לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

הפסקת פרסומות


אני איש פשוט אני, אני אוהב פרסומות בגובה העיניים, לא מסובכות, לא סופר אינטילגנטיות, שאני אבין מה המוצר, האם אני לקוח.

אבל היום אני זן אנכרוניסטי.

למשל, מתחילה פרסומת שמדברת על חווית דפש מוד. נכון, לא הלכתי להופעה, אבל גדלתי בשנות ה-80. אני מסוגל להתחבר לחווית דפש מוד. אבל אז זה פרסומת לטלפון סלולרי. של נוקיה. אני חושב. אבל לא. זה לא פרסומת לטלפון של נוקיה. כי זה רק ברשת אורנג'. אני לא מנוי של אורנג'. אז הפרסומת הזאת, לדפש מוד, לנוקיה לא קשורה אליי בכלל. ולקח להם איזה 20 שניות להגיד לי את זה. סתם בזבזתי תאי זיכרון על פרסומת שלא מכוונת אלי.

ואז מגיחה מכונית שברולט אדומה אמריקאית שאני אהיה מוכן לעשות הכל בשבילה. מכונית משפחתית אדומה? מילא זה, זה לא מכונית אמריקאית? תעשיית הרכב האמריקאית הולכת לפח, אז טוב, נו אולי אעשה הכל בשבילה. סביר שלא.

ואז איש שוקולד הולך ברחוב. שוקולד זה טוב. שוקולד זה טעים. אבל ריח שוקולד כדיאודורנט? מישהי שם השתגע.

טוב, אולי כדאי לחזור לעבודה, כדי שיהיה לי כסף לקנות את כל המוצרים הביזאריים שהפרסומות מוכרות לי ואני לא רוצה ולא צריך.

נכתב על ידי , 19/5/2009 15:52   בקטגוריות טלוויזיה, משהו אישי, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)