לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

עם הגב אל הקיר: פוטבול שבוע 2


בליגה של שישה עשר משחקים, כבר השבוע השני יכול להעיד על בעיות של קבוצות ולאן הן הולכות. לכן, כבר בשבוע השני ישנן קבוצות שמרגישות שהן עם הגב אל הקיר וחייבות לנצח. משום מה, בדרך כלל, הקבוצות האלה מנצחות במשחקים. בייחוד אם הם משחקות נגד קבוצות שניצחו בשבוע הראשון ומגיעות בלי אותה תחושת דחיפות.

הג'טס ניצחו את הפאטריוטס. המשחק היה חשוב מאוד, לג'טס בעיקר, שיודעים שאם יפסידו, הם ייתרחקו מאוד מהפאטס, שהם היריבים העיקריים שלהם. הג'טס גם חשפו את החולשות של הפאטס, הגנה חלשה. כך, שתי הקבוצות בעלות מאזן זהה, אבל ישחקו שוב בסיום העונה, במגרש הביתי של הפאטס. המנצחת במשחק ההוא, שהוא החשוב יותר העונה, סביר שתהיה ראש הבית. אלא אם מיאמי ימשיכו לנצח, כי כרגע הם בראש הבית.

 

המשחק השני שראיתי דאלס הוכיחו שהם בצרות. להתחיל עם שני הפסדים, אחד מהם במגרש הביתי זאת בעיה. החדשות מהמשחק הן דווקא בצד של שיקגו ברס. הברס שיחקו טוב. השינוי המשמעותי שלהם הוא בצוות המאמנים, ובייחוד במאמן ההתקפה. מרק מארץ הוביל את הראמס לזכייה בסופרבול עם QB שאיש לא הכיר או התרשם ממנו באותה תקופה, קרט וורנר, ועם משחק התקפה משובח, חדשני והרפתקני. עכשיו מארץ הוא מאמן ההתקפה של הברס, קבוצה הידועה בחוסר יכולת התקפית. אמנם כרגיל, הברס עדיין נשענו על הגנה חזקה, אבל גם ההתקפה ידעה לתפקד, ומארץ הוא מסוג המאמנים שצריך לקחת בחשבון כשמתכוננים לקראת משחק עם יריבה שכזאת. השילוב של התקפה מענינת והגנה חזקה הוא שילוב מענין, שכרגע מוביל את שיקגו לשני נצחונות. נכון, אחד נגד דטרויט בצורה מעוררת מחלוקת, אבל לנצח את דאלס בדאלס זוהי הצהרה. ישנו עוד עיקרון שעובד בפוטבול, כמו ברוב ענפי הספורט האחרים, קבוצות מתאימות עצמן ליריב נגדו הן משחקות. לכן, כששיקגו שיחקה נגד דטרויט, היא שיחקה ברמה של דטרויט. כשהיא שיחקה נגד דאלס, היא התאימה עצמה לרמתה של דאלס. השאלה המתבקשת היא האם דאלס ברמה של דטרויט. ההפסד של דאלס מעורר תהיות על הקבוצה. כאמור, היא הייתה חייבת לנצח, כי להתחיל עונה עם שני הפסדים זאת תופעה לא מקובלת בקרב קבוצות צמרת, ודאלס ראתה עצמה קבוצת צמרת. היא גם לא התחילה עם שני הפסדים מ-1999. נקווה שאכן דאלס תמשיך להתרסק.

למזלה של דאלס, הבית בו היא משחקת הוא בית שוויוני ואף קבוצה בו לא ברחה לשני נצחונות. כך, הרד סקינס הפסידו, והאיגלס ניצחו, והגיעו למאזנים של 1:1.

 

משחק הערב ביום ראשון הפגיש את האחים מאנינג. כאן, בניגוד למשחק של דאלס, הקבוצה שהייתה חייבת לנצח, ניצחה. הקולטס ניצחו בצורה משכנעת, במשחק שהפסיק להיות מעניין אחרי רבע אחד של משחק. הג'יאנטס לא היו חייבים לנצח, והם שיחקו כמי שלא חייבים לנצח. לכן, אינדי ניצחו.

 

לא ראיתי את המונדיי נייט, אבל סיכום השבוע מוביל לכך שיש מעט קבוצות עם שני נצחונות ממועדוני הפאר של העבר. הסטילרס והאלופה מהסיינטס עדיין לא מנוצחות. שתיהן קבוצות חזקות בעלות היסטוריה מפוארת. והסטילרס משחקים בלי ה-QB הפותח שלהם, כשהם מנצחים את טנסי, קבוצה חזקה למדי. יוסטון ניצחה ניצחון ענק בוושינגטון וגם היא עדיין לא מנוצחת. מיאמי ניצחה את פארב, בעוד משחק שאומר דרשני ביחס למיניסוטה, שבפיגור של שני משחקים משיקגו מוקדם מאוד בעונה. מפתיעות נוספות הן קנזס סיטי וטמפה ביי. שמונה קבוצות לא מנוצחות אחרי שני משחקים, די מעט. שתיים מהן בטוח יפסידו בשבוע הקרוב, כי הן משחקות ראש בראש, ועוד יפסידו כי ככה הליגה עובדת.

 

יהיה מעניין.

נכתב על ידי , 22/9/2010 20:47   בקטגוריות אמריקה, פוטבול, פוטבול 09-10, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)