לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

המאבק בתפוח הגדול


כשלוקח יותר מעשרים דקות לאכול תפוח סימן שהוא גדול.

אולי המאבק הוא להגיע לתפוח הגדול. יש אנשים שעבורם זהו המאבק האמיתי. התפוח גדול, אבל זה גם סימן ששיש הרבה זמן לשרוף בניסיון לאכול תפוח גדול.

עשיתי 3 הפסקות, לא בכתיבה, אלא באכילה של התפוח הגדול. נראה לכם מוכר? גם לי זה נראה מוכר המקום פה. הייתי פה אתמול. וגם היום. אתמול בדרך החוצה הייתה לי תחושה מוזרה. חוסר ריכוז. חוסר מיקוד. ביס מהתפוח. לא הבנתי למה אני לא מצליח להתרכז. עד שהבנתי. קוראים לזה דאגה. ביס. לרוב אני מסתיר אותה בעשייה. אבל כשאין י כולת לעשות פתאום הדאגה צפה. צצה.

((עכשיו אני נזכר שאתמול רציתי לכתוב כאן ששבוע שעבר הבנתי פתאום שאוצר המלים שלי רחב הרבה יותר ממה שמקובל כיום אצל אנשים הצעירים ממני ב-10 שנים בערך. כן, המלה צצה הצחיקה אותם)).

נגמר לי הפתק. בניגוד לתפוח.

מצאתי פתק זהה. הדלקתי את האור. עכשיו רואים שכתב היד לא משהו. מענין אם אוכל להבין אותו. התפוח עדין לא גמור. כבר 40 דקות. ביס. זמן המתנה של רק עוד שעה. כי דאגה מובילה לכך. פעולות לא רציונאליות. שנעשות באיחור. כמו סיום התפוח. אין בהן תועלת אמיתית אלא לעושן.

התפוח גמור. לא היה טעים מלכתחילה. נקווה שהתפוח הגדול האמיתי או דומיו יהיו פוריים יותר.

נכתב על ידי , 7/3/2009 11:53   בקטגוריות כתבנו בשטח, משהו אישי, אהבה ויחסים, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)