לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

ללמוד מנדב העצני


אין כמו כותבי ימין הזויים. נדב העצני אולי לא אחראי על כותרות מאמריו, אבל הכותרת של מאמרו זה, "ללמוד מגלן בק" אינה עושה לו עוול. העצני אכן כותב שצריך ללמוד מגלן בק, אותו שדר טלוויזיה ורדיו ימני נוצרי ופטריוטי, שלדברי העצני:"הצליח לערער את כיסאו של נשיא ארצות הברית בצורה הכי אפקטיבית." אין מה להגיד, אובמה אכן מתנדנד בכסאו.


העצני ממשיך להלל את גלן בק:"יכולים כל מיני מושכי עט פרובינציאליים לזלזל בבק, אבל הממשל האמריקאי למד מזמן שלא להמעיט בערכו. בק לקח שעה יומית בערוץ טלוויזיה פופולרי ומילא אותה במלל, בטבלאות ובדיונים פרוגרמטיים מסובכים. הרייטינג היה במשך תקופה ארוכה בשמים." אכן, אותם כותבים פרובינציאליים יכולים להמשיך למשוך בעטם. אבל, בק לא לקח שעה יומית בערוץ פופולרי ומילא אותה במה שהעצני אומר. בק לקח שעת שידור זניחה, חמש אחר הצהריים, בערוץ שמרכזי רק בעיני הצופים בו, פוקס ניוז, ומילא אותו בחומרים מוזרים ותמוהים. הרייטינג היה במשך תקופה ארוכה בשמים. עד שהוא הפסיק להיות בשמיים.


הרייטינג מזמן אינו בשמיים. למעשה, תכניתו של גלן בק בערוץ החדשות של פוקס בוטלה בגלל... נכון, רייטינג נמוך מאוד!


הערוץ השמרני ביותר בארצות הברית החליט שדי לו ממוזרויותיו של גלן בק. אבל הפרובינציאליים בישראל, אותם אומרי הן לשמרנות האמריקאית הנוצרית מאוד, ימשיכו להלל את גלן בק, ולשקר לקוראיהם. שכן, העצני בטוח יודע שתכניתו של גלן בק יורדת. הוא בטוח יודע שהיא יורדת בגלל רייטינג נמוך, אבל זה לא מפריע לא לסמא את עיני קוראיו בשקרים ובחצאי אמיתות על כוחו ואמיתותיו של גלן בק.

 

עמדותיו של בק נחשבות הזויות. אפילו שמרנים אמריקאיים לועגים לו. הוא מעולם לא הצליח להתברג לשני המקומות הראשונים של המדיה השמרנית, ראש לימבו ושון הניטי מוחצים אותו, ואפילו מייקל סבאג' (היהודי תומך ישראל, הרבה יותר מבק) חזקים ממנו לעתים. אבל העצני יהלל את בק, ישקר לקוראיו, יתעלם מהמציאות ויטען טענות שמבוססות על כלום. כמיטב מסורת כותבי הימין.
נכתב על ידי , 19/7/2011 06:34   בקטגוריות אמריקה, טלוויזיה, לא כל אידיוט צריך לקרוא, אקטואליה, ביקורת, פסימי, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)