לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

ספירה לאחור: המערב


במערב אין שום חדש

 

למזלי, שמרתי את בתי הצפון לסיום הסיקור לפני עונת הפוטבול. מה שעדיין מחייב אותי לכתוב על בתי המערב. בשונה מבתי הדרום, בתי המערב לא מפיקים אפילו קבוצה אחת שיש מה לכתוב עליה הביתה. בשנים האחרונות קבוצות פוטבול נחמדות מובילות את אזור המערב. אולי ההבדל המרכזי בין מזרח ארצות הברית ומערבה, מזג האוויר הנעים יחסים במערב, הוא זה המסביר את נחמדותן של הקבוצות. כפי ששנים של פוטבול מעידות, זהו אינו ספורט נחמד.

 

הליגה הנכשלת (N): רגע, מי משחק כאן בכלל?

אה כן, סיאטל היו לפני כמה שנים קבוצה נחמדה. מישהו שמע עליהם מאז? לא. החליפה אותם אריזונה קרדינאלס. אין מה להגיד. קבוצה נחמדה. האמת, המאמן שלה הגיע מפיטסבורג ורוצה לבנות קבוצה המבוססת על הגנה. זה עבד שנתיים, כי היה QB מעולה שהוביל את הקבוצה. בניגוד לבראט פארב, קורט ורנר פרש, והשאיר מדבר צחיח באריזונה. אולי שיביאו איזה מהגר לא חוקי שיציל אותם. בעצם, באריזונה זה לא מצחיק.

הפורטי-נינרס, אותה קבוצה אגדית, שהמאמן הוא הדבר הכי מענין בה כיום. מייק סינגלטרי היה שחקן הגנה נערץ, כזה ששובר שחקנים אחרים לשניים. לכן, הוא נוצרי מאמין. כנוצרי מאמין הוא מנסה לגדל את קבוצתו על אהבה לאלוהים, למשחק ולשבירת שחקני ההתקפה של היריב לשניים. זה מוזר, איך אנשים שמאמינים בלשבור לצד השני את הצורה הם גם נוצרים מאמינים. ממש כמו לינדה מקמהון, אישתו של וינס מקמהון ובעלת הWWE, המנסה להיבחר כסנטורית של מדינת קונטיקט. עברה וההווה האלים שלה לא מפריע לה לנסות להיבחר על ידי הרפובליקנים המאמינים באל הנוצרי הלבן. כך גם סינגלטרי מנסה לגייס את אלוהים הנחמד שיעזור לקבוצתו להיות פחות נחמדה. אולי זה יעזור.

הקבוצה הרביעית בבית הזה מגיעה מהעיר המערבית הראשונה בארצות הברית, סנט לואיס. יש קשת יפה בסנט לואיס. אני בטוח שרוב הקבוצות שמבקרות בעיר יילכו לראות אותה. כי חוץ מאתר תיירות, אין הרבה מה לעשות בסנט לואיס. אולי חוץ מלנצח את הקבוצה המקומית.

תחזית: למי איכפת???

 

הליגה האלופה (A): כאן השליטה כבר שנים בידי קבוצה מאוד נחמדה. סן דייגו צ'רג'רס היא אחת הקבוצות הנחמדות בליגה. כל שנה היא מנצלת את חולשת הבית שלה ומגיעה כאלופת הבית לפליאוף ושם עפה די מהר. השנה עשו מעשה. כמו כל העיר, והאזור, החליטו להלבין את הקבוצה. במקום להסתמך על ראנינג בק (מזדקן) ושחור, העבירו את המושכות לידי QB (צעיר) ולבן. פיליפ ריברס ינהיג את הקבוצה. אם הוא ישמור על מעמדה כאלופת הבית זה יהיה טוב. מצד שני, זה לא יהיה קשה בבית כל כך קל כמו זה. אני לא בטוח שזה יקרה. ריברס אינו ברמת ה-QB שהוא טוען להיות בה. בכלל, לסן דייגו יש נטיה להעיף את הכוכבים האמיתיים של הקבוצה למען כוכבי משנה. כך עשו עם דרו בריז, ה-QB לפני ריברס, שזכה השנה באליפות בניו אורלינס. ריברס לא יוביל את סן דייגו לשום מקום. היחלשות הקבוצה בעמדת הRB תוביל להיחלשותה באופן כללי. 

אולי זה אפילו יעלה לה בראשות הבית. סביר שלא. כי קנזס סיטי ציפס רק מוכיחה שלעתים לא כדאי שבאותה מדינה יהיו שתי קבוצות פוטבול. גם סנט לואיס וגם קנזס סיטי נמצאות במיסורי. מדינה אומללה מבחינת פוטבול. ויש אומרים בכלל.

הפסיכים מאוקלנד הביאו QB כושל שנזרג מוושינגטון. בטוח שזה יוביל אותם למקומות טובים יותר משנה שעברה. בעצם, שום דבר לא בטוח.

מה שמשאיר את דנבר ברונקוס. הסוס השחור של המערב מדי פעם עושה קולות של קבוצת פוטבול. זה לרוב נגמר סביב השבוע העשירי של העונה, אז סן דייגו מגיעה לדנבר מנצחת את דנבר ומשתלטת על בית המערב. אולי אם היחלשותה של סן דייגו, דנבר תנצל את המצב. יש לה QB שהיה בסופרבול, יש לה מאמן שמנסה. רק כלים אחרים אין לה.

 

תחזית:

1. סן דייגו 2. דנבר 3. אוקלנד 4. קנזס סיטי

 

בנימה אישית, סביר שאיחשף לבתי המערב יותר מלשאר הבתים. כן, כמה עצוב לי שאראה משחקי זבל לאורך כל העונה כולה. מה לעשות, מזג האוויר שווה את זה.

נשאר עוד אזור אחד, הצפון. לאחריו אסקור את תמונת מצב ה-QB, השחקן החשוב בליגה, שמפריד בין הגברים לילדים, ואז ביום ה', תתחיל העונה! ההכנות בעיצומן. 

נכתב על ידי , 6/9/2010 21:43   בקטגוריות אמריקה, פוטבול, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)