לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

ספירה לאחור (ד'): הצפון


הצפון קר ופרוע

 

מזלי שאני מסיים את סקירת קדם העונה עם בתי הצפון. קר בצפון, מזג אוויר אמיתי של פוטבול. בשנה הבאה הסופרבול ישוחק במזג אוויר קר. סוף סוף. קבוצות קרות הן קבוצות שאני אוהב. לשמחתי, רבים אוהדים קבוצות אלה. כמעט כמו המספר של שונאים שיש להם. כרגיל, בית הליגה האלופה מענין הרבה יותר מהנכשלת, אבל גם שם מענין, יחסית.

 

הליגה הנכשלת (N): ברט פארב חזר מעוד פרישה מתוקשרת שלו. אולי כדי שהמסירה האחרונה שלו לא תהיה זאת שתוביל לכישלון קבוצתו, כפי שקרה בגמר הליגה בשנה שעברה. הטענה היא שברט חזר כדי להגיע לסופרבול ולנצח בו. ייתכן, הקבוצה טובה, הוא QB טוב.

 

אבל הבית בו הוא משחק הוא קשוח. נכון, בשיקגו אין דבר מלבד הגנה וקור. אבל בימינו לא צריך הרבה יותר. בגרין ביי טוענים שאהרון רוג'רס הוא יורש ראוי לפארב, ואם ייקח מפארב משחק אחד השנה, הגרין ביי יהיו קרובים הרבה יותר למקום ראשון בבית. דטרויט תמשיך להיות כשמה, זנב לאריות. סביר שברט ומערך ההגנה וההתקפה האימתני שסביבו אכן יזכו בראשות הבית וישחקו חזק גם בפליאוף.

 

תחזית:

1. מיניסוטה 2. גרין ביי 3. שיקגו 4. דטרויט

 

הליגה האלופה (A): צריך לזכור שבית זה הנפיק את האלופה האחרונה מליגה זאת. פיטסבורג עושה לה מנהג לזכות פעם בשנתיים באליפות. אולי פעם בשלוש שנים. אז לפני שנתיים היא זכתה. לא זוכר אם לפני ארבע או חמש שנים גם זכתה. היא מבוססת על QB מצוין, שחקני ריצה משניים והגנה חזקה. טרוי פולומולו והשיער חזרו מפציעה שהשביתה אותו בסיום שנה שעברה, וכך ההגנה חזרה להתייצב. אבל, ה-QB שלה יושבת לארבעת השבועות הראשונים בשנה. למזלה בשניים מארבעת משחקים אלה היא משחקת נגד קבוצות חלשות מה-N, ולכן היא יכולה להגיע ל-2:2 די בקלות, ואז מצבה מצוין. בתור קבוצה שזוכה באליפויות מהמקום השישי והאחרון שעולה לפליאוף, פיטסבורג רגילה להגיע עם מאזן לא טוב בעונה הרגילה.

 

אבל, פיטסבורג מגיעה מבית אימתני שמנפיק משחקי ענק כל שנה, שבו יש לפחות שלוש קבוצות שרואות בעצמן אלופות לפני תחילת העונה. וגם קליבלנד. נשכח מקליבלנד.

 

אז פיטסבורג ישחקו חזק. אבל גם סינסי עשתה צעד משמעותי לערעור המרקם החברתי המעורער בקבוצה. היא החתימה את טרל אוונס, כתופס ראשון או אולי שני, כשיש להם גם את צ'ד אוצושנקו, שנקרא פעם בשם אחר, והיום עסוק בלהיות כוכב ריאליטי. שני שחקני כנף עם אגו שמגרש פוטבול אחד לא מספיק להכילו (כולל היציעים), אבל אם זה יעבוד, אז יהיה קשה לעצור את סינסי. יש להם גם QB לא רע בכלל בדמות קרסון פלמר, וההגנה תמיד סבירה שם.

 

ואלה אינן שתי הקבוצות הטובות בבית הזה. בולטימור מגיעה כרגיל עם ציפיות גבוהות מאוד. היא חזקה עם הגנת ברזל שמשום מה לא נחלשת עם השנים. ה-QB משתפר מעונה לעונה, ובכלל בולטימור היא קבוצה שתמיד מפחידה את הקבוצות שמשחקות מולה.

 

הבית הזה יוצר קשיחות שתמיד עוזרת בפליי אוף להדיח קבוצות שלכאורה היו בעלות מאזן טוב יותר.

 

קליבלנד. טוב, צריך לנוח מדי עונה.

 

הדירוג בבית הזה מסוכן מאוד. למעט קליבלנד, כל אחת מהקבוצות יכולה להגיע מהמקום הראשון עד השלישי. כיוון שאני מחבב גם את פיטסבורג וגם את בולטימור, ופחות אוהב את סינסי, אז זה יהיה הדירוג שלי. אבל הוא יכול להיות גם הפוך, בבית המעניין בליגה.

דירוג:

1. סטילרס 2. רייבנס 3. בנגלס 4. בראונס.

 

ומחר, דיון קצר, או ארוך, על QB.

נכתב על ידי , 7/9/2010 21:37   בקטגוריות אמריקה, פוטבול, אקטואליה, ביקורת, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)