לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

עסקאות מסובכות


לא מזמן שמעתי על מחקר שבדק אם ילדים מבינים פרסומות. הראו להם פרסומת למקדונלדס שפרסמה את הסרט שהיה הלהיט התקופתי שחילק מתנה בארוחת הילדים של מקדונלדס. שאלו את הילדים למה הפרסומת. אני מקווה שאתם הבנתם למה היא, אני התקשתי.

כיום קשה להבין מי מפרסם מה ולמה. למשל, המשפט הבא לקוח מפרסומת לטלפון סלולרי:

 

Which three g network would you trust to go to bing to look for a pirate?

החברה המפרסמת היא חברת ורייזון. וזה מוזר.

למה זה מוזר?

ובכן, ווריזון היא המתחרה הראשית של ATT. חברה זאת, ATT, היא המשווקת הבלעדית של האייפון בארצות הברית. אפל היא הייצרנית של אייפון. אפל היא המתחרה הראשית של מייקרוסופט על מערכות הפעלה של מחשבים.

ווריזון היא המשווקת המרכזית של הדרוייד. הדרוייד הוא הטלפון הסלולארי של גוגל. מכאן, לוורייזון יש אינטרס לקדם מוצרים של גוגל. וגוגל היא המתחרה המרכזית של אייפל בתחום הפלפונים החכמים.

בינג הוא מנוע החיפוש של מייקרוסופט. מנוע חיפוש זה מתחרה ישירות עם גוגל, שידועה בין היתר על שום מנוע החיפוש שלה.

אם כך, מדוע מופיע השם בינג עם תמונה של מנוע החיפוש של מייקרוסופט,  בפרסומת של וורייזון, שמשווקת מוצרים של גוגל כמוצרי דגל?

לא ברור לי עד הסוף. כנראה שהתחרות משתנה, שהטלפונים, חברות התוכנה שמייצרות אותן, חברות הרשתות שנותנות שירות, חברות התוכן באינטרנט, מתערבבות במשחק שהאינטרסים שבסופו לא ברורים אפילו להם.

ואם המפרסמים כבר לא מבינים מי נגד מי, איך אנחנו, אנשים פשוטים שרואים פרסומות, נצליח להבין מה מוכרים לנו?

התשובה פשוטה.

לוקשים.

או בעברית עוד מוצרים שאנחנו לא צריכים.

 

נכתב על ידי , 5/5/2010 09:11   בקטגוריות אמריקה, טלוויזיה, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 21

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,150
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)