22:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע"ס ב-24/7/2006 15:49
 



מוזר מאוד


  • הלילה חלמתי שאני מתחילה ללמוד לתיאוריה לקראת רישיון נהיגה ובחלום אחר חלמתי שאני נכנסת להריון בעזרתו האדיבה של בנק הזרע. מדובר בשני דברים שהסיכוי שהם יקרו אי פעם שואף לאפס המוחלט.

 

  • כבר יותר מחודש שאני לא מסוגלת לקרוא. אפילו לא ספרי מתח על רוצחים סדרתיים כמו שאני אוהבת. כל משפט אני צריכה לקרוא שלוש פעמים וגם ככה אני שוכחת הכל אחרי כמה דקות. בשבוע האחרון בכלל איבדתי את שאריות הריכוז שהיו לי, כנראה באשמת נסראללה.

 

  • מה זה לעזאזל שלפוחית רגיזה?
נכתב על ידי , 19/7/2006 17:51  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DLady ב-26/7/2006 23:47
 



לדף הבא
דפים:  

280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)