לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

סיפורו של אדיוט


האדיוט תמיד לא מבין הוא. אבל אידיוט זה הוא  מזן מיוחד. הוא אדיוט עם מודעות עצמית. וכך יושב הוא לצידי ומבכה על מר גורלי. "אני כבר רואה איך אני לא אדע כלום עוד שבועיים." הוא אומר. ויומיים לאחר מכן "אוי, זה יהיה כל כך קשה, אני לא אצליח להבין דבר." וכך הוא ממשיך לשבת לידי ומחייך לעצמו בהנאה "איזה מזל שכל התשובות מסומנות לי כבר בספר, אחרת לא הייתי מצליח לענות בעצמי על שום דבר".

הוא ממשיך להיאנח בתחילת השיעור כשהמורה מכינה את השיעור, "מה היא כבר מתחילה ישר ככה?" וכשמחזירים את המבחן הוא אומר "אני ניחשתי הכל, אני לא אצליח במבחן." "יש כל כך הרבה ללמוד בעל פה" "אני לא טוב בללמוד בעל פה." הוא ממשיך להיאנח ולהתלונן. מודע לכך שכשלונו יגיע בוודאות, ואפילו לא מנסה לשנות את המצב או ללמוד. במבחן הוא קיבל 61. ועל כך הגיב: "אם כך יש לי עוד סיכוי, בלי לדעת כלום קיבלתי 61. הכל ניחושים. אז יש לי עוד סיכוי"

נכתב על ידי , 28/11/2004 17:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)