לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

נו עדיין


עדיין הולך לים כשאני יכול. כמו לפני שנה.

עדיין הים אותו ים. כמו לפני שנים.

(הייתי חייב)

 

עדיין רץ שני קילומטרים בים. כמו לפני שנתיים.

עדיין בפחות מאחת עשרה דקות. כמו לפני שנים.

 

עדיין מסתכל על האנשים סביבי בים. כמו לפני שנה.

עדיין צעירים ממני. כמו לפני שנים.

עכשיו כבר מבוגר מהם כפליים וכמעט כפליים.

 

עדיין חושב, כמו לפני שנה, שכשהייתי בגילם הייתי מבוגר מהם הרבה יותר.

עדיין מאמין, כמו לפני שנים, שכשיהיו בגילי יהיו מבוגרים ממני עשרת מונים.

 

עדיין תוהה,

נו,

העובדה שאיני מרגיש שהזדקנתי, מה איתה?

האם אותם צעירים וצעירות רואים אותי כפי שאני כיום? או כמו לפני שנים?

או כפי שאני רואה את עצמי, כמו היה זה לפני שנה, ושנתיים, וחמש ושבע ועשר שנים.

 

נו, גם לפני שבע שנים הלכתי לים.

הרגשתי לא השתנתה מאז. לפני שנה.

מראי אינו השתנה מאז (אולי כרס או שתיים יותר). לפני שנים.

האם גם אני לא השתניתי?

נכתב על ידי , 26/8/2011 22:50   בקטגוריות משהו אישי, כתבנו בשטח, פרומו (?)  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)