לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

זינוק בירידה


כיוון שמערכת הבחירות הזאת מזכירה את המצב הכללי כאן ואת מצב מזג האוויר - הצחחה - הפיכה לצחיח או מדבור, הפיכה למדבר, ניסיתי לעשות את הדבר האפשרי היחיד כדי איכשהו להיכנס לתוכה.

לצורך כך, צפיתי בתעמולת הבחירות. בניגוד לכל המלהגים, לתעמולת הבחירות יש ערך גדול מאוד. היא מלמדת מה הפוליטיקאים חושבים שהאנשים הרגילים רוצים וחושבים. היא גם משעשעת לפעמים.

ש"ס חושבת שהציבור ימני. לצורך כך היא מוכנה לזנוח הכל. אפילו את החזרת העטרה ליושנה. איך אני יודע? בתארוך של ש"ס על הפיגועים בירושלים מצוין התאריך הלועזי בלבד, למרות שידוע שאצל עם ישראל התארוך עובד לפי לוח השנה העברי, ולא לפי מניינם. בכלל, אלי ישי לא מאוד משכנע בתור ימני, וכשהוא אומר שהשכונות שמהם יצאו הדורסים במזרח ירושלים יהיו של הפלסטינים זה דווקא נשמע די הגיוני.

ליברמן הוא ליברמן הוא ליברמן. כתבתי עליו לפני איזה שלוש שנים שהוא פשיסט. לא השתנה הרבה מאז.

מרץ כנראה קראו את מה שכתבתי על ליברמן, כי קמפיין שמטרתו להגיד זה או אנחנו או הוא, עובד בדיוק על הקו הזה. זה מוזר, כי גם מי שיצביע חד"ש לא מאוד תומך בליברמן.

חד"ש, בניגוד למרץ, הביאו קמפיין חיובי, שזה מאוד חיובי. טוב, מרץ טובים בלהילחם בזמן האחרון, ליברמן, ערבים, העיקר שג'ומס ייראה כמו מנהיג.

שלוש המפלגות הגדולות משעשעות למדי. כשברק מדבר על הצורך ביד יציבה, באחריות אחראית ובניסיון ליד ההגה קפצה למוחי המחשבה שרגע, הוא היה ראש ממשלה, לא? ודי גרוע. לא הכי גרוע, כפי שאולמרט צוטט בתשדיר של קדימה. ביבי היה יותר גרוע. אולי. ושרון, אוהח, שרון. הוא עוד חי. אם אפשר לקרוא לזה חיים. מצטלם טוב עם ציפי. וביבי מזכיר בעיקר את הקריקטורה של עצמו.

המפלגה נגד הבנקים תתפוס בסוף. גם עלה ירוק. בעצם, אם הגמלאים הצליחו, כל אחד יכול להצליח. גם צומת שנשמעים פשיסטים כמעט כמו ליברמן. אגב, ליברמן מאוד פופולארי בקרב הנוער והצעירים. לא מפתיע, ישראל תהיה מדינה פשיסטית תוך עשר שנים. גם על זה כתבתי מזמן.

המפלגה המעניינת שוב היא מפלגת דעם. גם בפעם הקודמת היא הייתה, עם אותו קמפיין שנראה מחבר וחיובי עם ערכים נכונים.

מימד והירוקים (הפלג שהולך יחד) קיבלו אות חזקה כאות שלהם - ה'. לא ברור איך מלכיאור הסכים לזה, אבל כן, הם קיבלו את ה'.

אז מי היה לנו. פשיסט אחד, שעושה רושם שכדאי ללכת איתו מכות כי זה מביא קולות. שלוש מפלגות גדולות שלא אומרות כלום ולא עושות כלום ואין בינן הבדל. בית יהודי כתום אחד עם אורי אורבך, ירוקים בשפע, ערבים קצת, חד"ש אחת ודעם אחת שמדברים בשתי שפות, שתי מפלגות רוסיות שמדברות בשתי שפות. בציר נאה.

אז הפשיזם תופש חזק, גם הירוק תופש חזק. צריך  מפלגה פשיסטית ירוקה. זה מה שהפוליטיקאים חושבים שאנחנו רוצים.

ומקרר שיקרר לי את המוח. אני רוצה לברוח. נעליים.

נכתב על ידי , 27/1/2009 23:33   בקטגוריות בחירות ?200, טלוויזיה, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)