לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

ענין של דורות


דור 3.5 זה הסיפור כרגע.
כבר מזמן לא. מזמן לא.
אחת הרשתות באמריקה מצהירה שהיא רשת הדור השלישי הטובה ביותר שיש. אני חושב שזאת AT&T. אחרת אומרת שרשת הדור השלישי שלה היא הכי טובה והבלקברי עובד הכי טוב איתה. זה ורייזון. אני כל הזמן שואל את ש', זאת הרשת שלנו? זאת הרשת שלנו? לא, היא אומרת לי, לא שלנו. מראים את הרשת שלנו ממש מעט. את ספרינג מראים הרבה. הרבה פעמים יושב ראש החברה בה ומספר לי שאמריקה היא המדינה הכי חופשית בעולם, ועכשיו ספרינג הופכת אותה ליותר חופשית, באמצעות שיחות חופשיות בין כל הרשתות, מטעם ספרינג. אבל הסיפור האמיתי של ספרינג הוא שספרינג כבר מזמן לא בדור השלישי. היא כבר 4G. כן, כשה-G, כולנו יודעים מה זה ה-G הזה. שילוב של אלוהים והדורות.

זכורה לי אגדה יוונית אחת על נפילת הדורות. ההתחלה הייתה דור הזהב, אחריו כסף נחושת ותחפשו את ההמשך לבד. אנחנו בדרך לדורות רבים. מה שברור, שהולך ופוחת הדור.

ספרינג כבר בדור הרביעי. זה מזכיר לי את התפתחות סכיני הגילוח שחזיתי כאן מזמן, והתפתחה לאן שצריך. פעם היה תער אחד. אחד בלבד. ואז ג'ילט גילתה שאפשר שניים. מכאן, היה ברור שפעם בשנה יוסיפו סכין. ברור שזה לא ישפר את הסכינים. אכן, בדור החמישי, הקרוי פיוזן, ג'ילט הודו שהסכין שלהם דפוק. ארבעה סכינים יחד. אבל הם לא מוצלחים יחד, לכן צריך סכין חמישי, בודד, נפרד. כל מי שלמד כלכלה יודע את חוק התפוקה השולית הפוחתת.

נחזור לענין הדורות. הטלפונים מגיעים לדור רביעי בקלות. אמרתי לש', תגידי איזה דור הטלפון שלנו. היא צחקה עליי. 2? שאלתי. בקושי 1.5 היא אמרה, אפילו מצלמה אין בו. (ש' רוצה אייפון). או קיי, כשהטלפונים יגיעו ל-6 נקנה טלפון חדש. איזה, היא צחקה עליי, נקנה אז דור 3? לא, אמרתי לה, נקנה דור 9!

מעט ידעתי, כמו שאומרים כאן.

החודש הוא חודש המשאיות של פורד. כדאי לקנות עכשיו משאית של פורד. אני אומר לש', אולי נקנה משאית. היא מסכימה. אבל בפרסומת אחת של פורד מציגים את ה-F 150, המשאית שצריך. ובפרסומת אחרת, גם של פורד, מציעים את ההבי דיוטי, המשאית של פורד שצריך. אני מבולבל, לא יודע איזה משאית אני צריך. לפחות זה לא היושב ראש החדש של GM שאומר שהוא היה ספקן שקיבל את החברה, אבל עכשיו הוא חושב שהמכוניות של GM הם הכי טובות, והוא מציע לנו לבחון אותו, ואפשר להחזיר את המכוניות האלה, אחרי שימוש של 60 יום ולקבל את הכסף חזרה. אני חושב על זה דווקא. נשמע לי כדאי. יש להם גם כל כך הרבה מכוניות, גרועות, שאפשר יהיה לנסות את כולן. משהו כמו שנה של מכוניות חינם. נסה והחזר. שווה. חבל רק שהמכוניות שלו לא משהו, אחרת אולי הייתי עושה את זה.

אבל עכשיו, אני מרוצה, הפרסומת מציעה לי אוכל. אולי אני צריך איזה המבורגר. וונדי'ס? ג'ק אין דה בוקס? קרל'ס ג'וניור? מקדונלדס? משום מה אני לא זוכר את ברגר קינג. מוזר.


נחזור לענין הדורות.


עכשיו, מגיעה עוד פרסומת למכונית. המכונית. המכונית. לא, לא לקסוס, שמציעה ננו טכנולוגיה. מגיעה מרצדס. תודו שזאת המכונית. בייחוד כשהפרסומת אומרת שזה דור תשיעי של מכוניות מרצדס. צעקתי לש', את רואה, אמרתי לך שנקנה דור תשיעי!

נכתב על ידי , 22/9/2009 09:34   בקטגוריות אמריקה, דיאלוגים, טלוויזיה, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)