לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

הפרדוקס המודרני


א: לכל דבר בחיים שלך יש הסבר.                                

ב: בהחלט כן.

א: אתה רואה בעצמך בן אדם מאוד הגיוני.                      

ב: נכון.

א: כלומר, לכל בחיים שלך יש סדר וארגון, רציונאל, אפילו.

ב: אני משתדל.

א: חוץ מלחיים שלך עצמם.                                     

ב: מה אתה רוצה להגיד.

א: אתה מאוד משקיע בעבודה שלך.                           

ב: כן, מאוד.

א: נותן את כל כולך לתפקיד, על שלל מרכיביו.

ב: כן, אני עובד מאוד קשה.

א: אבל המשפחה, המשפחה זה מאוד חשוב.

ב: בהחלט, נכון.

א: ואסור לשכוח את הבריאות.          

ב: בלי בריאות אין לנו הרבה. הבריאות היא הכל.

א: אז כמה זמן בשבוע אתה משקיע בבריאות

ב: אני עושה יוגה פעמיים בשבוע.

א: שעתיים?

ב: וחצי.

א: שעתיים וחצי במה שבלעדיו אין לנו הרבה.

ב: כן, זה לא הרבה.

א: וגם המשפחה שלך, כמה זמן, בערך בשבוע.

ב: כמה שעות טובות.

א: כמה שעות טובות. כמה? 

ב: אני מדבר איתם המון בטלפון.

א: כן, כמה זמן לשיחה ממוצעת?

ב: חמש דקות.

א: זה לא בדיוק זמן איכות.

ב: זמן הוא זמן.

א: ובכל זאת, כמה שעות בשבוע?

ב: נגיד 6.

א: אז המשפחה שלך קצת יותר חשובה לך מהבריאות.

ב: לא הייתי אומר ככה.

א: אז למה אתה משקיע בה פי שלושה זמן?                 

ב: אהם, לא, 6 שעות זה לא פי שלושה משעתיים וחצי.

א: וברור שהמשפחה והבריאות יותר חשובים מהעבודה.

ב: ברור, הרי אנחנו עובדים בשביל המשפחה ובשביל הבריאות.

א: אז כמה שעות אתה עובד בשבוע.

ב: אהם, על איזה חלק של העבודה אתה מדבר.

א: הכל ביחד.

ב: הכל ביחד? בוא נראה, בערך 60 שעות בשבוע.

א: שישים שעות?

ב: בערך, תשמע, כל יום קמים בשמונה, תשע עד חמש, ואז בבית.

א: ובסופי שבוע.

ב: כן, אז אני משלים את כל מה שלא הספקתי במהלך השבוע.

א: וזה כולל את הפרויקט החדש שלך.

ב: כן, בעצם, אולי צריך להוסיף עוד קצת. הוא באמת לוקח המון.

א: עוד עשר שעות לפרויקט?            

ב: הוא בכל זאת מאוד חשוב. הוא הלגאסי[i]  שלי.

א: אז עבודה זה בערך שבעים שעות בשבוע.

ב: נניח.

א: בערך פי 12 מהמשפחה.                        

ב: קצת פחות, אני מניח, כן.

א: ופי שלושים מהבריאות.                            

ב: קצת פחות, אני מניח, כן.

א: אבל ברור שהמשפחה והבריאות יותר חשובים מהעבודה.

ב: ברור. כן.

א: לכל דבר בחיים שלך יש הסבר.                            

ב: בהחלט כן.

א: אתה רואה בעצמך בן אדם מאוד הגיוני.                   

ב: נכון.

א: כלומר, לכל בחיים שלך יש סדר וארגון, רציונאל, אפילו.

ב: אני משתדל.

א: חוץ מלחיים שלך עצמם. 

 

 



[i] מסתבר שמעבד התמלילים וורד מכיר את המילה העברית לגאסי.

נכתב על ידי , 24/6/2011 11:18   בקטגוריות דיאלוגים, כתבנו בשטח, משהו אישי, ביקורת, אהבה ויחסים, פסימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)