לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

להיות עם חופשי בארצנו


ההלם שהכה בי עדיין לא מרפה. על זה כולם מדברים, הא? זוהי המהפכה היהודית? נוגסת באיבריה הרכים של גרמניה אט-אט. מי אמר רכבות שלוחות רסן? מי אמר פיגועים ורציחות פוליטיות? מי אמר תתי מקלע ארוכי קנה, לוהטים מאש ועשן? אני לוחש ששש.... שקט. לאט לאט. בלי להתבלט יותר מדי, היהודים כבשו את גרמניה. הזקנים בחליפות המיושנות, שלטי הניאון הנוצצים בשפה המוזרה, הגברים המזוקנים במבטא כבד, כל אלה לא מטעים. והם שם. בהמוניהם. כמו עכברים. בכל קרן רחוב, בכל פינה חשוכה, בכל מזנון, חנות, מסעדה, הם שם.

הגרמנים שעוד נותרו ברחובות, אצים רצים להם במרץ לעוד יום עסקים שוקק, לסגור איזו עסקה שתעשיר את כיסם. רוצו אחרי הכסף! רוצו אזרחים גרמנים יקרים! הרכבת נוסעת! היא לא תחכה לכם שם ברציף!

והם מתנשפים האזרחים. זמן זה כסף. אסור לעצור ולהביט לצדדים. זה רק יעכב אותנו. אנחנו לא נעצור את הדהרה העיוורת בשביל חבורת מזוקנים בלבוש של דרקולה במבטא מוזר שקוראים עליהם רק בספרים על זקני ציון. ורק הם שם. מסתכלים מתוך אפם המכוער, בוחנים את המולדת המאוחדת תחת עיניהן השחורות, רואים את השליטה במולדת קרובה מאי פעם.

 

כן. זה כבר מגיע. המולדת הזאת, הנוצצת מזהב, בקרוב מאוד תהיה שלהם. והם יעניקן אותה לקיסר האמיתי. להוא שנתן לכל זה לקרות. להוא שבזכותו הרייכסטאג יהפוך לבית כנסת המפואר ביותר בעולם, להוא שיציב את המגן דוד הגדול בקצה הריין, להוא שיאיר באור הכחול המסנוור לנצח נצחים את הלינדנפלאץ. כן, אני מדבר על הרחם של האישה היהודית.

 

גרמניה, קשה לך לנשום?

 

גרמניה רצתה להראות לעולם כמה היא ליברלית, נגישה, פתוחה לכל עמי העולם. רק בואו, בואו בשעריי. כולנו הרי בני האל, נכון? גרמניה, שצועדת קדימה בצעדי ענק, נגררת בלא יודעין אחורנית בריצת אמוק. הכספים האפלים של היהודים משתלטים להנאתם על המדינה הכי חופשייה וצבעונית בעולם. תיהני מהימים האחרונים שלך גרמניה. תיהני מצלילי הסימפוניה, תפזזי לצלילי הואלס הנועז, תתמוגגי מהשמלה הדקדנטית שקנית, תסיימי בלהט את החדש של תומאס מאן, תצעקי "הדרן" אחרון ללהקה הברכטיאנית על הבמה, כי אדוני הקיסר, הזמן שלך נגמר. הנח את שרביט הקיסרות בעדינות בידיו של היהודי זיס, הסר מעלייך את הזהב, לבש את הקפוטה, והשטריימל הכבד על ראשך.

 

מה אמרת, הקיסר? שקשה לך לנשום? שאתה לא רואה כלום מבעד לזקן והאף? תן לי לצחקק, כבוד הקיסר לשעבר. אתה לא מצליח לראות כבר למעלה מ-20 שנה. אמרתי לך ללכת להיבדק אחת לחודש לפחות. עכשיו תישא בתוצאות. בגדי הקיסר החדשים-ישנים, עם השטריימל, הקפוטה, הלכלוך והזקן על פני כולנו.

 

ולמי שלא הבינה, זהו המקור. תגובות יש להפנות לבן-דרור ימיני.

נכתב על ידי , 16/8/2010 22:03   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)