לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

40 שנה, 40 קילומטר, 40 יארד


איך המספרים חוזרים, איך הם חוזרים. בגין הבטיח בתחילת מלחמת לבנון 40 שנה של שקט. שרון הבטיח בתחילת מלחמת לבנון (הראשונה) כיבוש של רק 40 קילומטר. והטילים של החמאס מגיעים לטווח של 40 קילומטר.

טווח זה דבר חשוב. בפוטבול, הבקעת שער שדה מטווח של 40 יארד היא משימה קלה למדי. כמעט אוטומטית. 50 יארד זה כבר לא מובן מאליו. 60 יארד זה משימה קרוב לבלתי אפשרית.

אין זהו פוסט על המלחמה בדרום. קודם כל, כי לא ברור לי מה פתאום קוראים לזה מלחמה. לנפילת טילים קשה עשרת מונים בצפון לא קוראים מלחמה, אז למה לדרום כן. יתר על כן, כמות השקרים והסיפורים המניפולטיביים המסופרים סביב המלחמה הזאת מצריכה כל כך הרבה מאמץ שלמי יש כוח להפריך את זה. כמו למשל, ששמונה שנים יורים עלינו טילים ואנחנו לא עושים כלום. לא עושים כלום? כמה הרוגים היו בעזה בשמונה השנים האחרונות? יש ישראלי אחד שיודע? וכמה הרוגים בדרום ישראל מטילים? פחות ממספר ההרוגים הישראליים בתאונות דרכים בדרום. אבל איש אינו עושה סימטריה, כי אנחנו מסכנים. תמיד.

אבל ככה זה, פטריוטים מסכנים. יש הרבה כאלה. קבוצה שמנצחת 11 משחקים בעונה ולא עולה לפלי אוף היא קבוצה מסכנה, ומסכנים האוהדים שלה. בייחוד עם קבוצה עם מאזן של שמונה נצחונות כן עולה לפלי אוף. אבל, העולם אכזר. גם החיים בדרום אכזריים, וגם ליגת הפוטבול אכזרית. כן, יש קבוצות שעולות לפליאוף עם שמונה נצחונות, ושמונה הפסדים. ויש קבוצות עם 11 נצחונות, לעומת 5 הפסדים, שלא עולות לפלי אוף. החיים לא הוגנים. אבל אפשר להסתכל עליהם ולהבין שחוסר ההוגנות סימטרי. שאנחנו לא תמיד מסכנים. הפטריוטס טובים מספיק בשביל לחיות עם שנה בלי עלייה לפליאוף.

לעומת זאת, כפי שכל הגר בישראל יודע, קורים נסים. הרבה נסים. טילים מפספסים, טילים פוגעים (והורגים 300 ערבים), והאיגלס עולים לפליי אוף. בשביל שזה יקרה הם היו צריכים ששתי קבוצות שנגמר להם הענין בליגה, לפני שהוא התחיל, אוקלנד ויוסטון, ינצחו שתי קבוצות שיכולות לעלות לפלי אוף עם ניצחון. כן, יוסטון ניצחה את שיקגו ואוקלנד ניצחה את טמפה ביי (עם מאמנה השנוא ג'ון גרודן) בטמפה. או אז, האיגלס היו תלויים בעצמם וצריכים לנצח את דאלס. הם שחטו את דאלס, קבוצה שצריכה לפטר את מאמנה דחוף.

עוד קבוצה שהמלצתי לפטר את מאמנה (ואני עדיין חושב שהאיגלס צריכים להיפטר מאנדי ריד אחרי עונה זאת) היא דנבר. שנהן הביא שתי אליפויות, לפני עשור. אבל קבוצה שמובילה בשלושה משחקים לסיום הליגה את הבית שלה ולא עולה לפלי אוף צריכה ניעור רציני. הניעור הזה יכול לבוא רק בדמות החלפת מאמן, שכבר שנים מוביל אותם לכמעט. סן דייגו היו צריכים לנצח, והביסו את דנבר.

מה יקרה בפליאוף? קשה לנבא. מצד אחד, יש סוסים שחורים כמו האיגלס, שניצחו את הג'יאנטס לפני חודש, וסן דייגו. מצד שני, אין את הפטריוטס. לדעתי אינדי יותר טובים מסן דייגו. לדעתי המשחק בין מיניסוטה לאיגלס יהיה מאוד מסקרן. גם המשחק בין בולטימור למיאמי מענין, עם יתרון לבולטימור, גם בגלל ניסיון וגם בגלל הגנה. המשחק בין הקרדינלס לאטלנטה לא מענין אף אחד.

אחרי זה? אני מניח שהגמר בN יהיה שידור חוזר של הג'יאנטס נגד קרוליינה. אני מניח שהגמר בA יהיה שידור חוזר של פיטסבורג נגד אינדי. כן, אני לא חושב שהטיטאנס יעשו את זה.

והאליפות? גמר קלאסי מבחינתי יהיה קרוליינה נגד הסטילרס. גמר מעצבן מבחינתי יהיה ניו יורק נגד אינדי.

ועוד מילה, אתם חושבים שברט פארב יפרוש סוף סוף? נראה לי שהוא יפרוש כשישראל תפתור את הבעיה בעזה.

נכתב על ידי , 31/12/2008 12:43   בקטגוריות פוטבול, פוטבול 2008-9, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)